Ziek ..... Nieuw leven!
- Riceaux
Re: Ziek.........................
Wat zouden jullie met je auto doen als jullie een jaar niet zouden mogen rijden? In een stalling zetten, uitlenen aan familie/vrienden of verkopen?
- GTRene
verkopen...immers you never know en weg is weg geen omkijken naar en of verantwoording voor.
eneuh auto's genoeg om weer uit te kiezen voor stel dat.
eneuh auto's genoeg om weer uit te kiezen voor stel dat.
-
Tja, afhankelijk v/d auto....
Jou ibiza? Verkopen.... Je heb hem pas net en tegen die tijd is er weer een nieuwe te koop...
Stilstaan is achteruitgang en dat issie nietvwaard.....
Sterkte overal mee!
Jou ibiza? Verkopen.... Je heb hem pas net en tegen die tijd is er weer een nieuwe te koop...
Stilstaan is achteruitgang en dat issie nietvwaard.....
Sterkte overal mee!
-
Je hebt hem pas en ik kan me voorstellen dat je nog niet gehecht aan hem bent. Verkopen zou nu iets makkelijker gaan DENK IK.
- Riceaux
Mijn Ibiza ja. Ik zit nog te twijfelen namelijk. Zijn nog genoeg dingen die ik er aan wil doen. Deze zou ik op m'n dooie gemakkie kunnen doen in dat jaar. Aan de andere kant kan ik mezelf dat geld ook besparen en volgend jaar iets leukers kopen. Eerst maar eens afwachten wat de artsen zeggen over m'n rijbewijs.
- stradale
Sterkte! Ontzettend balen wat je is overkomen. Ik hoop dat je je rijbewijs mag houden, zolang het nog verantwoord is natuurlijk.
- Riceaux
Ben m'n rijbewijs sowieso de komende maanden weer kwijt.stradale schreef:Sterkte! Ontzettend balen wat je is overkomen. Ik hoop dat je je rijbewijs mag houden, zolang het nog verantwoord is natuurlijk.
- GTRene
je bent ook een gevaar op de weg
just kidding, mooi balen als auto-nut...
hoe lang was je trouwens buiten westen....en herinner je daar nog wat van?

- Martijn_bmw
zeker enorm balen
sterkte
en idd auto zou ik proberen voor het aankoopbedrag weer te verkopen... jaartje peut / mrb / verzekering opsparen en als je straks weer mag rijden heb je een leuk bedrag om weer wat anders te kopen

en idd auto zou ik proberen voor het aankoopbedrag weer te verkopen... jaartje peut / mrb / verzekering opsparen en als je straks weer mag rijden heb je een leuk bedrag om weer wat anders te kopen

- Riceaux
Weet ik Rene haha.GTRene schreef:je bent ook een gevaar op de weg![]()
![]()
Had net 2.5 week weer een eigen auto. Toch nog 4000 km er mee kunnen rijden.

Was een minuut of 10 buiten westen. De echte aanval heeft maar een paar minuten geduurd. Maar daarna val je in een soort slaap doordat je lichaam alles uitzet als bescherming van zichzelf. Het laatste wat je meekrijgt van zo'n aanval is het moment dat je hele lichaam samenkrampt, echt alle spieren spannen zich aan. En je krijgt dan een gigantische pieptoon in je oren, waarna het lichtje uitgaat zeg maar.
- Riceaux
Als ik m'n rijbewijs straks officieel kwijt ben voor een jaar gaat de auto weg. Tot die tijd blijft de auto gewoon.Martijn_bmw schreef:zeker enorm balensterkte
![]()
- Luco
Al iets bekend waar het vandaan komt en waardoor het getriggerd is?
- Riceaux
Huisarts en ambulancepersoneel denkt door littekenweefsel. Huisarts neemt morgen contact op met de neurochirurg. Maar het is het meest waarschijnlijke dat het door littekenweefsel komt. Het tumorweefsel was in oktober niet gegroeid tov april. Zou dus heel vreemd zijn als het nu opeens wel weer gigantisch gegroeid is.Luco schreef:Al iets bekend waar het vandaan komt en waardoor het getriggerd is?
- EmielS60
Tjeuh man...wat ontzettend k.u.t. dat het terug gekomen is.
Hoop het beste voor je. Veel succes de komende periode.
Hoop het beste voor je. Veel succes de komende periode.

- GTRene
afknelling van een ader of stroompjes/hersenen?
ik heb bv een vernauwde halsslagader en na men 2de Tia die slimmer was dan de eerste heb ik sindsdien altijd die suis in men hoofd (wordt je ook niet sterker van
), als ik moe wordt en of ff iets intensief doe en of de combo van...gaat het harder suizen en wordt je ook minder "sterk" zeg maar....
en dan ist weer tijd om ff te rusten
stress helpt ook niet kan ik je vertellen
destijds ook nog onderzocht op litteken weefsel in men kop naar aanleiding van wat zaken en de schedelbasisfractuur (en coma enz) van long time ago, maar gelukkig was het dat niet en hoefden ze niet men kop in
doch zoiets kan idd zaken verstoren in je stroomcircuit daarboven, hopen dat het meevalt...
ik heb bv een vernauwde halsslagader en na men 2de Tia die slimmer was dan de eerste heb ik sindsdien altijd die suis in men hoofd (wordt je ook niet sterker van
en dan ist weer tijd om ff te rusten

