Bob's Golf 7 R Variant (p4)
- Erik
- Berichten: 1977
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Auto: BMW ///M
- Locatie: Schoorl
Re: MY 08 STI voorstellen
Hee Bob jij ook hier
Had het met Mark nog over jouw wagen, de glazen zuigertjes in de Sti blokken.
Je hebt nu een hele mooie built !
Dat koppel, je hebt 500Nm al bij 2750rpm, dat is echt niet normaal meer hoor !
Heb je bij het opnieuw bouwen van je blok nog wat aan je compressieverhouding gedaan ?
Mzl
Erik
Had het met Mark nog over jouw wagen, de glazen zuigertjes in de Sti blokken.
Je hebt nu een hele mooie built !
Dat koppel, je hebt 500Nm al bij 2750rpm, dat is echt niet normaal meer hoor !
Heb je bij het opnieuw bouwen van je blok nog wat aan je compressieverhouding gedaan ?
Mzl
Erik
- De Sjack
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 24 jun 2009, 08:21
- Locatie: Naaldwijk
Re: MY 08 STI voorstellen
Wat een gave auto zeg, in 't echt nog 100x zo mooi dan op de foto's.
Ik was steeds van mening dat het classic model,
zeg maar '99/2000, het mooist was,
maar nu ik deze heb gezien
Ik was steeds van mening dat het classic model,
zeg maar '99/2000, het mooist was,
maar nu ik deze heb gezien

- BobTheFish
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 31 jan 2010, 09:05
Re: MY 08 STI voorstellen
@Erik: Op een of andere manier deze update geheel gemist...
Volgens mij is er weinig/niets aan de compressieverhouding gedaan, maar dat soort technische details is echt iets voor Mark....
Ik mag er alleen mee rijden
Verder heeft ie echt lekker veel koppel onderin en een setup dat het lang kan volhouden (is en blijft mijn daily)..
@DeSjack: IRL is ie idd iets anders dan op de foto's en ben er nu ook geheel aan gewend
Volgens mij is er weinig/niets aan de compressieverhouding gedaan, maar dat soort technische details is echt iets voor Mark....

Ik mag er alleen mee rijden

Verder heeft ie echt lekker veel koppel onderin en een setup dat het lang kan volhouden (is en blijft mijn daily)..
@DeSjack: IRL is ie idd iets anders dan op de foto's en ben er nu ook geheel aan gewend

