Ah ok, in Duitsland ben ik met je eens. Wordt grotendeels veroorzaakt door en het enorme snelheidsverschil tussen de snelle en de langzame auto's. Omdat er vaak zoveel snelle auto's in de linkerbaan zitten komen mensen heel vroeg naar links als ze een treintje zien aankomen, anders komen ze er niet tussen. En de korte opritten helpen ook niet. Maar geen excuus voor geen knipperlicht aan doen. Is irritant. Denk trouwens dat op veel plaatsen waar je harder dan 130 mag in Duitsland dit absoluut onverantwoord is. Zeker als het iets drukker is.delanom5 schreef:hoezo die plaats? het was een rit van rotterdam naar duitslandtomgtr schreef:Misschien dat je na de 2e keer in de gaten had kunnen hebben dat die plaats zich niet echt leent om 160 te rijden?delanom5 schreef:afgelopen zaterdag: auto's die zonder richting aangeven op de linkerbaan op komen met 100km/u, terwijl ik met 160 km/u kom aanrijden!![]()
bij de 3e keer ben ik echt gaan twijfelen of mijn xenon wel genoeg licht geeft...........
Alledaagse ergernissen
- tomgtr
Re: Alledaagse ergernissen
-
Thomas Berge, jezus wat een engerd.
-
^ Hoezo dan? 

- MartijnGizmo
Hij krijgt de wind van voren...

-
Everlasting wind. 

- Tom V
Zoon van Hans Klok?
- michaelvg
Een ergernis op het werk.
een balans opmaken van heel het bedrijf waar ik werk en het begeleiden, zoals ieder jaar weer een hoop gekl**t!
Helaas vrij nemen is geen optie dat heb ik in de 6 jaar dat ik er werk nog nooit voor elkaar gekregen haha.
een balans opmaken van heel het bedrijf waar ik werk en het begeleiden, zoals ieder jaar weer een hoop gekl**t!

- Luc B
Van dat kutvolk, dat nu al vuurwerk af aan het steken is.
- Arthur
- Auto: Nr.51
LOL! Na de hele scholendiscussie maakt het geen reet meer uit ook... net ff bij het wegrijden een paaltje over het hoofd gezien
Nu moet de hele zijkant sowieso gespoten worden

Arthur schreef:... dat ik er zo juist achter kom dat 1 of andere klotenmongool en uitschot van deze aarde mijn auto gisteren heeft bewerkt met een scherp iets2 deuren met een fijne kras erover.
- GTRene
ooo bummer...hopelijk valt het nog mee.Arthur schreef:LOL! Na de hele scholendiscussie maakt het geen reet meer uit ook... net ff bij het wegrijden een paaltje over het hoofd gezienNu moet de hele zijkant sowieso gespoten worden
Arthur schreef:... dat ik er zo juist achter kom dat 1 of andere klotenmongool en uitschot van deze aarde mijn auto gisteren heeft bewerkt met een scherp iets2 deuren met een fijne kras erover.
- Arthur
Deur, dorpel, achterscherm en dan nog de voordeur na de kras. Dus bijna hele rechterkant... Was zo'n zwarte kunstofpaal (met 2 van die reflectiebandjes bovenin) van een meter hoog ofzo. Hoe kun je die nu niet zien
Nou, strak erlangs geparkeerd en er niet weer aan denken bij het wegrijden 

- GTRene
kan het me heel goed voorstellen...nadien sta je er niet meer zo bij stil...je stapt in en ziet dan verder dat ding niet en doet gewoon je ding...ooit een keer met een vrachtwagen zoiets gehad
maar dan met de wielen over een hoog obstakel van beton
wipte dus de hele vrachtwagen op, maar dus helemaal geen schade ofzo maar wel balen
iemand zag het en toen werd het op de radio geslingerd van DIC in Libanon en met een geintje
Met achteruit parkeren er lekker omheen gedraaid en strak ingeparkeerd....met dak dikke betonblok naast rechterwiel...zie je dus nooit meer als je links instapt een paar uur later en rijd gewoon weg naar rechts draaiende haha, gelukkig had dat kreng een hoge bodemvrijheid
en dus niks kapot alleen imago schade door die kerels daar 

maar dan met de wielen over een hoog obstakel van beton

Met achteruit parkeren er lekker omheen gedraaid en strak ingeparkeerd....met dak dikke betonblok naast rechterwiel...zie je dus nooit meer als je links instapt een paar uur later en rijd gewoon weg naar rechts draaiende haha, gelukkig had dat kreng een hoge bodemvrijheid

- Luco
Die zijn leuk met de patrol, gewoon vol eroverheen rossenArthur schreef:Deur, dorpel, achterscherm en dan nog de voordeur na de kras. Dus bijna hele rechterkant... Was zo'n zwarte kunstofpaal (met 2 van die reflectiebandjes bovenin) van een meter hoog ofzo. Hoe kun je die nu niet zienNou, strak erlangs geparkeerd en er niet weer aan denken bij het wegrijden

