Ja zo kan ik hem ook, Bouterse is actueel en nu gaat het ineens over geld, wees dan duidelijker in je vraagstellingRuben schreef:Wat is nu actueler voor den Hollander? Suriname die voor het laatste jaar geld krijgt van Nederland, te weten 18,3 miljoen. Of een lid van de Europese unie waar we voor nu en de toekomst voor hebben gekozen? Nederlanders zijn denk ik nul komma nul betrokken bij Suriname. We hebben veel eerder met Europa en Polen te maken.
Wat dat betreft maak ik het vergelijk op een ander punt dan jou Luco. En geef ik hier nu geen oordeel over Bouterse maar een oordeel over Rutte en waar hij zich mee bezig houdt.
Beiden kosten gewoon geld, de Surinamers en de Polen, beide bodemloze putten naar mijn mening, zorg eerst eens dat je hier de boel op de rit krijgt. wat dat betreft dus beiden verkeerde prioriteiten.
Verder vraag ik me af of Nederland wel voor Polen als lidstaat heeft gekozen, of het door onze strot is geduwd.
Verder denk ik dat de gemiddelde Nederlander meer met Suriname heeft dan met Polen.