- BobTheFish
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 31 jan 2010, 09:05
Re: MY 08 STI voorstellen
Beste mede DF'ers.
Eind dit jaar heb ik de auto kort te koop gezet, maar uiteindelijk besloten om deze alleen zakelijk te gaan rijden...Echter bleek dat ik de CT200h toch wel een veel makkelijkere auto vind in de hedendaagse 'file' verkeer waardoor de STI maar mondjesmaat van zijn plek af kwam. Dit vind ik echt zonde, want deze auto schreeuwt om dagelijkse ritjes.
Dus nu toch maar weer in de verkoop en ondertussen ga ik op zoek naar een leuke auto (lees goedkoop) om die als echte circuitbak op te bouwen (privé aanschaf, dus geen bijtelling maar moet wel op kenteken aangezien ik geen garage of andere plek heb om een kenteken loze auto te stallen).
Zat zelf te denken aan een MX-5, die dan opknappen met onderstel, remmen etc. en later misschien een kooi en turbo. Andere suggesties zijn zeker welkom. Budget is rond de €7.500 (dit is inclusief verbouwing)
Plug naar de advertentie:
http://www.driving-fun.com/occasions/18 ... 500km.aspx
Eind dit jaar heb ik de auto kort te koop gezet, maar uiteindelijk besloten om deze alleen zakelijk te gaan rijden...Echter bleek dat ik de CT200h toch wel een veel makkelijkere auto vind in de hedendaagse 'file' verkeer waardoor de STI maar mondjesmaat van zijn plek af kwam. Dit vind ik echt zonde, want deze auto schreeuwt om dagelijkse ritjes.
Dus nu toch maar weer in de verkoop en ondertussen ga ik op zoek naar een leuke auto (lees goedkoop) om die als echte circuitbak op te bouwen (privé aanschaf, dus geen bijtelling maar moet wel op kenteken aangezien ik geen garage of andere plek heb om een kenteken loze auto te stallen).
Zat zelf te denken aan een MX-5, die dan opknappen met onderstel, remmen etc. en later misschien een kooi en turbo. Andere suggesties zijn zeker welkom. Budget is rond de €7.500 (dit is inclusief verbouwing)
Plug naar de advertentie:
http://www.driving-fun.com/occasions/18 ... 500km.aspx
- BobTheFish
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 31 jan 2010, 09:05
STI verkocht, op zoek naar 2e auto/trackday/fun auto.....
De STI is inmiddels verkocht en opgehaald, wat het startsein kan zijn van mijn nieuwe project.
Ik ben op zoek naar een 2e auto die voornamelijk gebruikt gaat worden voor trackdays.
Budget is inmiddels verhoogd naar maximum €15.000
Hiervoor zoek ik een leuke stuurmans auto, welke ook nog normaal als 2e auto te gebruiken is.
Iemand een suggestie?
Zit te kijken naar een kant en klare mx5 (turbo,onderstel,rol bar,etc)
Maar vanochtend op gaspedaal ook naar een s2000 en een paar Z4's gekeken.
Ik ben op zoek naar een 2e auto die voornamelijk gebruikt gaat worden voor trackdays.
Budget is inmiddels verhoogd naar maximum €15.000
Hiervoor zoek ik een leuke stuurmans auto, welke ook nog normaal als 2e auto te gebruiken is.
Iemand een suggestie?
Zit te kijken naar een kant en klare mx5 (turbo,onderstel,rol bar,etc)
Maar vanochtend op gaspedaal ook naar een s2000 en een paar Z4's gekeken.
- N!co
- Berichten: 390
- Lid geworden op: 06 aug 2008, 11:57
- Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: STI verkocht, op zoek naar een trackday/fun auto....
Wel grappig lees nu pas je post uit 2010 en al die veranderingen. Ik dacht eerst gaaf zeg die Sti, daarna oh hij heeft een nieuwe. Oh hij heeft toch de nieuwste gekocht. Sjesus 422pk. Oh hij staat al te koop ? Hmmm hij is al verkocht.
En dat alles in 1 minuut dus moet even bijkomen.
Z4 is natuurlijk briljant als funauto erbij. De Mazda MX-5 lijkt me ook een goede keuze. Moet je motorisch nog wel wat aan doen. Als je het nog puurder wil is een Opel Speedster misschien een optie. En anders een E36 M3 tracktool zijn een paar porno bakken te koop voor dat geld (die van Erwin bijvoorbeeld en die blauwe ex btw die bij occassions staat). Maar als je dagelijks wil rijden is dat misschien niet handig natuurlijk.
En dat alles in 1 minuut dus moet even bijkomen.
Z4 is natuurlijk briljant als funauto erbij. De Mazda MX-5 lijkt me ook een goede keuze. Moet je motorisch nog wel wat aan doen. Als je het nog puurder wil is een Opel Speedster misschien een optie. En anders een E36 M3 tracktool zijn een paar porno bakken te koop voor dat geld (die van Erwin bijvoorbeeld en die blauwe ex btw die bij occassions staat). Maar als je dagelijks wil rijden is dat misschien niet handig natuurlijk.
- Gijs Evo
- Berichten: 516
- Lid geworden op: 14 sep 2010, 00:38
- Locatie: Krimpenerwaard
-
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 02 jan 2011, 20:47
Re: STI verkocht, op zoek naar een trackday/fun auto....
E30 M3
Of anders een Elise als Nico al aangaf, of een Donkervoort/Super 7.. Lijken mij ook erg gave auto's, mede doordat je zo laag op de grond zit.

Of anders een Elise als Nico al aangaf, of een Donkervoort/Super 7.. Lijken mij ook erg gave auto's, mede doordat je zo laag op de grond zit.