destijds ook nog onderzocht op litteken weefsel in men kop naar aanleiding van wat zaken en de schedelbasisfractuur (en coma enz) van long time ago, maar gelukkig was het dat niet en hoefden ze niet men kop in

doch zoiets kan idd zaken verstoren in je stroomcircuit daarboven, hopen dat het meevalt...
- @iko
Dat lijkt me verstandig. Zo'n ding wegdoen in jouw situatie levert ook weer veel emoties op.Riceaux schreef:Als ik m'n rijbewijs straks officieel kwijt ben voor een jaar gaat de auto weg. Tot die tijd blijft de auto gewoon.Martijn_bmw schreef:zeker enorm balensterkte
![]()
Hou je nu eerst maar even bezig met jezelf.
- Riceaux
Ik heb natuurlijk vorig jaar wel een hersenoperatie gehad. Dus de kans dat het nu veroorzaakt is door littekenweefsel is wel zeer aannemelijk. Het kan zijn dat dit littekenweefsel net wel/net niet tegen het gezonde weefsel aanzit. En zondag door iets wel in contact is gekomen met het gezonde weefsel en daar een ongecontroleerde elektrische ontlading in gang heeft gezet.afknelling van een ader of stroompjes/hersenen?
ik heb bv een vernauwde halsslagader en na men 2de Tia die slimmer was dan de eerste heb ik sindsdien altijd die suis in men hoofd (wordt je ook niet sterker van ), als ik moe wordt en of ff iets intensief doe en of de combo van...gaat het harder suizen en wordt je ook minder "sterk" zeg maar....
en dan ist weer tijd om ff te rusten stress helpt ook niet kan ik je vertellen
Precies, en tot die tijd betalen m'n ouders alles wel denk ik. En anders doe ik het zelf, heb het gelukkig niet krap.Dat lijkt me verstandig. Zo'n ding wegdoen in jouw situatie levert ook weer veel emoties op.
Hou je nu eerst maar even bezig met jezelf.

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Jezus wat klote voor je man
Je ouders zullen zich ook wel helemaal wild geschrokken zijn
Veel sterkte de komende tijd

Je ouders zullen zich ook wel helemaal wild geschrokken zijn

- Riceaux
Dankje! Ja m'n ouders zijn zich ook rot geschrokken. Ben keihard met m'n hoofd tegen de badkamerdeur aangevallen en dat alarmeerde hun. Maar toen moesten ze eerst die deur nog open breken.partyondude schreef:Jezus wat klote voor je man![]()
Je ouders zullen zich ook wel helemaal wild geschrokken zijnVeel sterkte de komende tijd
-
.Riceaux schreef: [...] Het laatste wat je meekrijgt van zo'n aanval is het moment dat je hele lichaam samenkrampt, echt alle spieren spannen zich aan. En je krijgt dan een gigantische pieptoon in je oren [...]
Oh my............
- Luco
Ik neem aan dat ze dat evt weg kunnen halen?Riceaux schreef:Huisarts en ambulancepersoneel denkt door littekenweefsel. Huisarts neemt morgen contact op met de neurochirurg. Maar het is het meest waarschijnlijke dat het door littekenweefsel komt. Het tumorweefsel was in oktober niet gegroeid tov april. Zou dus heel vreemd zijn als het nu opeens wel weer gigantisch gegroeid is.Luco schreef:Al iets bekend waar het vandaan komt en waardoor het getriggerd is?
Is wel te hopen, anders blijf je er waarschijnlijk last van houden.
Echt zwaar balen zeg.
En wij ons maar druk maken over een bijtellinkje hier en daar, dan is dit toch even wat belangrijker.
- Dennis Cavallino
Ik las 't van de week op Facebook dat je weer een aanval had gehad. ik kon de nieuwe 'don't like this' button nog niet vinden.
Heftig verhaal weer. Vooral 't moment dat je 'out' gaat en je ook nog opgesloten zit lijkt mij vreselijk. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Sterkte, taaie!

Heftig verhaal weer. Vooral 't moment dat je 'out' gaat en je ook nog opgesloten zit lijkt mij vreselijk. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Sterkte, taaie!
- Riceaux
Littekenweefsel weghalen is niet nodig. Als dat de oorzaak is kunnen ze het onder controle houden met speciale medicatie. Als de tumor wel weer gegroeid is zal ik inderdaad wel weer onder het mes moeten.Ik neem aan dat ze dat evt weg kunnen halen?
Is wel te hopen, anders blijf je er waarschijnlijk last van houden.
Echt zwaar balen zeg.
- Riceaux
Even een update. 22 mei heb ik weer een MRI-scan. 12 juni de bespreking van die scan met de neurochirurg. Mijn huisarts heeft nu wel contact gehad met de neurochirurg en die verwacht inderdaad ook dat de aanval is veroorzaakt door littekenweefsel. De MRI-scan moet dit echter uitwijzen. Als ik voor die tijd niet nog een aanval krijg hoef ik tot die tijd nog niet met medicijnen te beginnen. Zonder scan zou ik namelijk weer aan zware algemene anti-epileptica moeten, met scan kunnen ze mildere gerichte medicijnen voorschrijven.
-
Ah, gelukkig hoef je niet heel lang te wachten. Het zijn natuurlijk geen prettige omstandigheden....