Misbruik maken van de pers, zo doe je dat

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Dennis Cavallino

Misbruik maken van de pers, zo doe je dat

Bericht door Dennis Cavallino » 29 mar 2012, 14:15

Dit gaat over zogenaamde hongerstakers in Brussel:
http://www.zie.nl/video/Toestand-honger ... fz9h3fod5e

Kweetnie, maar ik zie alleen mensen onder dekens liggen en de enige 'uitgehongerde' asielzoeker die in beeld is, ziet er niet ondervoed uit. Als kijker trap ik er niet in. Terecht?

Als het een goed journalistiek item was geweest, dan waren ze met tolk en al op die lui afgestapt en hadden ze ze ondervraagd en gewicht voor, tijdens en na de staking gemeten. Nu geloof je dit soort kul toch niet?

RVV

Re: Misbruik maken van de pers, zo doe je dat

Bericht door RVV » 29 mar 2012, 14:41

Geen mens kan 75 dagen zonder voedsel. 30 dagen hooguit 35 dagen. Maar dan is het letterlijk vel over been. Als ik de gezichten bekijk van die mensen zie ik geen vel over been.

Hongerstaking is een schijnpressie middel. Men doet alsof het iemand anders zijn schuld is dat men niet wil eten. De enige die de vrijwillige keuze maakt is de hongerstaker zelf. Tegen die keuze kan ik niet op tegen zijn. Want zo'n keuze is ook nog eens met het volle verstand genomen.

Ik vind het meelij willen wekken. Overigens.. ze staken voor een arbeidskaart?????? Wie wil deze mensen überhaupt in dienst nemen? Volgens mij gaat het gewoon een een uitkeringskaart :devil:

Gewoon lekker volhouden zeg ik, probleem lost dan vanzelf op.. doorzetters..

Net als deze vrouw ook zo'n doorzetter...is ook al werkeloos LOL

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Y-g7Hlub5E#!
Susanne trouwt met kok om dikste vrouw te worden

Afgelopen augustus meldden wij al dat Susanne Eman graag de dikste moeder ter wereld wil worden. Om die missie tot een goed einde te brengen gaat ze trouwen met hobbykok Parker Clark.
Het stel leerde elkaar vorig jaar via internet kennen. Na heel wat mailverkeer trok Parker naar Casa Grande (Arizona) om bij haar en haar zonen Brendin (13) en Gabriel (17) in te trekken. 'We zijn een 'match made in heaven'', zegt de werkloze Susanne. 'Ik hou van eten en Parker is verzot op koken. Hij heeft er geen probleem mee dat ik de dikste vrouw ter wereld wil worden. Hij bewondert al dat vet en ziet hoe gelukkig ik ben als ik mag eten. Zijn kookkunsten maakten absoluut deel uit van de verleiding. Hoe kan ik een man weerstaan met zoveel talent in de keuken? Zijn spaghetti bolognese zou ik de hele dag door kunnen eten. Parker neemt ook de meeste taken in het huishouden op zich, hij moedigt me aan om te gaan wandelen, gaat met me zwemmen en helpt me met alles waar ik problemen mee heb.'

'Ook gezonde dingen'
Parker past in het rijtje 'feeders'. Bergen spek, patat, toast en roereieren maakt hij voor haar klaar. 'Ik steun haar omdat het haar gelukkig maakt en ik hou van brede dames', klinkt het uit zijn mond. 'Natuurlijk maak ik me zorgen om haar gezondheid, maar ik let er ook op dat ze gezonde dingen eet zoals sla. En daarnaast laat ik haar een beetje sporten. Sinds we elkaar kennen, is ze begonnen met zwemmen. Dat doen we beiden graag. Ik weet dat ze die droom van haar echt wil bereiken.'

'Vorig jaar zei de dokter nog dat ze medisch in orde was, maar steunen doet hij haar natuurlijk niet. In zijn ogen is ze met haar leven aan het spelen. Maar zolang het mag van de dokters ga ook ik ervoor. Ik hou van haar, hoe ze er ook uitziet. Maar als ze heel slank was, zou ik haar niet eens opgemerkt hebben. Ik vind daar niets aantrekkelijks aan, geef mij maar wat rondingen.'

