moet eerlijk zeggen, iets omhoog en dan vind ik hem best bruut dat zilver met oranje en X6 velgen er onderTim N schreef:Meer een WTF verhouding voorscherm achterscherm LOL

moet eerlijk zeggen, iets omhoog en dan vind ik hem best bruut dat zilver met oranje en X6 velgen er onderTim N schreef:Meer een WTF verhouding voorscherm achterscherm LOL
In de advertentie op Mobile.de staat dat het Lorinser's zijn.Mark N schreef:Wielen zijn sowieso geniaal. Weet even niet waar ze vandaan komen, maar die breedset smoelt goed.
Marbella is de naam die SGS er aan gaf, dus ik denk dat je die vraag al beantwoord hebtMark N schreef:Zou dit een creatie van styling garage zijn?
Hersteller: edo competition Ausführliche Beschreibung im technischen Datenblatt: http://www.edo-competition.de/fileadmin ... _RS_de.pdf Fahrzeug muss technisch überholt werden - weitere Details gerne telefonisch, nicht per Email bitte
Fahrzeugbeschreibung
--------------------------------------------------------------------------------
Autobedrijf Schouten ist seit Jahren spezialisiert ins jung Gebrauchtwagen und Kia Händler. Tägliches haben wir 160 Gebrauchtwagen ins Angebot. Wir machen schön alle Exportpapiere. Für weitere Informationen, kontaktieren Sie bitte Mark Heijkamp oder Gijsbert van de Ridder.
Achterspoiler, Airbags, Alarm, Bekleding alcantara, Bekleding half leder/half stof, Bi-xenon koplampen, Boordcomputer, Buitenspiegels in carrosseriekleur, Bumpers in carrosseriekleur, Centrale vergrendeling afstandsbediend, In hoogte verstelbare stoelen, Lichtmetalen velgen 19 inch, Mistlampen voor, Ramen voor elektrisch bedienbaar, Sperdifferentieel, Sport interieur, Sportonderstel, Sportpakket, Sportstoelen voor, Sportstuur, Stoelen in hoogte verstelbaar, Voorspoiler, Voorstoelen verwarmbaar
Uhuh. 6k kmGTRene schreef:kiek dit dan...
Ik dacht iets van, wellicht op die dikke motor oid...steve smith schreef:Uhuh. 6k km![]()
Per jaar misschien, Ring-only van 200? tot nu.....
Ding was ooit heel snel maar ik kan me voorstellen dat er een keer wat vermoeidheid bij komt kijken na tig duizend rondjes als lesauto voor de halve familie Edo.
Die grijze (GFK) 997 is wel een goeie, da's een ex-DF auto waar goed voor gezorgd is. Prijs zal wel ex BPM zijn.
Die bril, had je die soms ook bij de action vandaan?GTRene schreef:
dan kan de Roze bril regelmatig weer afgezet worden
Nu je het zegt...Will F. schreef:Die bril, had je die soms ook bij de action vandaan?GTRene schreef:
dan kan de Roze bril regelmatig weer afgezet worden