Kuwait, auto's en evenementen.. Terug naar Evenementen!
- GTRene
Re: Kuwait, auto's en evenementen..

-
En schijt aan die Rico hoor! Dat is echt een hater eerste klas! Heeft zelf geen ballen! Gewoon posten dat filmpje! En anders via pb!!
- Peric
REIND! Let je even op? 

-
dan ben ik liever vrouwlijkMartijnGizmo schreef:Let maar niet op die jaloerse homofoben, typisch Nederlands! Heb je niet wat filmpjes van burnouts/donuts? Mannelijker dan dat wordt het niet!

-
Martijn:

- MartijnGizmo
Ah joh, verkoop die bak aan een of andere theedoek als je terug naar NL gaat, merkt ie toch niets van. Ff verse olie erin (5w20, die smeert beter bij lage snelheden) en burnen maar! Bandjes zijn daar zeker ook wel ff wat goedkoper dan hier?Jeroen K. schreef:dan ben ik liever vrouwlijkvind dat zo zonde van de auto
-
Bert ///M3 schreef:
Schitterend filmpje
- Luco
Ow jij krijgt hem liever in je sterretje, zoek een grote neger zou ik zeggenJeroen K. schreef:dan ben ik liever vrouwlijkMartijnGizmo schreef:Let maar niet op die jaloerse homofoben, typisch Nederlands! Heb je niet wat filmpjes van burnouts/donuts? Mannelijker dan dat wordt het niet!vind dat zo zonde van de auto

- RVV
Metchu schreef:En schijt aan die Rico hoor! Dat is echt een hater eerste klas! Heeft zelf geen ballen! Gewoon posten dat filmpje! En anders via pb!!

-
veel goedkoper, mijn Maat R888 zijn wel wat goedkoperMartijnGizmo schreef:Ah joh, verkoop die bak aan een of andere theedoek als je terug naar NL gaat, merkt ie toch niets van. Ff verse olie erin (5w20, die smeert beter bij lage snelheden) en burnen maar! Bandjes zijn daar zeker ook wel ff wat goedkoper dan hier?Jeroen K. schreef:dan ben ik liever vrouwlijkvind dat zo zonde van de auto

-
Nieuwe week, nieuwe autosport evenementen, ook in koeweit
er was dit weekend weer rally, dit keer geen lokale rally maar internationale rally... er waren 9 verschillende landen aanwezig, helaas gister geen tijd gehad om te gaan, dus veel waren er al uitgevallen, maar toch waren er nog verschillende leuke auto's....
Er waren een 5 tal WRC autos aan de start, waarvan er al 2 uitgevallen waren vandaag. 1 van de Fiesta's en de Coopers waren uitgevallen, de rest deden het nog ontiegelijk snel en maakten dan ook het meeste spektakel! De rest was niet slecht maar wel erg saai vergeleken de WRC auto's helaas was de foto camera niet in staat fotos te nemen van de Mini, dus daar komt een filmpje van
helaas niet al teveel foto's aangezien we op tijd bij de garage moesten zijn om de Maserati op te halen...
naja foto's!

en zoals gewoonlijk staat de rest op facebook:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 500&type=1
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mapjU5gk ... e=youtu.be[/youtube]

Er waren een 5 tal WRC autos aan de start, waarvan er al 2 uitgevallen waren vandaag. 1 van de Fiesta's en de Coopers waren uitgevallen, de rest deden het nog ontiegelijk snel en maakten dan ook het meeste spektakel! De rest was niet slecht maar wel erg saai vergeleken de WRC auto's helaas was de foto camera niet in staat fotos te nemen van de Mini, dus daar komt een filmpje van

helaas niet al teveel foto's aangezien we op tijd bij de garage moesten zijn om de Maserati op te halen...
naja foto's!

en zoals gewoonlijk staat de rest op facebook:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 500&type=1
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mapjU5gk ... e=youtu.be[/youtube]
Laatst gewijzigd door Jeroen K. op 14 apr 2012, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Spijt me, maar dat ziet er toch niet uit. Gewoon een zandbak waar ze doorheen ploegen..
-
ach ieder zo zijn ding, het leukere hiervan is minder gevaar van total loss rijden,en gezien dit hobby is netzoals de DNRT rijden ze dus harder dan hobby rally in Nederland waar meer gevaar van schade is...
-
Het heeft wel wat
Las dat proef 5 gister geannuleerd was, omdat er 2 bommen op het parcours gevonden waren.