- BobTheFish
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 31 jan 2010, 09:05
Re: STI verkocht, op zoek naar een trackday/fun auto....
Bedankt voor de reacties..
Morgen proefrijden met de een mooie (aangepaste) turbo mx5.
Wel al een paar mooie speedsters gezien, maar is die 147pk niet iets te weinig....
Elise natuurlijk een wereldbak, maar rhd zie ik niet zo zitten... en lhd is moeilijk te vinden/duur.
Wordt zowaar nog moeilijk om iets te gaan kiezen, maar misschien ben ik morgen wel om na de proefrit.
Morgen proefrijden met de een mooie (aangepaste) turbo mx5.
Wel al een paar mooie speedsters gezien, maar is die 147pk niet iets te weinig....
Elise natuurlijk een wereldbak, maar rhd zie ik niet zo zitten... en lhd is moeilijk te vinden/duur.
Wordt zowaar nog moeilijk om iets te gaan kiezen, maar misschien ben ik morgen wel om na de proefrit.
- Kasteel
- Berichten: 5442
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: STI verkocht, op zoek naar een trackday/fun auto....
+1 voor Z4MMacboy schreef:Wel grappig lees nu pas je post uit 2010 en al die veranderingen. Ik dacht eerst gaaf zeg die Sti, daarna oh hij heeft een nieuwe. Oh hij heeft toch de nieuwste gekocht. Sjesus 422pk. Oh hij staat al te koop ? Hmmm hij is al verkocht.
En dat alles in 1 minuut dus moet even bijkomen.
Z4 is natuurlijk briljant als funauto erbij. De Mazda MX-5 lijkt me ook een goede keuze. Moet je motorisch nog wel wat aan doen. Als je het nog puurder wil is een Opel Speedster misschien een optie. En anders een E36 M3 tracktool zijn een paar porno bakken te koop voor dat geld (die van Erwin bijvoorbeeld en die blauwe ex btw die bij occassions staat). Maar als je dagelijks wil rijden is dat misschien niet handig natuurlijk.

