Ferrari F430 F1 coupe
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Re: Ferrari F430 F1 coupe
Dertig kilo, mooie winst zou dat zijn man :banging:
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

speechless...
- tomgtr
Erg gaaf. Fantastische auto. Gefeliciteerd met je aankoop!
- Stefan van Elst
Van harte met deze geweldige aankoop!
30kg gewichtsbesparing is nogal wat.
Zijn de bumperbalken van een 430 standaard van staal en die van de aftermarket set van carbon?
30kg gewichtsbesparing is nogal wat.
Zijn de bumperbalken van een 430 standaard van staal en die van de aftermarket set van carbon?
-
Schitterende auto JWD. Geniet er van!
-
OnlineGodspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Ik moet zeggen dat ik geen Ferrari-man ben, maar damn zo'n ding geeft toch wel even kippenvel als het gas erop gaat! Veel plezier ermee en houd 'm heel 

- remonrace
Gaaf man! Interessante website heb je er ook achter hangen, leuk om te bekijken.
- ///Joost
Gave kar....Green with envy. 

- Eschbee
- Auto: McLaren 570S, Mercedes C350e
Super auto natuurlijk. Blijft toch mijn ultieme jongensdroom een rode Ferrari. Heb altijd veel respect voor mensen die dat op eigen kracht weten te verwezenlijken
Kwam er gisteren nog een tegen tijdens vrijrijden op Zandvoort. De eigenaar vertelde dat hij er een Capristo uitlaat op had zitten en de katalysator verwijderd was. Klonk werkelijk briljant
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=42em7_JJ ... qIfPzlFOM=[/youtube]
Mooi dat mensen de auto ook op het circuit durven te gebruiken

Kwam er gisteren nog een tegen tijdens vrijrijden op Zandvoort. De eigenaar vertelde dat hij er een Capristo uitlaat op had zitten en de katalysator verwijderd was. Klonk werkelijk briljant
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=42em7_JJ ... qIfPzlFOM=[/youtube]
Mooi dat mensen de auto ook op het circuit durven te gebruiken
- Downforce Hans
Al die mannen die ik ben tegengekomen op het circuit met zo`n ding gingen voor geen meter dus op dat circuit rijden zegt niet zoveel.........
Kan natuurlijk ook zijn dat ze niet zoek gereden wilden worden door een auto met bladveren.........
Veel gas geven als ze stilstaan doen ze dan weer wel allemaal graag.
Kan natuurlijk ook zijn dat ze niet zoek gereden wilden worden door een auto met bladveren.........

Veel gas geven als ze stilstaan doen ze dan weer wel allemaal graag.

- JWD
Haha die Hans, je hoeft je niet te bewijzen, de Corvette is een prima auto voor op het circuit mits bestuurd door een geoefend bestuurder.
Je kan het de eigenaren van de Ferrari's echter niet kwalijk nemen dat ze net iets rustiger omspringen met hun Italiaanse volbloed dan met een stuk plastic uit Kentucky, Ferrari vraagt net even iets meer voor een onderdeeltje dan GM.....
Anyways, nog een video, zelfde dag, zelfde plaats maar iets meer beweging
Je kan het de eigenaren van de Ferrari's echter niet kwalijk nemen dat ze net iets rustiger omspringen met hun Italiaanse volbloed dan met een stuk plastic uit Kentucky, Ferrari vraagt net even iets meer voor een onderdeeltje dan GM.....
Anyways, nog een video, zelfde dag, zelfde plaats maar iets meer beweging

- cooldragon
hey was jij laatst ook op de Ferrari dag van Kroymans/FCN?maarten22 schreef:Sportuitlaat is toch wel een must op een F430. Afgelopen weekend een dagje gereden met een F430 met Capristo Twin Sound uitlaat en Capristo Race Kats. De auto leeft veel meer door deze aanpassingen. Gas los word beloont met plofjes en een heerlijk gerochel uit de uitlaat. En bij vol accelereren krijg je een heerlijke zware brul uit de uitlaat. Moet de filmpjes van de go pro nog even bewerken, maar zal ze plaatsen zodra ze klaar zijn.
Dit was laatst op assen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ainVYVNgYfk&hd=1[/youtube]
Ben een paar snelle rondes met PAtrick(Stam) meegeweest in de 458 van Kroymans.
onbeschrijflijk!!!!!
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Bedoel je Italia a Zandvoort? Toen was ik er ook. Zelfde F430 als uit het filmpje reed die dag ook mee.
- cooldragon
Was dat 2 weken geleden? Circuit dag georganiseerd door Ferrari Club Nederland ism Kroymans. Er werden die dag rijtrainingen gegeven Door Dolf Dekking en z'n team. Kroymans had wat demo's ter beschikking gesteld. Maat van mij ging met z'n california en had me meegenomen.maarten22 schreef:Bedoel je Italia a Zandvoort? Toen was ik er ook. Zelfde F430 als uit het filmpje reed die dag ook mee.
- cooldragon
toch een ander event denk ik. Het heette Ferrari on trackday 2012
- Jorik
Er is maar één reactie mogelijk: 

- JurT
Wow, gefeliciteerd! Wat een gave kar! Dit is toch de ultieme jongensdroom een rode Ferrari!

- michaelvg
Wat gaaf is dat zeg!! veel plezier ermee maar ik denk dat het ''plezier'' geen probleem gaat worden haha!!

-
[quote="JWD"]Haha die Hans, je hoeft je niet te bewijzen, de Corvette is een prima auto voor op het circuit mits bestuurd door een geoefend bestuurder.
quote]
OOOHHWWW SNAP! haha
quote]
OOOHHWWW SNAP! haha
-
OnlineBram
- Downforce Hans
Tja, zo`n antwoord kan mijn zoon van negen ook verzinnen.Metchu schreef:JWD schreef:Haha die Hans, je hoeft je niet te bewijzen, de Corvette is een prima auto voor op het circuit mits bestuurd door een geoefend bestuurder.
quote]
OOOHHWWW SNAP! haha
Ik had wel een iets origineler antwoord verwacht maar dat zit er kennelijk niet in.
Wat dat plastic betreft, dat zit er meer in zo`n dure fiat als in een nieuwe Corvette.
De mannen die wel gas durven te geven worden trouwens ook voorbij gereden door zo`n ding met bladveren......
Maar genieten van de Ferrari sound is natuurlijk ook best leuk, die dingen schreeuwen bijna net zo hard als hun baasje.............

Maar........back on topic maar want het gaat hier om het rode monster...................

-
OnlineBram
Anders laat je je voor de verandering weer eens kennen Hans 

- Downforce Hans
ehhh sorry Bram, zijn de pijnstillers weer in je bovenkamer geslagen?partyondude schreef:Anders laat je je voor de verandering weer eens kennen Hans
Je moet daar maar snel mee stoppen, je weet hoe het met Michael Jackson is afgelopen.

-
Zit er dan toch een kern van de waarheid in?!Tja, zo`n antwoord kan mijn zoon van negen ook verzinnen.