Door wat verschuivingen binnen de zaak met abonnementen heb ik momenteel een telefoonabonnement over.
Het gaat om een Vodafone OndernemersBundel Web 35 euro van € 35,00 excl. BTW. Hiervoor krijg je 300 belminuten en 1 GB dataverkeer mobiel internet per maand. Hier zat een nieuwe telefoon aan vast.
Einddatum contract: 24-10-2013
De telefoon gaat niet met het abonnement mee dus ik bied alleen het abonnement aan.
De € 35,00 per maand is op basis van aankoop inclusief de telefoon. Als sim-only abonnement kost deze € 20,00 per maand.
Wat ik dus wil aanbieden is het resterende contract voor € 15,00 per maand. De nieuwe contracthouder betaald € 35,00 per maand maar ik compenseer dit met een geldbedrag (€ 20,00 per maand x looptijd). Dus bij overname voor de factuur van mei (18 maanden resterend) betaal ik de koper 18 x € 20,00 = € 360,00. De overdrachtskosten zijn ook voor mijn rekening.
Voor mij is dit aantrekkelijker dan 2 jaar door laten lopen zonder echt gebruik te maken van het telefoonnummer. De nieuwe contractant heeft het voordeel van een voordelig abonnement. Twee partijen blij.
Vodafone Zakelijk abonnement