- Arjan B
- Berichten: 206
- Lid geworden op: 28 jan 2010, 22:05
- Locatie: Brabant
Re: STI verkocht, op zoek naar een trackday/fun auto....
Ik ben benieuwd hoe de testrit met de mx5 je gaat bevallen. Een mooi contrast met de Subaru's zou inderdaad een MX5 zijn. Laat ons je bevindingen weten.
- BobTheFish
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 31 jan 2010, 09:05
Re: STI verkocht, op zoek naar een trackday/fun auto....
Z4M zit helaas niet in het budget...Kasteel schreef: +1 voor Z4M
Is dit wat?
http://www.autotrack.nl/tweedehands/bmw/z4/8021337
@Arjan b: ik zal zeker even laten weten hoe de proefrit is gegaan...
- BobTheFish
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 31 jan 2010, 09:05
Re: STI verkocht, op zoek naar een trackday/fun auto....
Vandaag een proefrit gemaakt in een mooie MX5 met Turbo.
Was een schitterende dag, dus na wat kletsen met de verkoper werd het dak geopend en nam ik als bijrijder plaats in de heerlijk zittende Sparco stoelen. Met mijn 1m72 paste ik perfect in deze stoel en vroeg me af hoe langere/dikkere mensen dat zouden moeten doen, wat deze stoel zat mij als gegoten. Positief begin…
De straat uit, waarbij we meerdere drempels passeerde, welke allen zonder problemen genomen werden en dat terwijl de MX5 zeer laag bij de grond lag. De eerste meters viel het me direct op dat ik in de auto voor zijn leeftijd (14 jaar) weinig piepjes of kraakjes kon waarnemen…Of waren het de vogeltjes die luid tjilpend deze overstemde??? Wel ontzettend gaaf een cabrio...
Nadat de motor netjes warm gereden werd ging voor het eerst het gas (recht stuk) er echt op en toen ging deze auto ook echt voorruit….
Niet de druk in de rug van de STI maar wel een echte serieuze snelheids opbouw…
Het viel me wel op dat de turbo wat laat echt merkbaar/voelbaar was, rond de 4000rpm had ik het gevoel deze pas te kunnen waarnemen…maar dan ga je ook. De Dyno uitdraai gaf aan dat deze al bij 2500 rpm merkbaar zou moeten zijn, maar ik vond het pas echt merkbaar bij de 4000
Na een leuk rondje in de buurt door de verkoper, werd de auto aan de kant gezet en mocht ik meters gaan maken. De bestuurdersstoel zat (net als de bijrijder stoel) zeer goed en de bak schakelde zeer soepel, binnen no-time had ik dit onder de knie..Mede dankzij de shortshifter was het een genot om te schakelen. Ik zat nu al serieus te denken dat deze binnenkort op mijn naam geschreven ging worden…een paar rotondes later kwam ik hier op terug.
Ondanks de perfecte condities, droge baan, brede banden met zeer goed rubber (nieuwe Toyo’s) brak de achterkant flink uit bij het uitkomen van een op matige snelheid genomen rotonde (ter illustratie, in mijn CT200h zou ik deze rotonde zonder probleem op dezelfde snelheid (+/- 40 a 50 max) genomen hebben.).
Ondanks dat ik dit totaal niet verwachtte ving ik hem redelijk makkelijk op (nadat ik een milliseconde WTF had gedacht). Okay…dat doen we DUS niet meer….we willen het wel heel houden.
Mijn referentie kader met RWD is nul komma nul dus misschien geld dit voor alle RWD’s, maar voor mij was dit een echte no-go.
Mijn vrouw zal in de auto ook af en toe (moeten) rijden en die kent maar twee standen van het gaspedaal. Dit zou mede daardoor wel eens heel slecht kunnen aflopen voor haar…In het nat weer weet ik dat RWD echt listig is, maar op het droge met (in mijn ogen) acceptabele snelheden had ik dit niet verwacht.
Natuurlijk reed ik niet volle bak in een proefrit met de bestuurder naast me, dus verbaasde het me zeer dat dit gebeurde. Aan het gezicht van de verkoper kon ik ook aflezen dat hij dit niet had verwacht.
Al met al een geweldige auto, maar zoals ik er nu naar kijk, misschien niet de auto voor mij (ons).
De auto zag er prima uit (na de gebruikelijke sporen van 14 jaar gebruik) en technisch was het allemaal schitterend opgezet. De BBK kon mij ook niet echt overtuigen en trok bij hard remmen naar rechts.
De verkoper gaf nog aan dat de uitlijning niet optimaal was en de BBK zo aangepast kon worden, maar na de eerste indruk had het geheel me niet verder overtuigd.
De MX5 is zeker nog niet van de lijst geschrapt, maar moet ook aan mezelf vragen of dit wel de juiste auto is.
Next on de list (morgen) proefrijden in een Z4 3.0i..mogelijk dat ik daar een beter gevoel bij krijg i.v.m. elektronische hulpjes die ik kan uitzetten als ik er aan toe ben
Was een schitterende dag, dus na wat kletsen met de verkoper werd het dak geopend en nam ik als bijrijder plaats in de heerlijk zittende Sparco stoelen. Met mijn 1m72 paste ik perfect in deze stoel en vroeg me af hoe langere/dikkere mensen dat zouden moeten doen, wat deze stoel zat mij als gegoten. Positief begin…
De straat uit, waarbij we meerdere drempels passeerde, welke allen zonder problemen genomen werden en dat terwijl de MX5 zeer laag bij de grond lag. De eerste meters viel het me direct op dat ik in de auto voor zijn leeftijd (14 jaar) weinig piepjes of kraakjes kon waarnemen…Of waren het de vogeltjes die luid tjilpend deze overstemde??? Wel ontzettend gaaf een cabrio...
Nadat de motor netjes warm gereden werd ging voor het eerst het gas (recht stuk) er echt op en toen ging deze auto ook echt voorruit….
Niet de druk in de rug van de STI maar wel een echte serieuze snelheids opbouw…
Het viel me wel op dat de turbo wat laat echt merkbaar/voelbaar was, rond de 4000rpm had ik het gevoel deze pas te kunnen waarnemen…maar dan ga je ook. De Dyno uitdraai gaf aan dat deze al bij 2500 rpm merkbaar zou moeten zijn, maar ik vond het pas echt merkbaar bij de 4000
Na een leuk rondje in de buurt door de verkoper, werd de auto aan de kant gezet en mocht ik meters gaan maken. De bestuurdersstoel zat (net als de bijrijder stoel) zeer goed en de bak schakelde zeer soepel, binnen no-time had ik dit onder de knie..Mede dankzij de shortshifter was het een genot om te schakelen. Ik zat nu al serieus te denken dat deze binnenkort op mijn naam geschreven ging worden…een paar rotondes later kwam ik hier op terug.
Ondanks de perfecte condities, droge baan, brede banden met zeer goed rubber (nieuwe Toyo’s) brak de achterkant flink uit bij het uitkomen van een op matige snelheid genomen rotonde (ter illustratie, in mijn CT200h zou ik deze rotonde zonder probleem op dezelfde snelheid (+/- 40 a 50 max) genomen hebben.).
Ondanks dat ik dit totaal niet verwachtte ving ik hem redelijk makkelijk op (nadat ik een milliseconde WTF had gedacht). Okay…dat doen we DUS niet meer….we willen het wel heel houden.
Mijn referentie kader met RWD is nul komma nul dus misschien geld dit voor alle RWD’s, maar voor mij was dit een echte no-go.
Mijn vrouw zal in de auto ook af en toe (moeten) rijden en die kent maar twee standen van het gaspedaal. Dit zou mede daardoor wel eens heel slecht kunnen aflopen voor haar…In het nat weer weet ik dat RWD echt listig is, maar op het droge met (in mijn ogen) acceptabele snelheden had ik dit niet verwacht.
Natuurlijk reed ik niet volle bak in een proefrit met de bestuurder naast me, dus verbaasde het me zeer dat dit gebeurde. Aan het gezicht van de verkoper kon ik ook aflezen dat hij dit niet had verwacht.
Al met al een geweldige auto, maar zoals ik er nu naar kijk, misschien niet de auto voor mij (ons).
De auto zag er prima uit (na de gebruikelijke sporen van 14 jaar gebruik) en technisch was het allemaal schitterend opgezet. De BBK kon mij ook niet echt overtuigen en trok bij hard remmen naar rechts.
De verkoper gaf nog aan dat de uitlijning niet optimaal was en de BBK zo aangepast kon worden, maar na de eerste indruk had het geheel me niet verder overtuigd.
De MX5 is zeker nog niet van de lijst geschrapt, maar moet ook aan mezelf vragen of dit wel de juiste auto is.
Next on de list (morgen) proefrijden in een Z4 3.0i..mogelijk dat ik daar een beter gevoel bij krijg i.v.m. elektronische hulpjes die ik kan uitzetten als ik er aan toe ben

