Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- Snipe
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
Het meest intrigerend vind ik nog hoe die mensen na een uitstapje in het gras weer de baan op gaan. Die Punto bijvoorbeeld op 1:17 die hem even er tussen knalt op in zo'n heel rijtje auto's. Die moet wel een deathwish hebben.
- JP
Onderschat de gemiddelde Punto-rijder nou niet!Snipe schreef:Het meest intrigerend vind ik nog hoe die mensen na een uitstapje in het gras weer de baan op gaan. Die Punto bijvoorbeeld op 1:17 die hem even er tussen knalt op in zo'n heel rijtje auto's. Die moet wel een deathwish hebben.
- RVV
Complete gekkenhuis om het zo allemaal te zien. Voor geen goud wil ik tussen zulke mongolen op de ring rijden.
Wat Keijmel betreft... tja zullen we ik ben de "all mighty ring god" posts er eens bij gaan zoeken.. uit die posts bleek geen greintje respect van zijn kant voor de duistere kant van de groene hel. Mooi dat hem persoonlijk niks is overkomen.. verder denk ik dat de Nordschleife met zo'n figuur beter af is met zijn afwezigheid.
Wat Keijmel betreft... tja zullen we ik ben de "all mighty ring god" posts er eens bij gaan zoeken.. uit die posts bleek geen greintje respect van zijn kant voor de duistere kant van de groene hel. Mooi dat hem persoonlijk niks is overkomen.. verder denk ik dat de Nordschleife met zo'n figuur beter af is met zijn afwezigheid.
- Hielke
Wij Punto rijders dwingen die ruimte op een natuurlijk manier af!JP schreef:Onderschat de gemiddelde Punto-rijder nou niet!Snipe schreef:Het meest intrigerend vind ik nog hoe die mensen na een uitstapje in het gras weer de baan op gaan. Die Punto bijvoorbeeld op 1:17 die hem even er tussen knalt op in zo'n heel rijtje auto's. Die moet wel een deathwish hebben.
- GTRene
het leukste stukje vind ik die punto vanaf 40sec...daarna die vertraging en dat muziekje
super.
- Enrico
Prachtige clown filmpje.... die laatste S2000 heeft ook veel geluk gehad!!
- GTRene
echt wel, ik zat er gewoon op te wachten, die was niet echt slim bezig...
ging allemaal net goed, werd best druk ineens.
ging allemaal net goed, werd best druk ineens.
- ///Joost
Hahaha...echt vermakelijk zo'n filmpje, vooral met dat publiek op de achtergrond. Die malloten in die Mercedes trouwens...ik zou er niet graag tussen rijden, maar wel echt humor om ze zo te zien driften zeg.
- JP
Tenenkrommen @ 7:35......
Waarom tegen het verkeer in linksom en niet rechtsom over het gras....
- KW
Geen idee, heb wel vaker dergelijke filmpjes gezien waarin precies die actie uitgehaald werd. Misschien omdat ze dan beter kunnen zien wanneer ze de baan weer op kunnen? Ik zou gewoon op het gras blijven, daar minstens enige snelheid maken, en dan zoals op de snelweg invoegen.JP schreef:Tenenkrommen @ 7:35......
- Robin Hartog
Ik zie hier vaak genoeg video's voorbij komen van DF'ers die driften op de NS en dan is het vet cool en gaaf. Waarom zou het bij deze Mercedes anders zijn? Is niemand in de buurt en het gaat nog redelijk netjes..///Joost schreef:Hahaha...echt vermakelijk zo'n filmpje, vooral met dat publiek op de achtergrond. Die malloten in die Mercedes trouwens...ik zou er niet graag tussen rijden, maar wel echt humor om ze zo te zien driften zeg.
- MParallel
- Auto: BMW
Ik ken het filmpje en het is hilarisch en soms erg sneu tegelijk.
Wat ik alleen niet snap, echt niet snap...waarom gaan daar zoveel het gras over? Ik ken die bocht uiteraard en die draait wel vrij snel scherp naar links, maar toch echt niet wat je niet ziet aankomen. Of je moet echt veel te hard aankomen en rechts je raampje uit turen.
Of ik ben gewoon een mega slak.
Wat ik alleen niet snap, echt niet snap...waarom gaan daar zoveel het gras over? Ik ken die bocht uiteraard en die draait wel vrij snel scherp naar links, maar toch echt niet wat je niet ziet aankomen. Of je moet echt veel te hard aankomen en rechts je raampje uit turen.
- Remmie
1; Rijden daar voor het eerst en willen gelijk zo snel mogelijk. Zoals je weet, als je aankomt rijden zie je niet dat de weg naar links gaatMParallel schreef: Wat ik alleen niet snap, echt niet snap...waarom gaan daar zoveel het gras over?
2: Sommige rijden daar vaker en gaan gewoon te hard/overmoedig
3: Sommige denken de baan te kennen van computerspel maar in sommige spellen zit die bocht er niet en gaat het circuit rechtdoor
Dat zijn ze wel denk ik
- MParallel
- Auto: BMW
Ja dat zal het wel zijn. Kan me ook niks anders voorstellen.