Extra kilo's
Susanne had gehoopt dat ze tegen het eind van 2011 zeker twintig kilo extra zou wegen. 'Het gaat niet zo makkelijk omdat ik ondanks alles zo gezond en actief mogelijk wil blijven. Ik ben steeds meer gaan eten. Je kan het nog het best vergelijken met een training voor atleten. In plaats van fitter te worden, maak ik mezelf echter dikker.'

Om het wereldrecord te verbreken, moet Susanne Carol Ann Yager van de troon stoten. Zij stierf in 1994 nadat haar obesitas voor onherstelbare nierproblemen zorgde. Zich neerleggen bij haar lot doet de Amerikaanse echter nog niet. 'Ik wil het taboe doorbreken dat dik zijn sowieso slecht is. En ik heb er de liefde door gevonden, dus daar is ook niets mis mee.'

Bron: Het Parool

Luco

Bericht door Luco » 29 mar 2012, 14:52

Dan ben je toch ook gestoord, om bewust de dikste ter wereld te willen worden, je tekent dus bewust je doodvonnis en jaagt de gezondheidszorg ook nog eens op kosten, als je deze keuze bewust maakt zou je ook zelf voor alle kosten op moeten draaien.

RVV

Bericht door RVV » 29 mar 2012, 14:52

Er zijn dagen bij dat ze 50000 cal. naar binnenwerkt :kotsen: :kotsen: :kotsen:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 29 mar 2012, 14:58

Doet mij denken aan een Garfield stripje van vroeger als Garfield heel tevreden roept: "YES! Nieuw wereldrecord!! 7 onderkinnen!"

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 30 mar 2012, 20:37

Idd 75 dagen zonder voedsel geloof ik niet en zo zien ze er niet uit.....

Verder.....RVV....asielzoekers willen juist maar al te graag werken alleen mogen ze dat niet....verdiep je eerst eens in ea voordat je roept dat ze allemaal een uitkering willen......het juist vaak niet zo......asielzoekers willen vaak maar 1 ding....terug naar het land/dorp waar ze woonden...samen met de mensen die hun dierbaar zijn.....

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 31 mar 2012, 08:20

duifjes.com schreef:Idd 75 dagen zonder voedsel geloof ik niet en zo zien ze er niet uit.....

Verder.....RVV....asielzoekers willen juist maar al te graag werken alleen mogen ze dat niet....verdiep je eerst eens in ea voordat je roept dat ze allemaal een uitkering willen......het juist vaak niet zo......asielzoekers willen vaak maar 1 ding....terug naar het land/dorp waar ze woonden...samen met de mensen die hun dierbaar zijn.....

Zijn er nog meer sprookjes waar je in gelooft?
Kom eens eens kijkje nemen in de grote stad...................er zijn er minstens net zoveel die er een zooitje van maken................

tomgtr

Bericht door tomgtr » 31 mar 2012, 10:58

Downforce Hans schreef:
duifjes.com schreef:Idd 75 dagen zonder voedsel geloof ik niet en zo zien ze er niet uit.....

Kom eens eens kijkje nemen in de grote stad...................er zijn er minstens net zoveel die er een zooitje van maken................
Schiedam grote stad? Hahahahaha. Maar mee eens, er zitten goede en slechte tussen, zo is het met zoveel dingen. Realiteit waar ik me na 42 jaar bij heb neergelegd.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 31 mar 2012, 11:00

Heb ik ergens staan dat ik het over schiedam heb....... :whistle:

tomgtr

Bericht door tomgtr » 31 mar 2012, 11:26

Waarom zou je buiten schiedam kijken, zoooo mooi hier :))))

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 31 mar 2012, 12:03

tomgtr schreef:Waarom zou je buiten schiedam kijken, zoooo mooi hier :))))
Zit je om deze tijd al aan de sterke drank?

tomgtr

Bericht door tomgtr » 31 mar 2012, 12:50

Downforce Hans schreef:
tomgtr schreef:Waarom zou je buiten schiedam kijken, zoooo mooi hier :))))
Zit je om deze tijd al aan de sterke drank?
Dochter weekend dus de appelsap zal wel zwaar gevallen zijn.

