Nou niet dus. Werd eigenlijk steeds een beetje erger. Maar met hard remmen (en dat doe je met een EVO vaak) viel het wel mee. "Beetje kromme schijven" dacht Markk, "mooi klusje om schijven te vervangen als de blokken op zijn" dacht Markk.
Nou niet dus. Vandaag de auto naar het werk gepakt vanwege het t*fys weer en ergerde me dood. Kortom vanavond mooi weer en Markk denkt "schijven vervangen, nieuwe uit de voorraad monteren, oude schijven afdraaien als ze nog niet beneden minimum dikte zijn en die weer een de schuur leggen als voorraad".
Nou niet dus. Voorkant van de schijven zag er prima uit. Klein randje maar verder niet absurd ofzo. Alleen, eh de achterkant en de blokken aan de achterzijde zagen er zo uit...


Close-up

Kortom Markk is 1,5 a 2 uur aan het klussen geweest en nu zitten er gloednieuwe schijfjes en gloednieuwe Ferodo's DS2500 onder.
Lang leve een prive voorraad met de meest gangbare slijtage onderdelen in de schuur

Edit: Net even opgezocht. Schijven liggen al sinds dec. 2006 in de schuur. Toen had ik ze nl. overgenomen van Andre. Blokken zelfde verhaal. Gekocht eind dec. 2006 als voorraad...Wie wat bewaart die heeft wat...
Mark.