Rijbewijs ingevorderd
- Tristan
Rijbewijs ingevorderd
Reed vanavond op de **** en klokte volgens hun 170 km/u, dus 70 km/u te hard. Maar het was geen VROS oid, dus geen meetapparatuur. Zij hebben natuurlijk gigantisch moeten gassen om mij bij te blijven, omdat ik bij het stoplicht vol wegging. Dus naar parkeerplaats en ja, invordering. Ik wordt dus afgerekend op 55 km/u te hard na correctie.
Mee naar bureau en hebben een proces-verbaal opgemaakt die ik niet ondertekend heb, omdat ik het niet eens ben met de wijze van de meting. Volgens mij moet er een gem. snelheid berekend worden, en zij hebben de top gemeten. Ook zat er iets van 500m tussen mij en de politieauto.
Dus ik ga dit zeker aanvechten. Maar dus van het weekend maar op de fiets naar Zandvoort en daar mag ik wel weer rijden, raar he.
Wordt vervolgd.
Mee naar bureau en hebben een proces-verbaal opgemaakt die ik niet ondertekend heb, omdat ik het niet eens ben met de wijze van de meting. Volgens mij moet er een gem. snelheid berekend worden, en zij hebben de top gemeten. Ook zat er iets van 500m tussen mij en de politieauto.
Dus ik ga dit zeker aanvechten. Maar dus van het weekend maar op de fiets naar Zandvoort en daar mag ik wel weer rijden, raar he.
Wordt vervolgd.
-
Re: Rijbewijs ingevorderd
Tristan schreef:Reed vanavond op de **** en klokte volgens hun 170 km/u, dus 70 km/u te hard. Maar het was geen VROS oid, dus geen meetapparatuur. Zij hebben natuurlijk gigantisch moeten gassen om mij bij te blijven, omdat ik bij het stoplicht vol wegging. Dus naar parkeerplaats en ja, invordering. Ik wordt dus afgerekend op 55 km/u te hard na correctie.
Wordt vervolgd.
Das wel echt zwaar klote voor je!!!

-
-
Klote voor je, hoop dat het allemaal snel afgewikkeld kan worden.
Vraag me overigens af in hoeverre je gelijk krijgt mbt de snelheidsmeting. Meen me te herinneren dat er nog zoiets als een "kapstokartikel" is waaronder ze alles kunnen scharen wat de verkeersveiligheid in gevaar zou brengen. Daar zou je dus in feite alle aanhoudingen mee kunnen rechtvaardigen.
Over het algemeen heb je toch meestal binnen 10 werkdagen je rijbewijs weer terug?
Succes/sterkte ermee!
Vraag me overigens af in hoeverre je gelijk krijgt mbt de snelheidsmeting. Meen me te herinneren dat er nog zoiets als een "kapstokartikel" is waaronder ze alles kunnen scharen wat de verkeersveiligheid in gevaar zou brengen. Daar zou je dus in feite alle aanhoudingen mee kunnen rechtvaardigen.
Over het algemeen heb je toch meestal binnen 10 werkdagen je rijbewijs weer terug?
Succes/sterkte ermee!
- Sjoerd
Balen!!
En om je humeur wat te verslechten helaas, maar praat uit eigen ervaring:
1. Alle politie auto's (herkenbaar en onherkenbaar) zijn geijkt op snelheid.
2. Ze kunnen en mogen op top bekeuren
Ik heb alleen geluk gehad; ik reed ruim 120 op een 50 weg (voor de moraalridders, dat kan daar s'nachts) en kreeg uiteindelijk een bekeuring voor 70
Succes in de strijd en bekijk eventueel met een advocaat of er vormfouten zijn gemaakt. Helaas heb jij er al een gemaakt, namelijk het niet ondertekenen van het PV; tenminste als jouw verklaring welke erin staan correct is overgenomen.
En om je humeur wat te verslechten helaas, maar praat uit eigen ervaring:
1. Alle politie auto's (herkenbaar en onherkenbaar) zijn geijkt op snelheid.
2. Ze kunnen en mogen op top bekeuren
Ik heb alleen geluk gehad; ik reed ruim 120 op een 50 weg (voor de moraalridders, dat kan daar s'nachts) en kreeg uiteindelijk een bekeuring voor 70
Succes in de strijd en bekijk eventueel met een advocaat of er vormfouten zijn gemaakt. Helaas heb jij er al een gemaakt, namelijk het niet ondertekenen van het PV; tenminste als jouw verklaring welke erin staan correct is overgenomen.
- Jelmer850i
- Maik
- Niels
- Auto: Prius+
Was vast ook een uitzondering deze keer JelmerJelmer850i schreef: Uitzonderingen uitgezonderd

