Fast-Car Festival Stelt zich voor!

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Fast-Car Festival

Fast-Car Festival Stelt zich voor!

Bericht door Fast-Car Festival » 11 mei 2012, 00:21

Hallo allemaal,

Ik zal me even netjes voorstellen: Mijn naam is Jeffrey, ik ben 28 jaar oud en woonachtig in de omgeving van Rotterdam. Naast mijn gewone werkzaamheden ben ik ook werkzaam voor fast-Car festival, waar ik me vooral bezig hou met het scouten van bijzondere projecten. Ik heb me aangemeld op dit forum om op de hoogte te blijven van wat er speelt hier op Driving Fun en om een aantal uitzonderlijke projecten in de gaten te houden.

Zelf ben ik echter geen vreemde in het wereldje van Auto, Tuning en Racerij. Tot vorig jaar zomer reed ik diverse trackdays en Time Attack in de door mij zelf gebouwde 310pk Peugeot 206 Gti Turbo, deze heeft inmiddels plaats gemaakt voor een Evo 8 met dik 400pk, welke momenteel zijn dienst doet als de officele Fast-Car Festival democar.

Afbeelding

Heb of ken je iemand met een uniek project welke geschikt is om te schitteren op ons Show and Go paddock stuur mij dan een PB of mail mij naar showandgo@fast-car-festival.nl

Roy RS

Re: Fast-Car Festival Stelt zich voor!

Bericht door Roy RS » 11 mei 2012, 09:37

hmm, das op Zandvoort toch? En wanneer?

Fast-Car Festival

Bericht door Fast-Car Festival » 11 mei 2012, 14:56

Klopt Fast-Car Festival vindt zondag 17 juni plaats op Circuitpark Zandvoort . Hier is tevens de mogelijkheid om deeltenemen aan Superlap en/of vrijrijden.

Marc R

Bericht door Marc R » 12 mei 2012, 14:31

Kijk even naar het project van Jeffer alhier....maar die zal je vast wel ergens anders al gespot hebben.

Gijs Evo

Bericht door Gijs Evo » 13 mei 2012, 01:07

Welkom Jeff, en ik ben al geselecteerd voor Superlap :df:

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 13 mei 2012, 20:22

Zoals je al wist jef ben ik er weer bij voor de superlap :) de BMW krijgt zijn apk deze week en hopelijk wat mods nog voor die tijd ;)

Plaats reactie