Nieuwe BMW M5 (F10)
-
Re: Nieuwe BMW M5 (F10)
Mooi mooi mooi...
Zag gisteren de 25-SHV-2, die was er vroeg bij? Donkergrijs en ik dacht met bruin interieur. Ik denk zoals Frank het omschrijft het wel is. Zo zag de auto er voor mij in ieder geval wel uit. Niet te opvallend en toch dik en een luxe uitstraling. Lijkt mij de daily als je weinig kilometers over binnenwegen maakt.
Zag gisteren de 25-SHV-2, die was er vroeg bij? Donkergrijs en ik dacht met bruin interieur. Ik denk zoals Frank het omschrijft het wel is. Zo zag de auto er voor mij in ieder geval wel uit. Niet te opvallend en toch dik en een luxe uitstraling. Lijkt mij de daily als je weinig kilometers over binnenwegen maakt.
- duifjes.com
een stuk of 3 nieuwe M5-s tegengekomen en ja op die 2 foto's vind ik de nieuwe mooier dan de oude...maar die velgen vind ik echt afschuwelijk...alsof bmw er nog ea op voorraad hadden en dachten die gebruiken we maar....ook associeer ik ze met veel vaute bmw's die je rond zie rijden.....
Op die foto;s zwart/zwarte velgen vind ik hem wel weer gaaf!
Maar ik zal eens een nieuwe funfer goed van dichtbij gaan bekijken
Op die foto;s zwart/zwarte velgen vind ik hem wel weer gaaf!
Maar ik zal eens een nieuwe funfer goed van dichtbij gaan bekijken

- Tristan
Ook over binnenwegen zal dit een leuke auto zijn.Ruben schreef:Lijkt mij de daily als je weinig kilometers over binnenwegen maakt.

- duifjes.com
ps. die velgen die jij eronder hebt staan hem een stuk beter! kleur is zoiezo gewoon gaaf. Ik vind dat een M5 er gewoon dik uit moet zien en hem in zilver met die lelijke velgen vind ik gewoon lelijk eigenlijk......M-bitious schreef:Heb je de nieuwe M5 al IRL gezien? Die standaard velgen zien er dan veel beter uit dan ik dacht.
Ik stond laatst naast een E60 en die ziet er dan echt verouderd uit. De lijnen van de F10 zijn zo veel spannender en eleganter. Uiteraard is dat persoonlijk.
-
Dan ga ik toch voor een 1MTristan schreef:Ook over binnenwegen zal dit een leuke auto zijn.Ruben schreef:Lijkt mij de daily als je weinig kilometers over binnenwegen maakt.

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Je wil toch niet serieus met met 2 ton over binnenwegen knallen? Voor zover dat gaat dan............
Dit is een Autobahncruiser/knaller/kmvreter.................................
Dit is een Autobahncruiser/knaller/kmvreter.................................
- Tristan
Tuurlijk, en zullen daarvoor betere auto's zijn maar ga me niet vertellen dan een M5 ongeschikt is voor binnenwegen. Tuurlijk beleef je er lol mee....
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Tristan schreef:Tuurlijk, en zullen daarvoor betere auto's zijn maar ga me niet vertellen dan een M5 ongeschikt is voor binnenwegen. Tuurlijk beleef je er lol mee....
Tuurlijk, zelfs in de file heb je er lol aan...............das het punt niet...............Frank heeft het ding niet voor de binnenwegen gekocht schat ik in.....
- Snipe
Mwah. Hij is er niet zozeer te zwaar voor, maar wel te groot (en dan vooral te breed). Dat is nog wel te overzien, maar er komt bij dat 'ie voor binnenwegen ook te goed is. Het wordt pas leuk en spectaculair bij snelheden waar je misschien wel twee keer je rijbewijs kwijt kunt raken.Tristan schreef:Tuurlijk, en zullen daarvoor betere auto's zijn maar ga me niet vertellen dan een M5 ongeschikt is voor binnenwegen. Tuurlijk beleef je er lol mee....
Maar goed, dat gold ook voor de vorige dus wat dat betreft is er niks nieuws onder de zon.
- romo
Precies, beetje met met een Leopard II door de dorpstraat raggen...................collateral damage included......
- BamiesGTA
- Auto: Cupra Leon 300
En dat maken (=maakten, nu ze verkocht zijn) die tankers nogal vaakromo schreef:Precies, beetje met met een Leopard II door de dorpstraat raggen...................collateral damage included......

-
Dat is een van de twee importeurs demo's.Ruben schreef:Mooi mooi mooi...
- M-bitious
-
Moet er geen euro 98 in?Thijs-v-d-H schreef:Vandaag nog een F10 M5 binnen gekregen, Saphir zwart met zwart leder. Tevens zijn via special request bij BMW Individual alle details in zwart chroom besteld.
-
Wij tanken ze af met de premium XL brandstof, 98 kun je bijna nergens meer krijgen.markm schreef:
Moet er geen euro 98 in?
- Martijn_bmw
klinkt inderdaad al DE ultime autoM-bitious schreef:Ik ben nog aan het inrijden, maar op alle fronten is de nieuwe beter. Heerlijk koppel onderin, sneller dan de V10, beter motorgeluid voor dagelijks gebruik, lichtvoetig voor een zware auto, de bak is 10x beter, en ik rij inplaats van 280 km op een tank nu 550km, maar dat zal wel minder worden na zijn beurtje donderdag, want dan mag echt het gas er op. Ik rij nu 1 op 8. Het is precies wat ik zocht , een super comfortabele auto, die niet te opzichtig is, en als je wilt supercarachtige acceleratie heeft.

