100 km/u weg. Stukje bij kruispunt waar je 70 mag. Na correctie 99 km/u dus 29 te hard. Oftewel: ben gewoon met de normale snelheid doorgereden.
TWEEHONDERD EN TACHTIG EURO
Wat een bedragen.

N359 zeker ?Wouter81 schreef:Net één binnen
100 km/u weg. Stukje bij kruispunt waar je 70 mag. Na correctie 99 km/u dus 29 te hard. Oftewel: ben gewoon met de normale snelheid doorgereden.
Wat een bedragen.
Klopt. Paar weken terug ook al 130 euro op deze weg.... 410 euro in een maand. Tikje zonde geld.Mike S. schreef:N359 zeker ?Wouter81 schreef:Net één binnen
Wat een bedragen.
Daar staan ze vaak laatste tijd, ik had er vorige maand ook al 1 te pakken op dezelfde manier zoals jij aangeeft.
@ KnotXave30 schreef:@ Wouter
is dat in groningen?!KoenM schreef:Mijn zus rijdt best weinig, en al helemaal nooit te hard..
Afgelopen dinsdag is ze echter op dit punt geflitst
http://maps.google.nl/?ll=53.206996,6.5 ... 1,,0,10.86
Erg dom, aangezien ze wist dat er een flitspaal stond aangezien mijn vader er ook al een keer geflitst is..
Was om 2:00 's nachts dus dan rijdt je daar niet snel 50, maar al snel 80 zoals zij deed..
Zal ook wel een maand studiefinanciering kosten
Zoals te zien is, kan je er geen kip kwaad doen door de hoge betonnen afscheiding.
Niet dat dit de politie wat uitmaakt..
Gezien er boven staat "Groningen"; ja.ErikS schreef:is dat in groningen?!KoenM schreef:Mijn zus rijdt best weinig, en al helemaal nooit te hard..
Erg dom, aangezien ze wist dat er een flitspaal stond aangezien mijn vader er ook al een keer geflitst is..
Was om 2:00 's nachts dus dan rijdt je daar niet snel 50, maar al snel 80 zoals zij deed..
Zoals te zien is, kan je er geen kip kwaad doen door de hoge betonnen afscheiding.
Net niet....KoenM schreef:Ja
Net voor je bij de snelweg bent :+
Ook mogelijk geflitst daar?
Memorabele plek. Heb ik toen ik 1 dag m'n rijbewijs had m'n eerste boete binnen gehaald. Meestal als ik daar rijdt probeer ik ook zoveel mogelijk mensen te waarschuwenRobin Hartog schreef:Gezien er boven staat "Groningen"; ja.ErikS schreef:is dat in groningen?!KoenM schreef:Mijn zus rijdt best weinig, en al helemaal nooit te hard..
Is wel echt een k#t locatie dat, ik had de mazzel dat Riceaux naast me zat toen ik 100 reed en zei dat er een flitspaal van 50 stond daar.
Straks wordt het daar nog veel fijner, voor eind van het jaar gaan ze de trajectcontrole in gebruik nemen waar ze nu zo druk mee bezig zijn...wjn schreef:Beetje zelfde situatie als nu op de A2 A'dam - Utrecht. Als je daar rustig 120 rijdt, ben je een crimineel die 20 te hard gaat.
Klopt, verdeelt over 3 secties en je wordt gepakt op de hoogste snelheid die je tussen die 3 hebt gereden.Ruben schreef:Lol @ timer. Ik hoorde ergens dat het een stuk van 30 km is (komt wel overeen met bovengenoemde gegevens), wow ongelofelijk wat een idioten die dit bedenken.