‘Ik was doodongelukkig met mijn Aston Martin’

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Niels
Auto: Prius+

Re: ‘Ik was doodongelukkig met mijn Aston Martin’

Bericht door Niels » 18 apr 2012, 15:10

Des te vaker ik het draadje tegenkom des te vaker voel ik ontzettend met haar mee :tooth:

Rupie

Bericht door Rupie » 18 apr 2012, 15:22

///Joost schreef:
Dan snap je het punt niet. Het gaat er niet om dat ze een mooie auto heeft, dat is iedereen gegeund die er hard voor gewerkt heeft.
Het gaat er meer om, dat ze aan zo'n artikel meewerkt, vooral in deze tijd van economische malaise. Dat is puur provoceren.
Kun je dat verder nuanceren Joost? Want ik zou het zo met je eens kunnen zijn, maar als ik gewoon het artikel lees is er niks dat mij dat gevoel geeft, behalve de reacties er onder.

Verder met Luco eens dat het geen reet moet uitmaken hoe je aan je geld komt voor zo'n auto, zolang we ongelijkheid in inkomen toestaan werkt het zo.

Daarbij moet ik zeggen dat deze mevrouw duidelijk de keuze voor een auto lijkt te maken en dat spreekt mij als liefhebber dan aan en dat zou voor elke DF-er moeten gelden.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 18 apr 2012, 15:39

Van mij moet ze 't ook lekker weten, ik gaf alleen maar aan waarom sommige van die reacties afgunstig zijn en bij voorgaande soortgelijke FD artikelen niet. Dat komt puur door 't imago van de derivatenhandel sinds 't uitbreken van de financiële crisis in 2008 en 't hoogtepunt van de afgelopen weken in NL bij Vestia dat nota bene in 't zelfde FD staat. Ik vind 't dan logisch dat je wat tegenwind kunt verwachten. Verder is afgunstig gedrag typisch iets Nederlands en ik snap 't 'scheinheilige' van de BMW 3 serie cabrio ipv de 650i met foute velgen dan ook wel als je naar een klant gaat. En zoals ze zelf zegt: in Duitsland is die 6 serie geen enkel probleem. Sterker nog, met de 6 mag ze waarschijnlijk bij de hoofdingang parkeren en met een 3 serie in een donker hoekje van de parkeergarage. Cultuurverschil op de vierkante meter aarde....

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 18 apr 2012, 15:50

Deze vent kan trouwens op een stuk meer afgunst rekenen:

http://www.rtl.nl/components/financien/ ... -sorry.xml

Fijn op olifantenjacht terwijl je land in de afgrond is afgegleden. Waar hebben we 't hier over met die fucking 6 serie...

Rupie

Bericht door Rupie » 18 apr 2012, 15:53

En zijn eigen broer eerder al doodgeschoten maar gewoon lekker doorgaan en je kop in het zand steken.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 apr 2012, 16:02

Mentale retardatie obv inteelt..................daar gaan de koningshuizen vanzelf aan kapot................maar ja, je zal er maar zo een op de troon hebben.............

Mark N

Bericht door Mark N » 18 apr 2012, 16:05

Dennis Cavallino schreef:Van mij moet ze 't ook lekker weten, ik gaf alleen maar aan waarom sommige van die reacties afgunstig zijn en bij voorgaande soortgelijke FD artikelen niet. Dat komt puur door 't imago van de derivatenhandel sinds 't uitbreken van de financiële crisis in 2008 en 't hoogtepunt van de afgelopen weken in NL bij Vestia dat nota bene in 't zelfde FD staat. Ik vind 't dan logisch dat je wat tegenwind kunt verwachten. Verder is afgunstig gedrag typisch iets Nederlands en ik snap 't 'scheinheilige' van de BMW 3 serie cabrio ipv de 650i met foute velgen dan ook wel als je naar een klant gaat. En zoals ze zelf zegt: in Duitsland is die 6 serie geen enkel probleem. Sterker nog, met de 6 mag ze waarschijnlijk bij de hoofdingang parkeren en met een 3 serie in een donker hoekje van de parkeergarage. Cultuurverschil op de vierkante meter aarde....
Wederom sla je in mijn ogen de plank compleet mis. Ik snap nog steeds niet waar je de relatie tussen de derivatenhandel en de negatieve reacties op dit artikel vandaan haalt. Daarnaast is de malaise bij Vestia niet het resultaat van derivatenhandelaren of de derivaat op zich, maar van de gok die is genomen door de mensen binnen Vestia zelf. Speculatie op te grote schaal welke verkeerd uitpakt. Plain vanilla derivaten als een rente swap hebben ook absoluut niks te maken met de credietcrisis en zijn hier ook zeker geen oorzaak van.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 18 apr 2012, 16:36

Jaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, maar 't is wel een beeld dat meteen wordt opgeroepen.