En de bocht zelf mag dan vrij verscholen zijn, je ziet recht voor je wel een curbstone van een halve meter hoogte opdoemen
En de bocht zelf mag dan vrij verscholen zijn, je ziet recht voor je wel een curbstone van een halve meter hoogte opdoemen
- Knot
Oh, joh.. ik dacht dat je net als met de autocross 100 gulden kreeg als je de springschans nam daar!
- KW
Dat laatste is nieuw voor mij, maar punt 1 is het zeerzeker voor de meesten.Remmie schreef:1; Rijden daar voor het eerst en willen gelijk zo snel mogelijk. Zoals je weet, als je aankomt rijden zie je niet dat de weg naar links gaatMParallel schreef: Wat ik alleen niet snap, echt niet snap...waarom gaan daar zoveel het gras over?
2: Sommige rijden daar vaker en gaan gewoon te hard/overmoedig
3: Sommige denken de baan te kennen van computerspel maar in sommige spellen zit die bocht er niet en gaat het circuit rechtdoor![]()
Dat zijn ze wel denk ik
Het probleem is dat je tot heel laat buiten moet blijven en dan heel scherp insturen. Ook alle andere bochten, als ik de vele onboard video's zie, stuurt vrijwel iedereen elke bocht veel te vroeg in. En bij Adenauer Forst is dat meteen 'fataal' omdatie zo scherp wordt zonder dat je dat kon zien aankomen (alleen als je echt heel rustig rijdt zie je het snel genoeg, met een beetje vaart ben je al te laat als je het niet weet).
-
FrankS
Over het gras is veel sneller!MParallel schreef:Ik ken het filmpje en het is hilarisch en soms erg sneu tegelijk.
- KW
Voor zo'n tank als die blauwe Amerikaanse pickup die ik op foto's en filmpjes van Karfreitag gezien heb zal dat niet zo'n probleem zijn neeFrankS schreef: Over het gras is veel sneller!
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Ik dacht nog, ze zouden daar een asfaltstrook voor de vangrails en een invoegstrook moeten maken voor de veiligheid, maar dan gaat iedereen daarlangs... :drieling:
- Harrie D
Ik vermoed dat het dezelfde (beige) mercedes is die ik vorig jaar rond pasen geregeld voorbij heb zien komen en toen reed ie precies hetzelfde (en serieus snel)Robin Hartog schreef:Ik zie hier vaak genoeg video's voorbij komen van DF'ers die driften op de NS en dan is het vet cool en gaaf. Waarom zou het bij deze Mercedes anders zijn? Is niemand in de buurt en het gaat nog redelijk netjes..///Joost schreef:Hahaha...echt vermakelijk zo'n filmpje, vooral met dat publiek op de achtergrond. Die malloten in die Mercedes trouwens...ik zou er niet graag tussen rijden, maar wel echt humor om ze zo te zien driften zeg.
Dus of hij heeft heel veel geluk, of 1 auto per rondje nodig, of hij heeft toch wel enig benul wat ie aan het doen is.
Ik gok op het laatste, het is iig vermakelijk om te zien.
- Martijn M
Het filmpje is van Carfreitag 2011, dus ik denk dat het dezelfde is?Harrie Spoor schreef:Ik vermoed dat het dezelfde (beige) mercedes is die ik vorig jaar rond pasen geregeld voorbij heb zien komen en toen reed ie precies hetzelfde (en serieus snel)Robin Hartog schreef:Ik zie hier vaak genoeg video's voorbij komen van DF'ers die driften op de NS en dan is het vet cool en gaaf. Waarom zou het bij deze Mercedes anders zijn? Is niemand in de buurt en het gaat nog redelijk netjes..///Joost schreef:Hahaha...echt vermakelijk zo'n filmpje, vooral met dat publiek op de achtergrond. Die malloten in die Mercedes trouwens...ik zou er niet graag tussen rijden, maar wel echt humor om ze zo te zien driften zeg.
Dus of hij heeft heel veel geluk, of 1 auto per rondje nodig, of hij heeft toch wel enig benul wat ie aan het doen is.
Ik gok op het laatste, het is iig vermakelijk om te zien.
- Harrie D
Dan is die kans wel aanwezig ja 
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
WTF zeg... als je zoiets ziet zou je nooit weer TF gaan rijden... wat een dwazen.
- KW
Doe niet zo schijnheilig, als de Ringtaxi met Sabine aan het stuur of zo'n Aston Martin overdwars langs vlamt vindt iedereen het maar wat prachtig.
In ieder geval op droog wegdek zou ik mezelf daar nooit aan wagen, als ik een fatsoenlijke auto zou hebben misschien op nat. Ring = vet. Driften = vet. Driften op de Ring = ultiem!
In ieder geval op droog wegdek zou ik mezelf daar nooit aan wagen, als ik een fatsoenlijke auto zou hebben misschien op nat. Ring = vet. Driften = vet. Driften op de Ring = ultiem!
- Robertdj
Omdat die wèl kunnen rijden?