- JP
....en daarna " hoe kan het toch dat de auto trilt ? "Luco schreef:Die zijn leuk met de patrol, gewoon vol eroverheen rossenArthur schreef:Deur, dorpel, achterscherm en dan nog de voordeur na de kras. Dus bijna hele rechterkant... Was zo'n zwarte kunstofpaal (met 2 van die reflectiebandjes bovenin) van een meter hoog ofzo. Hoe kun je die nu niet zienNou, strak erlangs geparkeerd en er niet weer aan denken bij het wegrijden
![]()
- Arthur
- Luco
JP schreef:....en daarna " hoe kan het toch dat de auto trilt ? "Luco schreef:Die zijn leuk met de patrol, gewoon vol eroverheen rossenArthur schreef:Deur, dorpel, achterscherm en dan nog de voordeur na de kras. Dus bijna hele rechterkant... Was zo'n zwarte kunstofpaal (met 2 van die reflectiebandjes bovenin) van een meter hoog ofzo. Hoe kun je die nu niet zienNou, strak erlangs geparkeerd en er niet weer aan denken bij het wegrijden
![]()

Lol, nee daar komt het niet van, zon paaltje kan niks raken daar

- RVV
LOL@JP 

- Fernando
Ok het was wel geen alledaagse ergernis maar toch, zat dus op de A7 net voorbij Heerenveen richting Groningen en ik haalde 3 auto's in toen er een (bmw
) motorrijder met (forse) snelheid 2 meter op m'n achterbumper kwam zitten met een seinend groot licht. Schoot heel even door m'n gedachten dat het mogelijk een onherkenbare politiemotor was maar kon geen sirene horen en zag ook geen blauwe pitje.
Afijn toen ik die auto's dus had ingehaald bleef ik links rijden omdat ik hem gewoon irritant/asociaal vond
wat de motorrijder ongeveer 5 sec. aankeek en vervolgens mij rechts inhaalden en wild gebarend aangaf dat ik veel eerder naar rechts had moeten gaan en stoof vervolgens met mach3 verder. Maar ik kon dus zien dat hij bij iedere auto die niet tijdig naar rechts ging begon te plakken/seinen en bij het passeren naar de bestuurder keek. Vraag me wel af hoe andere DFers zouden reageren op zo'n situatie? Het liefst zou ik ala Mario zoiets doen:

Afijn toen ik die auto's dus had ingehaald bleef ik links rijden omdat ik hem gewoon irritant/asociaal vond

- Luco
Een motorrijder die bumper kleeft heeft wel lef moet ik zeggen.
FF remlichten laten zien als die seint
FF remlichten laten zien als die seint

- duifjes.com
Vanmiddag ff Ried <> Deventer <> Ried gedaan .....opgeschoten leaseaapjes die er ongeveer doorheen willen....bumperklevend...zo snel mogelijk naar hun vinexhuisje willen......wat ik eraan doe....helemaal niets ik haal in...ga gewoon *(niet sneller of trager) naar rechts en lach erom.....vroegah....toen werd ik er kwaad om....als ik een snelle auto bij me had was het naar rechts en volle polle.....etc etc.....tijd heb'k gehad...
Ik lach erom....vind het triest...
Wat ik wel merk is dat een jaar geleden ik met de 740iL reed het nooit voorkwam en nu wel
Ik lach erom....vind het triest...
Wat ik wel merk is dat een jaar geleden ik met de 740iL reed het nooit voorkwam en nu wel

- Peric
Als een motorrijder er erg kort achterhangt bij mij schenk ik er weinig aandacht aan, maar zodra 'ie begint te vervelen laat ik m'n gas los. En dan schieten ze er maar rechts voorbij, ze doen d'r best maar.
Toen ik motor reed ging ik ook stevig door, maar bumperkleven deed ik niet. Als het soms te lang duurde wél er rechts voorbij, maar ik ging niet lopen vervelen..
Toen ik motor reed ging ik ook stevig door, maar bumperkleven deed ik niet. Als het soms te lang duurde wél er rechts voorbij, maar ik ging niet lopen vervelen..
- tomgtr
Had 2 weken geleden zelfde maar toen was het politie. Op 80 km stuk van A20. Pruttelde met gangetje van 83
km per uur op de linkerbaan. Niks achter me. Paar sec kijk ik in binnen spiegel, zit politie motor me op te drukken, zat al bijna met voorwiel links naast me. Was echt 1 van de meest asociale verkeersactie die ik ooit gezien heb. Weet dat ze alles mogen maar....

- Downforce Hans
Als ik je verhaal zo lees dan zat je ze duidelijk uit te lokken.............
Was het in de grote stad of op het platteland?
Was het in de grote stad of op het platteland?
- tomgtr
Erm de A20....
80 km zone....
Met een stoere 83 ben je (normaal gesproken) de snelste en veel harder zou ik niet proberen daar. Jij zou toch moeten weten waar de A20 is. Weinig platte land daar.
80 km zone....
Met een stoere 83 ben je (normaal gesproken) de snelste en veel harder zou ik niet proberen daar. Jij zou toch moeten weten waar de A20 is. Weinig platte land daar.