Maakt erg veel verschil. De 19" Evo velgen staan zeker niet verkeerd maar eenmaal een m3 op csl's gewend dan is al het andere het gewoon net niet qua looks. Ook qua rijden is er een wereld van verschil. Toyo's hebben veel minder grip en ook trekt de auto met die velg/band combo wat naar rechts en stuurt gewoon minder fijn. Zal wel met het hogere gewicht te maken hebben tov de csl velgen.
Kortom ik loop al een paar weken met een item op mn todo lijst om de csl's weer terug te plaatsen. Maar met het 'prachtige' (regen) weer van vandaag ging dat er niet van komen, en gelukkig maar...
Schoonzoon kwam vanmiddag thuis en gaf de doorslag om stukje te gaan rijden. Eerst netjes warm gereden en toen een verlaten industrie terrein opgezocht.
Wat een lol zeg als je wat ruimte hebt

M3 in het nat boezemt me altijd een beetje angst in, zeker op de Toyo's. Duidelijk was wel dat ik de oefing wel weer kon gebruiken. Maar na een paar tankslappers toch ook een paar mooie drifts kunnen neerzetten waarbij de auto netjes en soepel recht werd gezet met nog een beetje wielspin en 7000+ rpm op de klok in 2...
Ik heb wel weer erg zin gekregen in een mooi driftmiddagje / cursusje dat betaalbaar is. Zo'n industrieterrein is het ook niet echt en Papenburg is altijd erg leuk maar 250 euro+ voor een dagje, tankje heen, tankje daar, tankje terug en hotelovernachting erbij gaan natuurlijk nergens meer over. Waar zijn de goedkope driftdagen gebleven zoals voegguh op midland? Voor 25 gulden een middagje boenderen ?
Anyway, de csl's blijven nog even in de schuur. Misschien minder mooi, maar dit is leuker als het regent

Mark