Zo werken menselijke hersentjes nu eenmaal. Begrijp dat dan. 3 weken terug hoorde Henk & Ingrid in hun Rotterdamse huurwoning voor 't eerst over Derivaten en nu lezen ze op Facebook een verhaal over een vrouw nota bene, die een Aston Martin niet goed genoeg vond en in Derivaten handelt voor klanten.... klanten zoals Vestia denken Henk en Ingrid dan meteen en die gaan dan lekker reageren terwijl ze dat bij die andere autoliefhebbers in 't FD niet hadden gedaan... daar was geen aanleiding toe.

Ik probeer 't alleen maar uit te leggen he.

Overigens lees ik reacties op nieuwssites niet graag, is bijna altijd onzin, zelfs bij 't FD.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 18 apr 2012, 16:54

Bert ///M3 schreef:Inderdaad. Wel een beetje typisch Nederlands die gedachtes.

Je weet dat er in sommige sectoren grote bedragen omgaan. Financiële sector en de derivatenhandel zijn daar voorbeelden van. Maw ben je het er niet mee eens dat anderen het beter hebben dan kan je beter naar je eigen situatie kijken, misschien heb je dan zelf de verkeerde keuze gemaakt.

Beetje slimme ondernemer gaat nou eenmaal in een sector zitten waar wat te verdienen valt. Als je regenjassen gaat verkopen in de Sahara dan weet je zelf ook dat je failliet raakt.

Verder zie je meestal alleen de buitenkant, de auto die voor de deur staat enz. Maar je ziet niet de keerzijde, niet wat mensen er in hun priveleven allemaal voor opgeven.
post van het jaar wat mij betreft. :beer:

Enm @ Mark N daarboven ook :thumbup:
die op Joost reageeert vanwege die economische malaise....jullie weten dat Lex & Max 'n toko in Griekenland hebben gekocht voor 4,5 miljoen? Dan hier ook niet over zeiken vind ik.

Dan vind ik Juan Carlos'probleem(if any) ook weinig waard.
Die pakte tenminste Chavez bij z'n kladden. En dat 'durven' er weinig. Porque no te callas! zou ik zeggen tegen de 'tegenstanders' van 't koningshuis van Spanje. Verdiep je er eens in zou ik zeggen....
Laatst gewijzigd door Robin op 18 apr 2012, 16:59, 2 keer totaal gewijzigd.

Luco

Bericht door Luco » 18 apr 2012, 16:57

Ja snap dat ook nooit, is zoiets als:

Hee DF ik heb geen werk dus moeten jullie ook allemaal maar in een aygo gaan rijden en niet teveel leuke dingen doen :tong: :blink: :blink:

Eric-328

Bericht door Eric-328 » 18 apr 2012, 17:12

Luco schreef:Ja snap dat ook nooit, is zoiets als:

Hee DF ik heb geen werk dus moeten jullie ook allemaal maar in een aygo gaan rijden en niet teveel leuke dingen doen :tong: :blink: :blink:
Luco,

15 juni is er een circuitdag van de oorspronkelijke club van jouw favoriete merk. Uit medelijden mag je in mijn racer plaatsnemen. (Als je tenminste met achterwielaandrijving om kunt gaan) :tong:

Luco

Bericht door Luco » 18 apr 2012, 17:19

Eric-328 schreef:

Luco,

15 juni is er een circuitdag van de oorspronkelijke club van jouw favoriete merk. Uit medelijden mag je in mijn racer plaatsnemen. (Als je tenminste met achterwielaandrijving om kunt gaan) :tong:
Eric, dat vind ik echt een super aanbod van je, heb al eens in een bmw gereden op het circuit hoor.
Als je het serieus meent, neem ik je aanbod graag aan en zal er zuinig mee omgaan. :thumbup:
Welke circuitdag en club bedoel je dan?

Eric-328

Bericht door Eric-328 » 18 apr 2012, 17:34

Luco schreef:
Eric-328 schreef:

Luco,

Eric, dat vind ik echt een super aanbod van je, heb al eens in een bmw gereden op het circuit hoor.
Als je het serieus meent, neem ik je aanbod graag aan en zal er zuinig mee omgaan. :thumbup:
Welke circuitdag en club bedoel je dan?
Valt me zwaar tegen dat ik je nog moet uitleggen welke dag en welke club.
Zal dhr Dekker niet leuk vinden :wink:
Als ik het niet zou menen zou ik het niet zeggen.
15-06 BDD-Zandvoort

Rebel

Bericht door Rebel » 18 apr 2012, 18:03

Maar ik heb liever waardering voor wat ik doe dan voor mijn auto. Ik heb geen ringen, geen armbandjes, ik ga niet graag op vakantie, ik hoef geen villa, ik geef ook niets om kleding. Mijn uitlaatklep is mijn auto. De enige winkel die gevaarlijk voor mij is, is de BMW-garage.

