Rijbewijs ingevorderd
- GTRene
achja...ik was mijn papiertje 3 maanden kwijt en de auto iets meer dan een maand dat was klote zeg...ben er nog kapot van!
Maargoed ik laat me niet alles afnemen, ben geen robot, ik wil ook af en toe driving-fun als ik er niemand mee lastig val...
Hoop dat je hem snel terug krijgt, ze moeten van het rijbewijs afblijven! doe dan een boete naar inkomen das ook fair en voelt iedereen het hetzelfde, dus een % regel iemand die 10x zoveel verdiend als minium betaald 20x zoveel en gewoon iedereen die kan rijden dat rijbewijs laten houden. (anders verdiennen ze ook niks aan de boetes want geen rijbewijs is geen boetes
)
Maargoed ik laat me niet alles afnemen, ben geen robot, ik wil ook af en toe driving-fun als ik er niemand mee lastig val...
Hoop dat je hem snel terug krijgt, ze moeten van het rijbewijs afblijven! doe dan een boete naar inkomen das ook fair en voelt iedereen het hetzelfde, dus een % regel iemand die 10x zoveel verdiend als minium betaald 20x zoveel en gewoon iedereen die kan rijden dat rijbewijs laten houden. (anders verdiennen ze ook niks aan de boetes want geen rijbewijs is geen boetes

-
Goed idee Rene, hier pleit ik al geruime tijd voor.
De boetes in dit land zijn een lachertje. Tristan flapt straks die paar honderd euro neer, en hij kan weer "knallen".
We leven nu eenmaal in een land met softy-boetes en regels.
Ik pleit voor het duits-systeem, rijbewijs met puntensysteem.
En als je dan de jackpot haalt, rijbewijs inleveren voor een aantal jaren, en dan maar zo een 45-km autootje aanschaffen.
Verder deel ik M3 zijn mening.
De boetes in dit land zijn een lachertje. Tristan flapt straks die paar honderd euro neer, en hij kan weer "knallen".
We leven nu eenmaal in een land met softy-boetes en regels.
Ik pleit voor het duits-systeem, rijbewijs met puntensysteem.
En als je dan de jackpot haalt, rijbewijs inleveren voor een aantal jaren, en dan maar zo een 45-km autootje aanschaffen.
Verder deel ik M3 zijn mening.
- GTRene
aub geen puntensysteem want ben tegen rijbewijs inname!! kijk naar engeland daar rijden ze dan gewoon zonder rijbewijs door..met als gevolg onverzekerd en wegrijden als je politie ziet enz enz enz levensgevaarlijk, blijf van het rijbewijs af als jerijden kan...
geef boetes na percentage das goed genoeg, als iemand wil rijden rijd ie toch!
geef boetes na percentage das goed genoeg, als iemand wil rijden rijd ie toch!
- Jelmer850i
-
Moeten straffen dan eerlijk zijn ...
Ik vind auto-inname inderdaad ook strak 8)
Gewoon de grens verlagen, bij een overschrijding van 30km auto weg, fikse boete, en rijbewijs inleveren.
Binnen een jaar houden we ons allemaal aan de regeltjes
Daarnaast pleit ik voor de aanleg van meer circuits, waar tegen een redelijke vergoeding, je jezelf helemaal het licht uit je ogen mag scheuren.
Eventueel naast het circuit ook een lang recht stuk asfalt, voor diegene die kicken op hard rechtuit rijden.
Ik vind auto-inname inderdaad ook strak 8)
Gewoon de grens verlagen, bij een overschrijding van 30km auto weg, fikse boete, en rijbewijs inleveren.
Binnen een jaar houden we ons allemaal aan de regeltjes

Daarnaast pleit ik voor de aanleg van meer circuits, waar tegen een redelijke vergoeding, je jezelf helemaal het licht uit je ogen mag scheuren.
Eventueel naast het circuit ook een lang recht stuk asfalt, voor diegene die kicken op hard rechtuit rijden.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Gelukkig heb ik daar hier de beschikking over.
Oftewel, de ring van Den Bosch, de A2, heeft mooie lange stukken en een paar fraaie, snelle bochten
Gas erop [img:31:28]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/ ... rocker.gif[/img]
Oftewel, de ring van Den Bosch, de A2, heeft mooie lange stukken en een paar fraaie, snelle bochten

Gas erop [img:31:28]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/ ... rocker.gif[/img]
- volvoc30
- Elmar
Dat is helaas in Nederland een utopia.Rebel schreef: Daarnaast pleit ik voor de aanleg van meer circuits, waar tegen een redelijke vergoeding, je jezelf helemaal het licht uit je ogen mag scheuren.
Zondag naar de Ring?
- Tristan
- GTRene
yep..loopt nog steeds
tot eind dit jaar geloof ik...
Met die vorige had ik net pech want was 4,5 jaar verstreken toen ze me met de lasergun opwachten...net binnen die 5 jaar aaaaaaaaa balen...
achja ik zie wel, hopelijk gaat het goed, rijd meestal maar een kort stukje ff hard even de acceleratie van zeg 120 naar...euhm haha noem maar een aantal, de achtbaan zonder in de rij te hoeven staan, heerlijk.

Met die vorige had ik net pech want was 4,5 jaar verstreken toen ze me met de lasergun opwachten...net binnen die 5 jaar aaaaaaaaa balen...
achja ik zie wel, hopelijk gaat het goed, rijd meestal maar een kort stukje ff hard even de acceleratie van zeg 120 naar...euhm haha noem maar een aantal, de achtbaan zonder in de rij te hoeven staan, heerlijk.
- GTRene
Ik vind 5 jaar ook belachelijk en bijna niet te realiseren met al die dagelikse controles! en ik heb daarvoor niet eens gestemd ook niet voor al die controles maarja we leven in een vrij land zeggenz e..euhm wat zegt u?? vrij land?? noem eens wat op wat geheel vrij is en zonder beperkingen en dan bedoel ik niet adem halen oid op alles zit wel regeltjes en beperkingen en noem maar op..is dat vrij? nee, I rest my case 

-
Elmar schreef: Zondag naar de Ring?
Yeah right.....snowboarden?

Kijk ff naar de webcam-foto van 19.29 vandaag....
[img:640:480]http://img71.imageshack.us/img71/2696/webcamwh0.jpg[/img]
- Joop
- Erik
- Auto: BMW ///M