toch niet iemand van hier??
-
OnlineMartijn_bmw
toch niet iemand van hier??
Ik reed net van Drachten terug naar Baarn en kwam langs dit ongeluk...
http://www.hvnieuws.nl/index.php?action=1&id=6987
http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2012.117.04
nou zijn er hier nogal wat mensen uit friesland icm BMW dus dacht meteen aan hier...
zag er niet best uit! sterkte aan de nabestaanden!
http://www.hvnieuws.nl/index.php?action=1&id=6987
http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2012.117.04
nou zijn er hier nogal wat mensen uit friesland icm BMW dus dacht meteen aan hier...
zag er niet best uit! sterkte aan de nabestaanden!
-
Re: toch niet iemand van hier??
Sja, de BMW-gaspedaal heeft maar 2 standen. Hard of heel hard..
-
OnlineMartijn_bmw
"het gaspedaal" ipv "de gaspedaal"Rebel schreef:Sja, de BMW-gaspedaal heeft maar 2 standen. Hard of heel hard..

-
Knap dat je aan de hand van deze foto's kan zien dat er veel te hard is gereden! Zou je iets mee moeten doen met die gave.Rebel schreef:Sja, de BMW-gaspedaal heeft maar 2 standen. Hard of heel hard..

-
Laten we maar (weer) hopen dat het meevalt...
- Luco
Is dat vlak voor de rotonde daar, of is dat een ander punt?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Zwarte 325i coupe volgens kentekencheck.
-
Altijd zo zielig eigenlijk. Ongelukje gebeurd en het eerste wat mensen uit gaan zoeken is watvoor merk en type auto het is en of deze misschien onder- of overstuurd is...Arthur schreef:Zwarte 325i coupe volgens kentekencheck.
- Arthur
- Auto: Nr.51
WTF?!
Was eigenlijk bedoeld voor het geval iemand een link zou kunnen leggen. Als dan het model en uitvoering niet klopt dan weet je dat het niet degene is die je meent te herkennen. Bedoel je het goed is het weer niet goed voor zo'n azijnpisser.
Godverdomme!! Wat kan ik pissig worden om zo'n zeikerige opmerking! Altijd de cynische clown uithangen met je quasi lollige opmerkingen. Schiet me echt in het verkeerde keelgat zeg!
Was eigenlijk bedoeld voor het geval iemand een link zou kunnen leggen. Als dan het model en uitvoering niet klopt dan weet je dat het niet degene is die je meent te herkennen. Bedoel je het goed is het weer niet goed voor zo'n azijnpisser.
Godverdomme!! Wat kan ik pissig worden om zo'n zeikerige opmerking! Altijd de cynische clown uithangen met je quasi lollige opmerkingen. Schiet me echt in het verkeerde keelgat zeg!
-
Lol. Eens, arthur!
- RVV
allen schreef:Altijd zo zielig eigenlijk. Ongelukje gebeurd en het eerste wat mensen uit gaan zoeken is watvoor merk en type auto het is en of deze misschien onder- of overstuurd is...Arthur schreef:Zwarte 325i coupe volgens kentekencheck.
Ken Arthur sinds 1988 ofzo, als iemand geen sensatiezoeker is en ook nog eens "de nuchterheid zelve" dan is het Arthur wel. Knappe prestatie Allen om hem zo over de zeik te krijgen....phfffff
-
Misschien was ik vandaag minder narrig geweest als ik niet in het "autokiesdraadje voor een auto in NL" had gekeken.
-
Arthur, bloemetjeArthur schreef:WTF?!

- dvh
Het ware DF gevoel 

-
OnlineMartijn_bmw
klopt idd, vanaf het punt ongeluk is het nog een paar km door tot je bij de rotonde Joure bentLuco schreef:Is dat vlak voor de rotonde daar, of is dat een ander punt?

- Luco
Volgens mij gaan er daar wel vaker auto's af, heb er eens samen met wat anderen een gezinnetje met twee kinderen uit een golf gehaald die voor onze neus eraf ging en in de sloot belande.Martijn_bmw schreef:klopt idd, vanaf het punt ongeluk is het nog een paar km door tot je bij de rotonde Joure bentLuco schreef:Is dat vlak voor de rotonde daar, of is dat een ander punt?
- MartijnGizmo
Ik rij met enige regelmaat over de A7/A6 naar de Randstad, en het valt me op dat het wel vaker misgaat, zeg maar van Joure tot Lelystad. Ook 's ochtends vroeg wel eens een versgebeurd ongeluk aan de andere kant gezien, en vorige week stond ik dinsdagochtend 45min stil bij Lelystad voor een eenzijdig ongeval. Ik vraag me toch af wat er dan misgaat, want het is toch niet een heel spannend stuk, met een redelijke lage verkeersdichtheid...
- Downforce Hans
Precies Allen, jij hoort niet bij de grootste eikels van het forum hoor..........dus ook van mij een
nee, wel

-
OnlineMartijn_bmw
ik denk grote snelheidsverschillen icm slecht wegdek...MartijnGizmo schreef:Ik rij met enige regelmaat over de A7/A6 naar de Randstad, en het valt me op dat het wel vaker misgaat, zeg maar van Joure tot Lelystad. Ook 's ochtends vroeg wel eens een versgebeurd ongeluk aan de andere kant gezien, en vorige week stond ik dinsdagochtend 45min stil bij Lelystad voor een eenzijdig ongeval. Ik vraag me toch af wat er dan misgaat, want het is toch niet een heel spannend stuk, met een redelijke lage verkeersdichtheid...
je ziet er dagjesmensen met hun "stadsvlo" met 90-100km/h sukkelen maar je hebt ook de forensen die met 160km/h naar hun werk blazen dat kan rare situatie's opleveren heb ik daar al met enige regelmaat gezien

en de A6 heeft veel stukken met gaten in de weg / aquaplaning gevoelig asfalt...
en met name dat stukje wat Luco ook al aangaf is echt niet best, flauwe bocht, veel water op de weg en nog een beetje omhoog...
- RVV
Verrek! in die eerste link staat ook nog een foto van Luco!
- Luco
oerrock met freddyRVV schreef:Verrek! in die eerste link staat ook nog een foto van Luco!

-
RVV schreef:Verrek! in die eerste link staat ook nog een foto van Luco!
- Paskal
- Auto: meerdere
Martijn,
Wat is dit nu weer weer voor een onzinnige topic???
Er gebeuren vrijwel dagelijks ongevallen met BMW's.... gaan we die hier nu allemaal posten of zo
Wat is dit nu weer weer voor een onzinnige topic???
Er gebeuren vrijwel dagelijks ongevallen met BMW's.... gaan we die hier nu allemaal posten of zo

-
OnlineMartijn_bmw
@Paskal, Tja ergens heb je gelijk 
maar ik reed er langs en DF schoot ff door me hoofd dus ook geplaatst...
anders moeten de mods het maar verwijderen

maar ik reed er langs en DF schoot ff door me hoofd dus ook geplaatst...
anders moeten de mods het maar verwijderen

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ruben schreef:Arthur, bloemetjeArthur schreef:WTF?!
Godverdomme!! Wat kan ik pissig worden om zo'n zeikerige opmerking! Altijd de cynische clown uithangen met je quasi lollige opmerkingen. Schiet me echt in het verkeerde keelgat zeg!We houden van je en Allen is echt de slechtste niet. Er lopen een paar grotere eikels hier rond op het forum en dat weet jij maar al te goed.
ook voor Allen omdat het zo'n lieve jongen is.
Tijd voor een nieuw draadje incluis poll;
Wie oh wie is de grootse eikel van DF.............