Balk met nieuws, report occasions e.d.

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Luco

Balk met nieuws, report occasions e.d.

Bericht door Luco » 29 mar 2012, 22:55

In de balk boven het forum staan of occasions of nieuws of report of sport enz enz.

Nu wordt er af en toe van een nieuwsitem ook een topic gemaakt, maar van reports of sportnieuws eigenlijk nooit.

Ik vroeg me dus af of dat wel veel gelezen wordt?
Er staat nu bv een stukje over de banden in de F1 wat zeer leerzaam en een zeer goed stuk is.
Jammer dat er bijna geen reacties op zijn, want het is niet alleen een goed stuk, maar ook een stuk voor misschien een leuke discussie over de visie van banden in de F1.
Plus dat mij het niet leuk lijkt als je zon stuk schrijft en je bijna geen reacties krijgt.

De vraag is dus, wie leest het en zou er van zulke items ook een topic moeten komen?

GTRene

Re: Balk met nieuws, report occasions e.d.

Bericht door GTRene » 29 mar 2012, 23:03

het nadeel van die topics hierboven is dat je elke keer weer je naam en email in moet vullen en je geen feed back krijgt zoals draadjes op het forum...en daarom reageren er vaak ook weinig denk...idd best zonde.

mooiste zou zijn dat het net als op bv PH dat het gekoppeld is met het forum zodat als je reageert ook nwe meldingen binnenkrijgt van nwe reacties.

dit systeem van nu vind ik ook waardeloos en 1x uit de balk boven verder bijna niet benut en dus zonde van de ingestoken energie. van de schrijvers/posters.

dus ja, dat kan/moet anders.

Plaats reactie