- M-bitious
Ik heb hier zowel BP als Q8 in de beurt zitten, volop 98Thijs-v-d-H schreef:Wij tanken ze af met de premium XL brandstof, 98 kun je bijna nergens meer krijgen.markm schreef:
Moet er geen euro 98 in?
- FreudeamFahren
En die BP en Q8 denken op hun beurt: "Er zit hier een vent in de buurt met een M5, dus de 98 blijven we nog wel even aanbieden!" 

- GTRene
lol
toen de BP ultimate hier weg ging baalde ik enorm...ik zoeken en zoeken kon niks in de buurt vinden met Ron98 zo op het net.
toen dacht ik, 200 meter verderop (van die oude BP) zit ook een pompstation met een voor mij onbekende naam, you never know en mooi dichtbij en zelfde weg
Is een Argos tankstation en verrek Ron98
dus ikke blij en ook nog daarna op internet info erover gewonnen, en verrek de motor doet er heel goed op, net als de BP Ultimate
Dus voor mij Argos Superplus 98
gemiddelde test schijnbaar Ron 98.1
http://www.argosoil.be/spaw2/uploads/fi ... 0NL+FR.PDF

toen de BP ultimate hier weg ging baalde ik enorm...ik zoeken en zoeken kon niks in de buurt vinden met Ron98 zo op het net.
toen dacht ik, 200 meter verderop (van die oude BP) zit ook een pompstation met een voor mij onbekende naam, you never know en mooi dichtbij en zelfde weg
Is een Argos tankstation en verrek Ron98
dus ikke blij en ook nog daarna op internet info erover gewonnen, en verrek de motor doet er heel goed op, net als de BP Ultimate

Dus voor mij Argos Superplus 98
gemiddelde test schijnbaar Ron 98.1

http://www.argosoil.be/spaw2/uploads/fi ... 0NL+FR.PDF
-
Ja en die demo heeft in elkaar gezeten - ben benieuwd of ie straks als schadevrij zijnde zal worden aangeboden door BMW?Thijs-v-d-H schreef:Dat is een van de twee importeurs demo's.Ruben schreef:Mooi mooi mooi...

-
Wij tanken ze af met de premium XL brandstof, 98 kun je bijna nergens meer krijgen.[/quote]
Klopt idd dat er haast geen 98 meer te verkrijgen is, koop je zo'n dure auto word die afgeleverd met verkeerde benzine....
Dan maar een ritje naar de bp.
ik snap zowiezo heel die heisa van premium benzines niet.
98 gaat eruit omdat het haast niet verkoopt, gaan ze vervolgens over op premium benzine, maar kan me niet voorstellen dat die premium troep wel verkoopt.
Mensen tanken toch het voordeligst wat er voor handen is en dat is de normale 95, volgens mij zijn we ook een van de weinige landen waar 98 haast niet te verkrijgen is.
Klopt idd dat er haast geen 98 meer te verkrijgen is, koop je zo'n dure auto word die afgeleverd met verkeerde benzine....
98 gaat eruit omdat het haast niet verkoopt, gaan ze vervolgens over op premium benzine, maar kan me niet voorstellen dat die premium troep wel verkoopt.
Mensen tanken toch het voordeligst wat er voor handen is en dat is de normale 95, volgens mij zijn we ook een van de weinige landen waar 98 haast niet te verkrijgen is.
- M-bitious
Engeland heeft ook bijna geen 98.
- Knot
Damn.. demo en NU al in elkaar gezeten.. prutsers.. 

-
OnlineMark 320iS
Klopt idd dat er haast geen 98 meer te verkrijgen is, koop je zo'n dure auto word die afgeleverd met verkeerde benzine....markm schreef:Wij tanken ze af met de premium XL brandstof, 98 kun je bijna nergens meer krijgen.
Mensen tanken toch het voordeligst wat er voor handen is en dat is de normale 95, volgens mij zijn we ook een van de weinige landen waar 98 haast niet te verkrijgen is.[/quote]
Wat ik nog cynischer vind... ik mag van de leasemaatschappij geen premium brandstoffen tanken, maar wél 98... dus ik tank altijd de 98 bij TinQ oid. Ik kan me niet voorstellen dat wij de enige zijn die geen premiumbrandstoffen mogen tanken, dus eigenlijk snijden de grote pompstations zich ook nog in de vingers met de premiumbrandstoffen.
- Hans
Een paar leasemaatschappijen hebben door TNO eens laten testen of die premium brandstoffen inderdaad zuiniger waren dan gewone. Het bleek dat premium brandstoffen slechts verwaarloosbaar zuiniger ware, het weegt in in ieder geval niet op tegen de hogere kosten en daarom hebben veel (alle?) leasemaatschappijen premium brandstoffen op hun passen geblokkeerd.Mark 320iS schreef:
Wat ik nog cynischer vind... ik mag van de leasemaatschappij geen premium brandstoffen tanken, maar wél 98... dus ik tank altijd de 98 bij TinQ oid. Ik kan me niet voorstellen dat wij de enige zijn die geen premiumbrandstoffen mogen tanken, dus eigenlijk snijden de grote pompstations zich ook nog in de vingers met de premiumbrandstoffen.