Mij was het alleen om bovenstaande uitspraak te doen. Ze geeft verder nergens iets om. Niet om Kleding, Huis, Vakantie, etc.. Alleen om haar auto.. (en haar werk)
Je zult met zo'n "staande schemerlamp" getrouwd zijn. Vreselijk.
Maarja dit soort mensen komt ook wel stil hoor....wees maar niet ongerust. En dan gaan ze hele andere dingen waarderen als dat stom stuk blik op vier wielen.

Luco

Bericht door Luco » 18 apr 2012, 18:44

Eric-328 schreef: Valt me zwaar tegen dat ik je nog moet uitleggen welke dag en welke club.
Zal dhr Dekker niet leuk vinden :wink:
Als ik het niet zou menen zou ik het niet zeggen.
15-06 BDD-Zandvoort
Ik ben er :thumbup:

Luco

Bericht door Luco » 18 apr 2012, 18:47

Rebel schreef:
Maar ik heb liever waardering voor wat ik doe dan voor mijn auto. Ik heb geen ringen, geen armbandjes, ik ga niet graag op vakantie, ik hoef geen villa, ik geef ook niets om kleding. Mijn uitlaatklep is mijn auto. De enige winkel die gevaarlijk voor mij is, is de BMW-garage.

Mij was het alleen om bovenstaande uitspraak te doen. Ze geeft verder nergens iets om. Niet om Kleding, Huis, Vakantie, etc.. Alleen om haar auto.. (en haar werk)
Je zult met zo'n "staande schemerlamp" getrouwd zijn. Vreselijk.
Maarja dit soort mensen komt ook wel stil hoor....wees maar niet ongerust. En dan gaan ze hele andere dingen waarderen als dat stom stuk blik op vier wielen.
Ja, beetje platte tekst he, jouw interpretatie is dat het dan een staande schemerlamp is, ik geef ook niks om horloges, merkkleding en dat soort dingen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik geen horloge of kleding heb.

Erik dB

Bericht door Erik dB » 18 apr 2012, 18:56

Eric-328 schreef:
Mark N schreef:
Dennis Cavallino schreef:Het komt niet door die auto, maar door de link naar de derivatenhandel. Die staat nu eenmaal niet bekend als lieverdje van de klas.
Dat zal dan jouw conclusie zijn. Daar wordt namelijk in geen enkele reactie aan gerefereerd. Daarnaast is `de derivatenhandel´ wel een heel breed begrip om weg te zetten als niet ok. Aangezien een simpele future ook al een derivative is vind ik dat wel heel kort door de bocht.
Ken de dame in kwestie en heeft door heel hard te werken een mooi bedrijf opgezet.
Als je jouw inspanningen dan wil belonen met een mooie auto; Why not? Dat eeuwig veranwoorden..
Ze houdt er wel van om zichzelf in het FD te zien? Volgens mij stond ze er een maand of wat geleden ook al in, in het kader van succesvolle selfmade (wo)man...Beetje onnodig.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 18 apr 2012, 19:15

Mee eens Erik......

Je hebt autoliefhebbers en je hebt mensen die zich willen laten zien. Imho is dit er eentje van de 2e terwijl ik echt geen problemen heb met eentje van de eerste al gaat het om een auto van 25 miljoen...

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 18 apr 2012, 19:33

partyondude schreef:Het laat me echt siberisch, als die mevrouw blij is met haar 650i, wat ik me overigens best kan voorstellen, wie zijn wij dan om daar of over haar werk te oordelen? Lekker boeiend, leven en laten leven toch?

Ik gun Hans zelfs die zilveren wortelenbak van hem :banging:
Lieverd :thnx:

Rebel

Bericht door Rebel » 18 apr 2012, 19:57

Google anders ff. Er staat genoeg op het net over haar, inclusief foto's . Dat mens is zo media-geil, dat ze zelfs naakt (god behoede ons) op die 650i was gaan liggen om in het FD te komen.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 18 apr 2012, 20:09

Er wordt zoveel op internet gezet, moeten we dat allemaal geloven.......
Wie weet wat er allemaal over jou staat.........dat neem ik ook met een korrel zout.

dvh

Bericht door dvh » 18 apr 2012, 20:12

googelt: 'rebel'

:duh:

Rupie

Bericht door Rupie » 18 apr 2012, 20:16

Nou Joost, je nuancering is niet meer nodig, "internet" geeft je gelijk :lol:

Rebel

Bericht door Rebel » 18 apr 2012, 20:22

Achja, waarhebben we het over. Waarschijnlijk vinden de meeste dit de ideale DF-vrouw bij uitstek :D

dvh

Bericht door dvh » 18 apr 2012, 20:31

Lol !
No way Jose !

Als ik iets onaantrekkelijk vind dan is het wel een vrouw met een bovenmatige interesse in auto's en er ook graag over praat.

Directe afknapper..
Laatst gewijzigd door dvh op 18 apr 2012, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie