En wanneer komen de kleine Metchu's ?

Nou, vooralsnog even niet haha!Peric schreef:Gefeliciteerd Emel en Metin.
En wanneer komen de kleine Metchu's ?
Ik heb een witte Mini countryman geregeld, aparte verschijning... trok erg de aandacht. Verrassend genoeg leuke auto! hahaMartijn_bmw schreef:Gefeliciteerd![]()
Was het nog gelukt met een trouwauto??
Eb mooie teaser mark
LOL!! ben zeer benieuwd Kees! Ik had je met je dronken kop ook nog graag op de dansvloer gezienNutkees schreef:Sorry voor de babbelbox Metin, was een beetje dronken en Thommy ook
Speciaal voor jou had ik een klarinet laten komen en een keyboard... heb je gemist bracka! Was een mooi feestjeMacboy schreef:Gefeliciteerd kerel. Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Hopelijk komt Mark snel met de DF versie van de foto's van al het vrouwelijk schoon daar.
Metchu schreef:
Ik heb een witte Mini countryman geregeld, aparte verschijning... trok erg de aandacht.
Was leuk dagje foto's maken maar m'n spullen roken een partij naar de vis toen ik thuiskwam dat wil je niet weten.Iedereen bedankt voor de felicitaties! Nogmaals ik heb het geweldig naar m'n zin gehad, ik hoop de df'ers die aanwezig waren ook! Zelfs voor Turkse begrippen was dit een massaal feest! Ben erg benieuwd naar de "gewaagde" foto's van Markk... op een gegeven moment zat hij op de dansvloer onder de rokjes te fotograferen! hahahahaha
Als het goed is nu gefixed. Ook de link toegevoegd waar (bijna) alle foto's staan...Xave30 schreef:Nice!!
Een aantal doen het (weer) niet Markk. Nrs. 11 en 14 doen het bij mij momenteel.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 10 gasten