Gezien de tegenslagen die maand was ik blij dat ik wat gewonnen had.. voor de zekerheid een paar keer gevraagd dat het GEEN geld zou kosten, dat werd beaamd.
Binnen 7 dagen na dagtekening zou je dat pakket moeten retourneren. Niks mee gedaan aangezien het 1e jaar gratis zou zijn. Nu blijkt er toch 153 euro afgeschreven te zijn. Ik heb dat laten storneren. Week later een incassobrief, weer een week later 2e brief met verhoging..
Gebeld met beide instanties, ze doen niks, want je hebt niks teruggestuurd(of/en ze hebben daar niks ontvangen)
Nu ik ga zoeken op internet kom ik alleen maar gelijkwaardige klachten tegen zoals die van mij.
Ik heb het bedrag nu maar betaald incl de verhoging, zeg per einde contract op, maak gebruik van die 75 euro die je kan claimen. Ik zal iig niet weer in een tel. verkooptrucje trappen.
Ik plaats het bewust hier omdat het forum goed doorzocht wordt door Google en ik hiermee mensen wil waarschuwen!
TRAP NIET IN EEN TELEFOONTJE VAN PASSPORT HOTEL GROUP, je hebt niks gewonnen, het kost alleen geld