Laatst gewijzigd door BobTheFish op 07 mei 2012, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Erik
- Berichten: 1977
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Auto: BMW ///M
- Locatie: Schoorl
Re: Zoektocht naar een trackday/fun car....The Search Contin
Nou Macboy als je bent bijgekomen, ik ben de nieuwe eigenaar van de monster Sti van Bob.
:banging:
Bob succes met je zoektocht.
Vlak de Opel Speedster niet uit.
Standaard al heel erg leuk, en heel veel aan te tunen.
Denk dat jou zoiets wel bevalt.
Wel de sleutels voor je vrouw verstoppen dan denk ik.

:banging:
Bob succes met je zoektocht.
Vlak de Opel Speedster niet uit.
Standaard al heel erg leuk, en heel veel aan te tunen.
Denk dat jou zoiets wel bevalt.
Wel de sleutels voor je vrouw verstoppen dan denk ik.

- BobTheFish
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 31 jan 2010, 09:05
Re: Zoektocht naar een trackday/fun car....The Search Contin
Heb een hele mooie speedster op het oog, maar na het ritje met de MX5, ga ik toch eerst eens bij de BMW kijken.....sleutels voor vrouw verstoppen is wel een goed ideeErik schreef:Nou Macboy als je bent bijgekomen, ik ben de nieuwe eigenaar van de monster Sti van Bob.
:banging:
Bob succes met je zoektocht.
Vlak de Opel Speedster niet uit.
Standaard al heel erg leuk, en heel veel aan te tunen.
Denk dat jou zoiets wel bevalt.
Wel de sleutels voor je vrouw verstoppen dan denk ik.

- Arjan B
- Berichten: 206
- Lid geworden op: 28 jan 2010, 22:05
- Locatie: Brabant
Re: Zoektocht naar een trackday/fun car....The Search Contin
Mooi geschreven.
Jammer dat deze mx5 niet aan je verwachtingen voldoet. Een bmw zal wel een stukje volwassener aanvoelen dan de mx5.
Succes met de zoektocht.
Bobsti, je moet wel even je Avatar aan Erik afstaan
..
Jammer dat deze mx5 niet aan je verwachtingen voldoet. Een bmw zal wel een stukje volwassener aanvoelen dan de mx5.
Succes met de zoektocht.
Bobsti, je moet wel even je Avatar aan Erik afstaan

- BobTheFish
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 31 jan 2010, 09:05
Re: Zoektocht naar een trackday/fun car....The Search Contin
Avatar is verwijderd en we wachten op een mooie opvolgerArjan B schreef: Bobsti, je moet wel even je Avatar aan Erik afstaan..

