Nog twee iphone plaatjes:
Nee die blijvenKoenM schreef:![]()
Gefeliciteerd
Komen er nog andere velgen op?
Ja idd, en dan niet zoals in het vw spotjesteve smith schreef:Ah, de Cilaarshoek-Z3. Mooi dat 'ie nu eindelijk gebruikt gaat worden. Als er 1 auto is waar het oud-vrouwtje verhaal van klopt is het deze!!!!!! Enjoy
(baal nog steeds dat de zilvergrijze e36 M3 die er vroeger naast stond nu niet hier woont)
Het afscheid ging haar zwaar vorig jaar, ik liet haar de nieuwe 1-serie zien toen die net binnen was. Ze vertelde dat jonge jongens met haar wilde sporten, maar dat ze dat maar niet meer deedsteve smith schreef:Heb die auto 10 jaar lang wekelijks zien rijden, en jaren gedacht dat het een automaat was vanwege het gebrek aan toeren. Ze reden geen van beiden hard met die auto's, kan me niet herinneren dat ik die of 1 van de M3's ooit plank gehoord heb. En chris' vader die de NP-VS vollepolle bij de tunnel weg joeg weet ik nog als de dag van gisteren en da's ook 14 jr. geleden
Een Z3 QP heeft standaard altijd een sper, ook mijn 2.8-tjeRoy RS schreef:erg mooie auto! Rijdt fantastisch hoor. Heeft dit model ook sper of is dit enkel op de M variant? Bij de motor series ervoor was het alleen op de M geloof ik....
have fun ermee
de 3.0i heeft zelfs een vrij leuk systeem wat lijkt op de bekende van Quaife zo schijntRoy RS schreef:erg mooie auto! Rijdt fantastisch hoor. Heeft dit model ook sper of is dit enkel op de M variant? Bij de motor series ervoor was het alleen op de M geloof ik....
have fun ermee
de platensper M en men Hartge is nu 25%Roy RS schreef:is een M ook 25%? En de Hartge?
Gebruikers op dit forum: 1234pk6, TurboClouseau, Zed240 en 6 gasten