Altijd köt dit Tristan! Puur een moment opname op net het verkeerde moment

- frank de jonge
- Tommy
Dacht dat meting met apparatuur niet meer perse nodig is. Als een agent constateert dat je op hem uitloopt terwijl hij al ver over de invorderingsgrens zit, mag je zelfs van geluk spreken dat het dan blijft bij 55 km/u ipv 70 km/u.. zou de boete nog duurder maken.
Pijnlijk maar waar, it's part of the game.
Pijnlijk maar waar, it's part of the game.
- HansD
Auw. Aanvechten kun je zeker doen maar ik heb er een hard hoofd in dat je gelijk krijgt. Succes ermee.
)
Ondanks dat het een kloteopmerking is waar Tristan waarschijnlijk helemaal niet op zit te wachten moet ik er toch wel om glimlachen. Ik zal het eens voorstellen de volgende keer dat ik de L*L ben (factureer ik Edwin voor de andere helftMisschien lapt Jeroen Dik de helft bij ...

- GTRene
Nachtmerrie Tristan...je kunt ze alleen weinig maken, vooral als ze met z'n 2n in de auto zaten ben je de pineut, tis hun of jij en zij winnen meestal...
Sterkte...en als het jou de laatste 5 jaar niet eerder is gebeurd kun je het snel terug krijgen anders nier!! wel snel officier schrijven!!
succes
Sterkte...en als het jou de laatste 5 jaar niet eerder is gebeurd kun je het snel terug krijgen anders nier!! wel snel officier schrijven!!
succes
-
Hans , Tristan kent me inmiddels al een beetje, en weet heus wel dat je niemand zoiets gunt.
Maar ff serieus......170 waar je 70 mag, dat hakt er goed in. Vandaar dat ik zei dat je JD wel even mag bedanken. Met het vermogen zit het wel snor.
Alleen jammer dat je er in Nederland niks aan hebt.
Vandaar dat ik Tristan al vaker voorstelde om eens naar de Ring te komen. Daar kun je zonder frustratie je adrenaline nog redelijk legaal kwijt. Zowel heen en terug op de snelweg, als op de Ring zelf.
Iets dat je in Nederland niet meer hoeft te proberen.
Maar ff serieus......170 waar je 70 mag, dat hakt er goed in. Vandaar dat ik zei dat je JD wel even mag bedanken. Met het vermogen zit het wel snor.
Alleen jammer dat je er in Nederland niks aan hebt.
Vandaar dat ik Tristan al vaker voorstelde om eens naar de Ring te komen. Daar kun je zonder frustratie je adrenaline nog redelijk legaal kwijt. Zowel heen en terug op de snelweg, als op de Ring zelf.
Iets dat je in Nederland niet meer hoeft te proberen.
- Joop
Ik kan wel zeggen: Ja, je weet dat dat kan gebeuren hier in Nederland; maar daar schiet je natuurlijk weinig mee op.
Wellicht dat je het kan aanvechten, maar kans is waarschijnlijk erg klein.
Het is in iig erg rot geld uitgeven. Een paar jaar terug is het bij mij bij een voorwaardelijke rijontzegging gebleven, ik kon gelukkig nog blijven rijden. Sindsdien toch iets rustiger gaan rijden (max. 30 te hard
)
Wellicht dat je het kan aanvechten, maar kans is waarschijnlijk erg klein.
Het is in iig erg rot geld uitgeven. Een paar jaar terug is het bij mij bij een voorwaardelijke rijontzegging gebleven, ik kon gelukkig nog blijven rijden. Sindsdien toch iets rustiger gaan rijden (max. 30 te hard

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Waardeloos Tristan. Rebel heeft wel 'n punt betr in NL gewoon rustigjes aandoen. Laat je niet(meer)opfokken.(Ja Tristan, kalf verdronken etc ...)
Ben 12 jaar geleden ofzo 3x in 1 jaar voor de rechter geweest vanwege dan weer 40 te hard 2x dan weer 50 te hard in korte tijd:Dikke erg dikke boete en voorwaardelijke rijontzegging. Maar m'n rbw bleef van mij..
Sterkte man. We horen 't wel.
Ben 12 jaar geleden ofzo 3x in 1 jaar voor de rechter geweest vanwege dan weer 40 te hard 2x dan weer 50 te hard in korte tijd:Dikke erg dikke boete en voorwaardelijke rijontzegging. Maar m'n rbw bleef van mij..
Sterkte man. We horen 't wel.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dat kun je ook ongeveer 2x doen en dan kun je mee met TristanJelmer850i schreef:klootzakken...
De reden dat ik meestal onder de 50km/h te hard blijf op onbekend terrein..

Daarom probeer ik onder de 30 te hard te blijven.
Maar ja, er ontglipt je wel eens iets...

Kloten voor je, Tristan.
Ben benieuwd of het beroep gaat lukken.