Ik zit af en toe nog met een schuin oog naar een E32 te kijken.
1986-er of 1987-er heeft de voorkeur ivm belastingvrij worden volgend jaar.
Nu echter de vraag, waar op te letten, roestplaatsen, wel blok is te prevereren, zwakke punten, duure kostenposten?
Zijn het betrouwbare wagens die je (nog steeds) dagelijks kunt gebruiken en betrouwbaar wat de techniek betreft? (max 10K per jaar)
E32 aankoop, waarop te letten?
- Ar
- Auto: Prius
- Tim N
Re: E32 aankoop, waarop te letten?
heel verhaal geschreven internet eruit.
Komt erop neer dat ik het niet kan lezen maar eerst in moet loggen (registreren)
Is er niet ergens een deel waar je als gast kunt kijken?
Komt erop neer dat ik het niet kan lezen maar eerst in moet loggen (registreren)
Is er niet ergens een deel waar je als gast kunt kijken?
- Ar
- Auto: Prius
Tim, volgens mij lukt het niet als gast. Het lijkt sowieso nuttig je aan te melden als je er toch een gaat kopen. www.bmwunited.nl is ook handig als 7-serie rijder.
- Tim N
Nou Ar, haha kopen is een groot woord.
Ben nog erg tevreden met de 1999 er E36 touring, echter net weer nieuwe apk en dan bedenk je dat je alweer een jaar rijdt. (slechte eigenschap LOL)
Dan neus je weer even het net rond en zag een schitterede E32 staan, dacht 10K jaar, geen wegenbelasting, wel grote slee.... Dat kan mij wel eens passen, maar eerst eens kijken of die dingen nog een beetje bullitproof zijn.
Misschien maar eens aanmelden al kan ik dan overal wel aanmelden haha.
Ben nog erg tevreden met de 1999 er E36 touring, echter net weer nieuwe apk en dan bedenk je dat je alweer een jaar rijdt. (slechte eigenschap LOL)
Dan neus je weer even het net rond en zag een schitterede E32 staan, dacht 10K jaar, geen wegenbelasting, wel grote slee.... Dat kan mij wel eens passen, maar eerst eens kijken of die dingen nog een beetje bullitproof zijn.
Misschien maar eens aanmelden al kan ik dan overal wel aanmelden haha.