Was graag benieuwd naar jullie mening?
Ik zit al een tijdje met het idee in mijn maag om de 206 gti er uit te doen, de kosten i.v.m. leeftijd benzine en aantal kilometers die ik maar heb ik toch het idee dat ik beter iets anders kan gaan zoeken.
Nou heb ik op zich niets te klagen over de 206 ik vind het gewoon een fijne auto om mee te rijden het is alleen dat er van echt sparen weinig terecht komt omdat het grootste deel wel op gaat aan de auto.
Ook komt het steeds vaker voor dat ik m'n vriendin in het weekend op zoek als zij in Duitsland moet zijn voor trainingen of ergens anders wedstrijden heeft waar ik niet gelijk op het begin mee kan i.v.m. werk.
Ook is het nou ook eenmaal zo dat ik meestal zelf wil rijden als zij gaat trainen en ik mee kan.

Ik heb de auto nou ongeveer 8 maanden en is er al rond de 18000 km bij geschreven.
Daarom zit ik al een tijdje rond te neuzen om misschien toch op zoek te gaan naar een diesel omdat ik toch graag zuiniger ga maar het liefste nog wel wat vermogen wil houden.
Ook heb ik zitten kijken voor een benzine en dan kom ik toch uit bij minimaal een 1.4 16v en als het dan ook nog eens in een VAG product zit voor 2002 haak ik al af zonder de foto te hebben gezien puur uit mijn 1e auto ervaring.
Nou was eigenlijk mijn vraag of dat jullie nog ervaring hebben met auto's die er toch heel leuk uit zien en toch lekker rijden zonder dat je in een ontzettend traag hok te zitten.
Budget rond de 6000€ (mag uit Duitsland komen)
Jaar: minimaal 2000
Opties: elek ramen, airco, centr. deurvergrendeling

km stand: Liefste onder de 2 ton omdat ik altijd het gevoel heb dat je daar boven meer kosten krijgt.
Het liefste minimaal 100 pk
Misschien heb ik te veel eisen of zie ik dingen verkeerd ik hoor het graag.
Bedankt alvast!