Dennis Cavallino schreef:Over 5 jaar rijden jullie allemaal een Lada Niva. Ik ga gewoon 30 draadjes per dag starten en in iedere draad deze auto ophemelen.
Zelf: Geen idee. Denk dat er dan koters in 't spel zijn, bedrijf verkocht misschien, wie kan 't weten? Ik zou blij zijn met een Saab 9-5 Aero Estate op lpg. Ik ben benieuwd of onze 900 Classic het dan nog doet, want ik zie geen reden om die weg te doen. De Daf heb ik dan niet meer... ik hoop wel dat er iets anders klassieks of aparts voor terug komt, mijn droom blijft een Facel Vega HK500, maar er is niets mis om daar lekker over te blijven dromen, ook over 5 jaar. Only time will tell.
Hehe, dat van die Lada Niva-religie is mij niet gelukt om jullie aan te praten.

Maar ik heb nog een jaar, zo te zien!
Wel leuk zo'n draadje voor de tussentijdse update en reflectie!
Het bedrijf waar ik toen werkte is inderdaad verkocht, maar niet aan mij. Dat was toen wel de bedoeling, maar ik kwam een hoop dingen tegen die ik niet zag zitten (zoals
geen contracten met klanten. Dus imho ook geen 'waarde'). Na de verkoop van die tent aan een andere partij wel weer voor mijzelf begonnen om even een tijd leuke dingen te doen en bij te komen. Dat beviel goed, maar intussen zit ik alweer bij een ander bedrijf waar ik gevraagd ben om de boel te veranderen en wellicht ooit de kar te trekken.
Er is inderdaad een koter in 't spel.
Ik had wel gezocht naar een Saab 9-5 Aero Estate op gas, maar vond een fraaie Jeep Cherokee op LPG. Als ik een goede 9-5 Estate had gevonden, dan had ik die gekocht.
De Saab 900 Classic heb ik nog, maar die staat in onderdelen in de garage en wordt gesloopt. Liep nog wel. Maar reparatie werd economisch oninteressant en ik wilde een grotere auto, omdat er een kleintje op komst was. De C3 e-HDI had ik destijds niet kunnen voorspellen. Iets leuks of klassieks voor erbij hebben we nu niet, de Mini Classic is verkocht en ik wacht eerst even af alvorens weer iets anders te komen. De garage moet leeg, kind kost ook geld en tijd, dus hobbyauto's hebben even geen prioriteit. Dromen over de Facel Vega HK500 doe ik nog wel, af en toe....
----
Volgend jaar als de 5 jaar voorbij zijn ben ik wel benieuwd hoe we er echt voor staan. Misschien moeten we Rico eens leren klokkijken.