350 Z

Bericht door 350 Z » 31 mar 2012, 13:22

Wij wonen naast ex asielzoekers en hun motto: van werken word je moe en die blanke kaaskoppen zijn er om alles voor ons te doen want wij zijn Afrikaanse Prinsen. Dus die kaaskoppen moeten onze kinderen (6 stuks) maar opvoeden want wij doen dat niet want daar word je zo moe van.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 31 mar 2012, 20:53

Downforce Hans schreef:

Hans....zijn dat asielzoekers of zijn dat immigranten? ik kom wel eens in de grote stad hoor ;) en snap heel goed wat je bedoelt.....alleen wil ik aangeven dat niet alles is wat het lijkt en mensen makkelijk roepen terwijl ze niet ea van dichtbij kennen/bekeken hebben....iets met een kam en scheren...

Jussi

Bericht door Jussi » 31 mar 2012, 20:55

Eén van die hongerstakers heeft zijn lippen dicht genaaid.. Hij hangt gewoon aan een infuus! De waarnemende dokter vertelde trouwens dat niemand in levensgevaar was. Van mijn part mag ie er nog 300 jaar liggen, als hij zijn infusen dan maar zelf betaalt.

Je leeft in een maatschappij van rechten en plichten. Als je dan al niet begrijpt dat je niet het recht hebt om in het land te zijn, moet je met deze actie ook al niet afkomen. Ze hebben trouwens niet eens de juiste formulieren ingediend. Gewoon ergens gaan liggen en eisen dat we ze meteen papieren geven.

Wel grappig als je in de krant de kop leest: "Maggie de Block heeft geen begrip voor hongerstakers" en vervolgens een foto van haar ziet. :D
Afbeelding

http://m.hln.be/article/portal2//141576 ... html?idx=3

Zal weer het nodige materiaal opleveren voor de komende comedy shows. :)

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 31 mar 2012, 20:57

350 Z schreef:Wij wonen naast ex asielzoekers en hun motto: van werken word je moe en die blanke kaaskoppen zijn er om alles voor ons te doen want wij zijn Afrikaanse Prinsen. Dus die kaaskoppen moeten onze kinderen (6 stuks) maar opvoeden want wij doen dat niet want daar word je zo moe van.
En die staan model voor alle asielzoekers???

Maar goed maakt niet uit...zoveel mensen zoveel meningen....ik dacht er ooit ook zo over totdat ik een paar maanden als vrijwilliger bij Stichting Vluchtelingen Werk heb gewerkt...sindsdien weet ik dat er ook heel veel andere mensen *(gelukkig) tussen zitten....

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 31 mar 2012, 20:58

Jussi schreef:Eén van die hongerstakers heeft zijn lippen dicht genaaid.. Hij hangt gewoon aan een infuus! De waarnemende dokter vertelde trouwens dat niemand in levensgevaar was. Van mijn part mag ie er nog 300 jaar liggen, als hij zijn infusen dan maar zelf betaalt.

Je leeft in een maatschappij van rechten en plichten. Als je dan al niet begrijpt dat je niet het recht hebt om in het land te zijn, moet je met deze actie ook al niet afkomen. Ze hebben trouwens niet eens de juiste formulieren ingediend. Gewoon ergens gaan liggen en eisen dat we ze meteen papieren geven.

Wel grappig als je in de krant de kop leest: "Maggie de Block heeft geen begrip voor hongerstakers" en vervolgens een foto van haar ziet. :D
Afbeelding

http://m.hln.be/article/portal2//141576 ... html?idx=3

Zal weer het nodige materiaal opleveren voor de komende comedy shows. :)

hahhahahahaha.....epic foto + txt idd! :hungry:

Plaats reactie