Eindelijk, na wat jaren dan toch hopelijk 4 Juli de eerste KM's op Zandvoort maken met mijn ITR.
Wat specs & aanpassingen:
Volk TE37 wielen, Ferodo DS2500 remblokken rondom, Type-R rear strut, Cusco brake cylinder stopper, HKS Hipermax coilover set 8k and 6k, Hel remleidingen rondom, Ultra Racing 3 point fender brackets, Spoon remwerk, Goodridge koppelingen voor remwerk, Brembo 282mm remschijven, Wilwood remdrukverdeler, TOYO R888 rondom, Takata gordels , Clock-Pod meterhouder (custom carbon), Varley red top 25 accu + bracket, Yonaka conversieharnass OBD2A-OBD1, STRI 52mm Oil press + temp gauge, S80 Bak revisie, ACT AI4-SPMM koppeling, ACT 600110 vliegwiel, nieuw OEM kleppendeksel B18C, R7 race lichtweight oil cooler, Yonaka half-size radiator with slimfan & shroud, Password JDM carbon air intake, Password JDM oil drain plug, 4 - 1 Spruitstuk, Yonaka driveshafts, MSD Ignition distributor cap, MSD Ignition rotor, MSD Ignition blaster SS coil, MSD bougiekabels, bougies NGK Iridium #7, ECU P28 chipped Bekerom Tuning, Mocal olie druk/temperatuur adapter met thermostaat, en nog wat kleine dingen zoals window visors, nieuwe emblemen, accu naar achter verplaatst, ABS en airco eruit, alle vloeistoffen in orde, harde motor & baksteunen, nieuwe koperen remleidingen, etc. etc. the works….
4 Juli hoop ik een avondsessie van Driving Fun bij te wonen op CPZ.
Cheers!