Rolf, die kan er wat van !!
-
Rolf, die kan er wat van !!
We rijden allemaal door, allemaal hard en sommige DF'ers doen er niet moeilijk over even een driftje te trekken op de plaatselijke rotonde/afrit.
Ik ben ook zo'n iemand. Echter, toch heb ik met open smoel naar het volgende filmpje staan kijken. Dit is echt not done, met name het feit dat die gozer op tv verteld dat ie goed kan rijden en volgens zijn inzien geen stupide acties onderneemt.
Kijkt u mee.
http://www.dumpert.nl/mediabase/11877/4 ... index.html
Ik ben ook zo'n iemand. Echter, toch heb ik met open smoel naar het volgende filmpje staan kijken. Dit is echt not done, met name het feit dat die gozer op tv verteld dat ie goed kan rijden en volgens zijn inzien geen stupide acties onderneemt.
Kijkt u mee.
http://www.dumpert.nl/mediabase/11877/4 ... index.html
- Peter Tunissen
- Geert.

De opmerkingen die daaronder geplaatst zijn geven een aardige situatieschets

Bij GTA San Andreas rij ik nog voorzichtiger..
Jammer dat ze op de Azoveel bij Den Haag geen boom hebben geplant. Dat autootje zou prachtig staan, er zo omheen gekronkeld.
Rolf is een vuile alcoholist dat ie zijn hand niet stil kan houden.
hij heeft geen gevaarlijke situaties meegemaakt of gezien, daar ging hij te snel voor
"ik zie hier een heel mooi gat"

- volvoc30
deze stoere gozer mag van mij zijn rijbewijs wel eens een paar maanden inleveren. Die gast denk echt dat ie schumacher is. Je kan ook heel goed rijden hoor rolf, met 140 ziggzaggend andere wagens inhalen die 60 rijden. Nee dan heb je aan een paar goeie remmen en natuurlijk Rolf's perfecte rijkunsten meer dan genoeg.
- Wim te Riet
- Auto: Saab 9-3
- Gijzer
- Kasteel
Komt volgens mij uit het programma 'Gevaar op de weg', was volgens mij doorgestoken kaart, een vriend/rij-instructeur is er toendertijd ook voor gevraagd.
Ik wacht nog steeds op de online beelden van die man met die e30 m3 "jetzt geht lossssssss"
, degene die het zich herinneren weten wel wat ik bedoel. Ook zat er een keer een Belg met een M-coupe bij die echt ver ging....
Wel weer typische dumpert benadering om de Lotus een "wijvenwagentje", de woordkeus geeft al wel weer aan wat voor type het geschreven heeft.
Ik wacht nog steeds op de online beelden van die man met die e30 m3 "jetzt geht lossssssss"

Wel weer typische dumpert benadering om de Lotus een "wijvenwagentje", de woordkeus geeft al wel weer aan wat voor type het geschreven heeft.
- MartijnGizmo
- Wim te Riet
- Auto: Saab 9-3
- Stéphane
Ze moeten Rolluf gewoon lekker een paar rondjes op het circuit laten rijden. Van der Kooij organiseert mooie trackdays, dus daar kan hij zijn ei helemaal in kwijt. Doorrijden prima, maar dit is een beetje Elise-onwaardig. Dit kun je ook met iedere willekeurige auto met meer dan 200pk, zelfs op de voorwielen.
-
- Louis
Volgens mij is dat echt al minstens 8 jaar oud ofzo, toen ik dat zag vond ik dat allemaal prachtig en zat vaak bij een maat in die nog veel gestoorder reed dan deze Rolf, ik vond dat maar wat mooi.
Maar nu zoveel jaren verder vind ik het helemaal niks, funfactor 2 risicofactor 10, vroeger dacht ik altijd dat dat net andersom was
Maar nu zoveel jaren verder vind ik het helemaal niks, funfactor 2 risicofactor 10, vroeger dacht ik altijd dat dat net andersom was