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Zoektocht naar een trackday/fun car....The Search Contin
je zou ook een lotus elise met stabiliteitscontrole kunnen kiezen (ben die naam van dat systeem ff kwijt)
weet niet vanaf wanneer dat een optie of fabriefs-af kwam.
weet niet vanaf wanneer dat een optie of fabriefs-af kwam.
- Oscar29
- Berichten: 444
- Lid geworden op: 25 mar 2009, 18:22
- Locatie: Bolton, UK
Re: Zoektocht naar een trackday/fun car....The Search Contin
Ga eens in een fatsoenlijke
MX-5 rijden en je bent zó overtuigd denk ik zo 


- Gijs Evo
- Berichten: 516
- Lid geworden op: 14 sep 2010, 00:38
- Locatie: Krimpenerwaard
Re: Zoektocht naar een trackday/fun car....The Search Contin
Zeker ook een S2000 gaan rijden
Dat doortrekken tot 9000 toeren is verslavend, rijden nog eens geweldig ook.

Dat doortrekken tot 9000 toeren is verslavend, rijden nog eens geweldig ook.
- JasperM
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 15 mei 2011, 19:05
- Locatie: Tussen Arnhem en Ede
Re: Zoektocht naar een trackday/fun car....The Search Contin
Oscar zeg dat nou niet.
Anders krijg je morgen geen filmpje. 
Bob, was een érg leuke dag en lekker ook gewoon eens kunnen kletsen over de auto's.
Heb nog wat mensen gesproken m.b.t het karakter van de MX-5 en uiteraard (zoals ik je ook al had verteld) hoort dit bij de MX-5. Natuurlijk trek je met een goede uitlijning de boel netjes, maar het is en blijft RWD en een turbo, dus oppassen.
Stiekem ben ik misschien ook wel blij dat de auto nog even blijft, het is m'n kindje en vind hem stiekem wel erg fijn. Bovendien, hij stond niet eens te koop eigenlijk, haha!
Vanmiddag had ik een afspraak met een potentiële vervanger (S2000) en dat was na het ritje van vanochtend toch eigenlijk wel weer een beetje een onverwachte tegenvaller. :piraatje:
Blijft een super bak zo'n S2000, maar ik miste zelf toch een beetje het gevoel dat ik wel met mijn auto krijg, lastig...
We gaan elkaar zeker nog een keertje tegenkomen denk ik (kom je morgen/vanavond toch ook nog even?!) en wens je veel succes (en uiteraard plezier!) met de zoektocht!



Bob, was een érg leuke dag en lekker ook gewoon eens kunnen kletsen over de auto's.
Heb nog wat mensen gesproken m.b.t het karakter van de MX-5 en uiteraard (zoals ik je ook al had verteld) hoort dit bij de MX-5. Natuurlijk trek je met een goede uitlijning de boel netjes, maar het is en blijft RWD en een turbo, dus oppassen.

Stiekem ben ik misschien ook wel blij dat de auto nog even blijft, het is m'n kindje en vind hem stiekem wel erg fijn. Bovendien, hij stond niet eens te koop eigenlijk, haha!

Blijft een super bak zo'n S2000, maar ik miste zelf toch een beetje het gevoel dat ik wel met mijn auto krijg, lastig...
We gaan elkaar zeker nog een keertje tegenkomen denk ik (kom je morgen/vanavond toch ook nog even?!) en wens je veel succes (en uiteraard plezier!) met de zoektocht!
- Erik
- Berichten: 1977
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Auto: BMW ///M
- Locatie: Schoorl
Re: Zoektocht naar een trackday/fun car....The Search Contin
Lotus vind ik ook wel wat voor je Bob !
En die zijn al redelijk track ready volgens mij.
S2000....... op papier gaaf maar niet echt hufterproof op het circuit als ik goed ben ingelezen.
En die zijn al redelijk track ready volgens mij.
S2000....... op papier gaaf maar niet echt hufterproof op het circuit als ik goed ben ingelezen.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Zoektocht naar een trackday/fun car....The Search Contin
Als jij in de Z4 3.0 hebt gereden ga je die zeker kopen. Geen seconde twijfel.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Zoektocht naar een trackday/fun car....The Search Contin
Ik zag dat sowieso vanaf 2006 (tevens het update type) de Lotus Elise als optie TC (traction control) kon krijgen en ook LS (limetid slip)
wat dat betreft iets veiliger voor onverwacht uitbreken met RWD.
doch LHD af 2006 modellen zijn nog vrij prijzig.
wat dat betreft iets veiliger voor onverwacht uitbreken met RWD.
doch LHD af 2006 modellen zijn nog vrij prijzig.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast