Ik moet binnenkort waarschijnlijk een hoop (snelweg)kilometers gaan maken en ik vind het zonde en wat onpraktisch om daarvoor de MX5 te gebruiken. Er moet helaas dus iets comfortabelers voor in de plaats komen. Ik post niet echt veel op het forum maar bezoek het wel vaak. Graag zie ik dan ook mijn auto naar een liefhebber gaan en iemand die hem weet te waarderen. Daarom bied ik hem allereerst op het forum aan. Hij staat ook het op MX-5owner forum.
Wat info over de auto:
- Mazda MX5 1.6 NA uit 1993
- Kilometerstand: slechts +/- 137.800
- Origineel Nederlands exemplaar, ik ben de 2e eigenaar en hij is altijd bij de Mazda dealer in onderhoud geweest, daar ook gekocht.
- Originele hardtop in bijzonder mooie staat, inclusief achterruitverwarming
- Absoluut
géén roest! Ook nooit aan gelast.
- Banden nog bijna nieuw, slechts paar duizend kilometer oud.
- Stuurbekrachtiging en elektrische ramen.
- Bij verkoop een nieuwe APK.
- Nieuwe EBC RedStuff remblokken voor.
Hiernaast beschikt de auto over een Koni onderstel. Stuurt enorm strak en hij ligt iets lager bij de grond waardoor die ook veel mooier op z'n wielen staat.
De striping op de zijkant ziet er super uit, zeker in combinatie met de velgen. Motorisch is die geheel origineel en loopt die supermooi. Heeft altijd volgens het boekje de beurtjes gehad. Zit nog heel mooi in de lak, paar kleine krasjes rechtsvoor maar weinig zichtbaar. Het interieur is met alcantara bekleed en heeft chrome ringen. De auto heeft eigenlijk maar één minpuntje en dat is dat het dakje niet supermooi meer is. Echter nog wel lekvrij en er zit ook nog een hardtop bij.
Ik verkoop de auto in principe zo standaard mogelijk. Dus met de gespoten bolletjes velgen, standaard Momo sportstuur en zonder de voorlip.
VRAAGPRIJS: 4000,- euro
Zo staat die er nu bij: