Gaan eerdaags naar de efteling, maar geen zin om 'het volle pond' te betalen.......

Lol. Dagje verplichting is wat anders dan auto's..............allen schreef:Eerst van die stoere praat over het tanken en dan schrapen om Eftelingzegels. Gewoon de andere kant op kijken met afrekenen. Weet je ook niet wat je betaald...
Ik rij liever een dagje cabrio.dvh schreef:![]()
Terwijl een dagje Efteling ( met kids, zonder heb je er niks te zoeken ) toch vele malen leuker is dan je auto vol tanken en hem leeg te rijden..
HOHO, je vergeet:RVV schreef:LOL dagje Efteling... 2 uur draaien en daarvoor 6 uur in de rij staan... uurloon ErikS omgerekend €60,- per uur.... dagje verloren... €360,- aan nodeloos wachten
RVV schreef:LOL 2e paasdag.. dan zitten alle AH klanten van Nederland nadat ze zich 1e paasdag hebben volgevreten van hun AH boodschappenkar in de Efteling.
Al kon ik er gratis in... wat zeg ik.. al kreeg ik geld toe.. dan zou ik het mijn kinderen (en mijn bloeddruk) niet aandoen.
2de Paasdag? Een aanslag van 8 jaar op je leven. Maar goed, dat kost de staat uiteindelijk minder geld en dat kun je ook zien als een financiële besparing.ErikS schreef:2e paasdag schatkes.
Kost natuurlijk helemaal weinig omdat het personeel ook nog eensch vrij ist......
allen schreef:2de Paasdag? Een aanslag van 8 jaar op je leven. Maar goed, dat kost de staat uiteindelijk minder geld en dat kun je ook zien als een financiële besparing.ErikS schreef:2e paasdag schatkes.
Kost natuurlijk helemaal weinig omdat het personeel ook nog eensch vrij ist......
in juli MOET ik er gratis in en ik WORD er voor betaald... hahaRVV schreef:LOL 2e paasdag.. dan zitten alle AH klanten van Nederland nadat ze zich 1e paasdag hebben volgevreten van hun AH boodschappenkar in de Efteling.
Al kon ik er gratis in... wat zeg ik.. al kreeg ik geld toe.. dan zou ik het mijn kinderen (en mijn bloeddruk) niet aandoen.
Gebruikers op dit forum: Vanreijmersdal en 26 gasten