Las dat proef 5 gister geannuleerd was, omdat er 2 bommen op het parcours gevonden waren.
-
klopt dat parcours was vandaag wel bereden, daar zijn ook de meeste foto's gemaakt.... de mooiste proef hebben we gemist ivm het halen van de maserati, dat was de proef door militair train gebied zoals vorige keer....MartijnS schreef:Het heeft wel wat![]()
- duifjes.com
Wat een coole pica's!!! en ps laat je niet weerhouden van leuke fimpjes te maken!!!
Trouwens maak niet te leuke foto's en filmpjes want voor dat je het weet is het je werk....hebben meerdere DF-ers gedaan...cool toch gewoon lekker beetje rondscheuren in mooie auto's op leuke lokaties van andersmans centen weet zeker dat je dat kan!
Ga zo door! en wat Metchu zegt hoor gewoon posten!
Trouwens maak niet te leuke foto's en filmpjes want voor dat je het weet is het je werk....hebben meerdere DF-ers gedaan...cool toch gewoon lekker beetje rondscheuren in mooie auto's op leuke lokaties van andersmans centen weet zeker dat je dat kan!
Ga zo door! en wat Metchu zegt hoor gewoon posten!
-
thx, en ach er worden zoveel filmpjes gemaakt van wat ik doe, racen, gewoon rijden etc.. alles word gedocumenteerd voor als ik straks weer in nl ben dat ik kan denken "de goeie oude tijd
" of ik ze post hier is wat anders... maar op youtube zowiezo 

- duifjes.com
Kee cool! wat je is youtube account volg ik het daar wel want vind het gewoon gaaf! trek je niet zoveel aan wat sommige zeggen....ik denk dat jaloers een mooi woord daarvoor is! Hoe cool is het om op jou leeftijd een M3 te rijden in Kuwait te wonen en dit te mogen mee maken!Jeroen K. schreef:thx, en ach er worden zoveel filmpjes gemaakt van wat ik doe, racen, gewoon rijden etc.. alles word gedocumenteerd voor als ik straks weer in nl ben dat ik kan denken "de goeie oude tijd" of ik ze post hier is wat anders... maar op youtube zowiezo
-
Dit is niet jouw stijl Jacco. 

- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Wat een kinderachtige gedoe hier.....(en niet alleen van Jeroen)
- RutgerK
Ik kreeg toch het idee dat de hoofd boodschap niet de foto's van de rally zijn maar de mededeling dat hij DE Maserati op moest halen. Stel daar alsjeblieft een vraag over.......iemand!
Laatst gewijzigd door RutgerK op 15 apr 2012, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ookal vraagt iemand ernaar geef ik er geen antwoord op, want volgens rico mocht ik er ook geen topic over aanmaken in mijn auto aangezien die van me pa is... dus....RutgerK schreef:Ik kreeg toch het idee dat de hoofd boodschap niet de foto's van de rally zijn maar de mededeling dat hij DE Maseratie op moest halen. Stel daar alsjeblieft een vraag over.......iemand!

- duifjes.com
Het lijkt mij dat je in je eigen auto voorsteldraadje best de auto van je Pa mag laten zien hoor! En we zijn benieuwd! is ie standaard? of mods?Jeroen K. schreef:ookal vraagt iemand ernaar geef ik er geen antwoord op, want volgens rico mocht ik er ook geen topic over aanmaken in mijn auto aangezien die van me pa is... dus....RutgerK schreef:Ik kreeg toch het idee dat de hoofd boodschap niet de foto's van de rally zijn maar de mededeling dat hij DE Maseratie op moest halen. Stel daar alsjeblieft een vraag over.......iemand!
-
duifjes.com schreef:Het lijkt mij dat je in je eigen auto voorsteldraadje best de auto van je Pa mag laten zien hoor! En we zijn benieuwd! is ie standaard? of mods?

-