Wat ik wel veel zie is vrolijkheid en mensen die gelukkig zijn en diep van binnen ook weten hoe goed wij het in dit land hebben. Over het algemeen kan ik prima door de ellende heen prikken.
Een rasechte optimist ! Zouden we allemaal moeten zijn

Macboy, op zich heb je gelijk, er zijn genoeg mensen die er niks van merken, maar er zijn er genoeg die het wel merken.Macboy schreef:Ach de waarheid haalt me vast in maar ik roep al jaren dat er geen economische crisis is en dat die ook niet bestaan heeft. Nog steeds merk ik er om me heen niets van. Bij niemand niet. Bij familie niet, bij vrienden niet, bij kennissen niet, bij buren en buurtgenoten niet. Eigenlijk merk ik het nergens. Zelfs op mijn werk niet. Heel af en toe kom ik mensen tegen die in de stront zitten. Maar dan hebben ze het vaak zelf gedaan. Ik zie wel veel gezeur om niets, veelal veroorzaakt door de media en mensen die daarmee meelullen.
Wat ik wel veel zie is vrolijkheid en mensen die gelukkig zijn en diep van binnen ook weten hoe goed wij het in dit land hebben. Over het algemeen kan ik prima door de ellende heen prikken.
Een rasechte optimist ! Zouden we allemaal moeten zijn
Branche waar ik in kom te zitten gaat het top mee. Mensen met schulden en mensen die hun geld niet meer zelf kunnen of mogen beheren.Robertdj schreef:Precies, de branche waarin ik nu zit (kantoorinrichtingen) draait niet echt denderend, gelukkig is het mijn laatste maand binnen dit bedrijf
De Boxster? Neuh, was een oud model.Dennis Cavallino schreef:Je hebt hem wel grondig bestudeerd.
HansD schreef:
En in het verlengde daarvan verwacht ik niet dat de PVV nog terug komt in een kabinet. Ik kan me niet voorstellen welke partij daar nu nog mee samen wil werken..
Dan koop je dus de verkeerde auto'sNiels schreef:+1 en dan met wel andere auto's kopen
En... Hoe zit het met dat levensgeluk?Wouter81 schreef:Net een Macbook Air besteld, na vele jaren Wintel laptopjes. Volgens de fanboys wacht mij nu het ultieme levensgeluk. Ik ben benieuwd.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 5 gasten