Aankoop advies auto nederland..
- Niels
- Auto: Prius+
Re: Aankoop advies auto nederland..
Mijn vader reed er langs toen ze met reanimatie bezig waren..... Verschrikkelijk.
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Gods allemachtig, 12 jaar oud krijg je toch de koude rillingen van. 

- michaelvg
Sterkte dat vergeet je niet snel!
En dan zit hier iemand te zeiken over dat zijn vader hem maar 8000€ geeft om een auto te kopen, je zou zo in het straatbeeld van de nieuwe generatie Nederlanders passen.
En dan zit hier iemand te zeiken over dat zijn vader hem maar 8000€ geeft om een auto te kopen, je zou zo in het straatbeeld van de nieuwe generatie Nederlanders passen.
- Riceaux
Verschrikkelijk zoiets. Zet je weer even met beide benen op de grond.
-
staat ook een geimporteerde uit amerika voor 9000 tekoop....Tim N schreef:Gemiddelde MPS doet al snel 13K zo op MP te zien.... Lul jije r maar met je mooie babbel 5K vanaf....
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ze zullen maar bij je aan de deur komen met "een" mededeling... krijg je nachtmerries van zeg

Niels v/d burgh schreef:Gods allemachtig, 12 jaar oud krijg je toch de koude rillingen van.
- Arthur
Zoals alle draadjes op DF krijgt ook deze weer een (nare) wending. Gelukkig kan Jeroen daar makkelijk overheen stappen, getuige z'n laatste post...
Ben bang dat hij ook nog eens zo'n berichtje wordt, als ik me zo z'n filmpjes en z'n "praten" voorstel.

Ben bang dat hij ook nog eens zo'n berichtje wordt, als ik me zo z'n filmpjes en z'n "praten" voorstel.
-
Ik denk dat er weinig mensen zijn die hier zo maar overheen stappen, maar misschien is het een eyeopener voor Jeroen. Maar dan nog, het hoort niet in dit draadje thuis en Jeroen heeft er kennis van kunnen nemen als ie wil.
- Arthur
Misschien niet, Ruben, maar lees eens een willekeurig draadje door. Gaat best wel eens één off topic
Dus dan nog

Dus dan nog

-
ik heb al een aantal keer het nieuws gekregen dat een vriend van me is aangereden en dader is door gereden of dat een vriend zich dood heeft gereden... heb het zelfs 1x voor me zien gebeuren....
ik weet het klinkt harteloos maar het is me al wat vaker overkomen..
ik weet het klinkt harteloos maar het is me al wat vaker overkomen..
-
Knuppel.... 

- michaelvg
Is het raar als ik zeg dat jij een dan nog een gigantische bunker voor je kop hebt?
-
Het is ongelooflijk ehh?michaelvg schreef:Is het raar als ik zeg dat jij een dan nog een gigantische bunker voor je kop hebt?
Vrienden met ongelukken, zelfs zelf zien gebeuren... wat een plaat/bunker indeed...
-
Ik zie het leven heel simpel, het kan kort of lang zijn, als het jouw beurt is om te gaan is het eenmaal zo en daar is niks aan te doen... everything happens for a reason...
maargoed daar ging het topic niet over. auto's
anders kunnen we een topic in het offtopic gedeelte beginnen
maargoed daar ging het topic niet over. auto's

- Luco
ik geef het op 

- Peric
En dat wil dan zeggen dat het je ook helemaal niets doet?Jeroen K. schreef:Ik zie het leven heel simpel, het kan kort of lang zijn, als het jouw beurt is om te gaan is het eenmaal zo en daar is niks aan te doen... everything happens for a reason...
maargoed daar ging het topic niet over. auto'sanders kunnen we een topic in het offtopic gedeelte beginnen
Dus als jij gisteravond bij dat ongeluk met die meisjes was geweest had je er overheen gestapt en verder op zoek gegaan naar die sportauto voor 8000,- EU?
En als jouw ouders op een bermbom stuiten haal je ook je schouders op? Het was immers hun tijd..
Why do I even bother actually??

-
als het iemand is die je persoonlijk kent is het natuurlijk anders, en al helemaal familie dan een willekeurig iemand die je daar ziet liggen... en ook een berm bom licht anders wat dat is een aanslag, als een bus je raakt is een ongeluk (tenzij tegenbewijs)Peric schreef:En dat wil dan zeggen dat het je ook helemaal niets doet?Jeroen K. schreef:Ik zie het leven heel simpel, het kan kort of lang zijn, als het jouw beurt is om te gaan is het eenmaal zo en daar is niks aan te doen... everything happens for a reason...
maargoed daar ging het topic niet over. auto'sanders kunnen we een topic in het offtopic gedeelte beginnen
Dus als jij gisteravond bij dat ongeluk met die meisjes was geweest had je er overheen gestapt en verder op zoek gegaan naar die sportauto voor 8000,- EU?
En als jouw ouders op een bermbom stuiten haal je ook je schouders op? Het was immers hun tijd..
Why do I even bother actually??
- michaelvg
Edit: over dat andere.
En dit als import uit DE?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=211484207
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=212489293
En dit als import uit DE?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=211484207
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=212489293
Laatst gewijzigd door michaelvg op 26 apr 2012, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- dvh
Nou volgens mij wordt er een reactie uitgelokt bij Jeroen en blijft iedereen er maar op reageren cq verbeteren.
Dat doe je zelf.
Je kan er ook niet op reageren / bloklist ?!
Dat doe je zelf.
Je kan er ook niet op reageren / bloklist ?!
- Peric
Weet ik dvh, gaat ook niet meer gebeuren..
- Tim N
Hoe blokkeer ik iemand dan?
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Door naar zijn profiel te gaan en dan toe te voegen aan je vijanden lijst
- Tim N
Check. Thx.
- Reind
Vreselijk als je iets dergelijks meemaakt. Draag je de rest van je leven mee. Ik hoop nooit zoiets mee te maken.
Ik vind die clio gaaf en lijkt me niet duur.
Zo´n benz is echt een underdog. Daar moet je menigeen mee kunnen verrassen. Voordeel is dat je pa het waarschijnlijk een net ding burgelijk karretje vind en dat jij er ook nog een beetje df aan hebt.
Ik vind die clio gaaf en lijkt me niet duur.
Zo´n benz is echt een underdog. Daar moet je menigeen mee kunnen verrassen. Voordeel is dat je pa het waarschijnlijk een net ding burgelijk karretje vind en dat jij er ook nog een beetje df aan hebt.
-
die clio is inderdaad leuk, helaas komt daar nog bpm overheen dus gaat het niet lukken.... die Mercedes vind ik persoonlijk niks, ik heb wel eens in de diesel variant gereden (auto van een vriend van me in nl) maar dat vond ik persoonlijk helemaal niks
wat denken jullie van deze speed 3 (sorry zei vorheen 9000 is dus 9500...) http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=213176155
wat denken jullie van deze speed 3 (sorry zei vorheen 9000 is dus 9500...) http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=213176155