En tja ik kon er nix aan doen, om half 1 snachts ging de deurbel hij had de auto nodig. had hem graag langer gehad scheelde weer KM's op de M3

idd...iedereen kan zo rijden doch je bent een aso als je zo'n rijstijl hebt, je zit ook veel/vaak met groot licht te knipperen terwijl de meesten netjes rijden.Martijn M schreef:Iedereen rijdt er hartstikke netjes op die video, alleen rijdt er een persoon een beetje lomp.
Typische stijl noem je dat? Yeah right. Kansloze barrie stijl die het circuit niet op durft bedoel je.
Heb je het over jezelf? ik rij graag op het circuit, hoe sneller hoe beterMartijn M schreef:Iedereen rijdt er hartstikke netjes op die video, alleen rijdt er een persoon een beetje lomp.
Typische stijl noem je dat? Yeah right. Kansloze barrie stijl die het circuit niet op durft bedoel je.
haha ja dit ben ik haha meesten rijden zoals dit, alleen was dit vroeg in de avond met alle oudjes op straat
en ik merk het alweer geen echte DF liefhebbers hier, anders hadden jullie dit ook wel leuk gevonden, jullie zijn dus van het rechterbaan hangen en proberen zo zuinig mogelijk te rijden?
ow en rene grootlicht sijnen is hier als oprotten wil erlangs
Jeroen K. schreef: blaat blaat.
Tsja, mensen die straatracen mogen zich van mij part wel om een betonnen pilaar vouwen.Jeroen K. schreef:Heb je het over jezelf? ik rij graag op het circuit, hoe sneller hoe beteralleen is die hier niet dus ga je straat racen etc?
Haha jaloers wsaarop, dat je patst met andermans spullen en jezelf self made man noemt, je bent echt een stumpertje eerste klas en je hebt helemaal niks waar ik jaloers op ben.Jeroen K. schreef:we shall seejaloers manneke
Omdat jouw plaat helaas nog 3 centimeter extra telt?Luco schreef:Ow ja heel misschien op die betonnen plaat van een meter dik voor je hersenloze hoofd
Pot verwijt de ketel dat hij zwart zietallen schreef:Omdat jouw plaat helaas nog 3 centimeter extra telt?Luco schreef:Ow ja heel misschien op die betonnen plaat van een meter dik voor je hersenloze hoofd![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Semrush [Bot] en 1 gast