romo schreef:Ik ook niet.........![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik liet hem hoe dan ook staan.......
Zoals reeds vermeld................discussie staat weer uiteraard..........
romo schreef:Ik ook niet.........![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik liet hem hoe dan ook staan.......
Wie betaald, bepaald. Om maar eens met een lekker cliche te komen.JP schreef:Dat je uberhaupt een sonderfarbe kan krijgen dat eigenlijk voor een gelimiteerd topmodel bestemd zou zijn.
Maar het kan bij BMW, zoals straks ook Valecia Orange kan op je F20 116i.....
Kuch...JP schreef:Dat je uberhaupt een sonderfarbe kan krijgen dat eigenlijk voor een gelimiteerd topmodel bestemd zou zijn.
Maar het kan bij BMW, zoals straks ook Valecia Orange kan op je F20 116i.....
Er zijn inmiddels overigens vier originele Nederlandse GTS'en, een van de dealers in het Limburgse land heeft er recent een nieuwe (via de importeur) afgeleverd aan een klant.
...dus echt exclusief kun je een GTS ook niet meer noemenThijs-v-d-H schreef:Er zijn inmiddels overigens vier originele Nederlandse GTS'en, een van de dealers in het Limburgse land heeft er recent een nieuwe (via de importeur) afgeleverd aan een klant.
+1, netzoals jij met je M. Dat filmpje van de Ring waar jullie zo over die baan banjeren is gewoon super super gaaf. (of bv filmpjes van supercars die je echt over de baan ziet knallen)Andre schreef:Wel mooi dat Gerwin en Philip dat ding gebruiken waarvoor ie gemaakt is en niet om geld mee te verdienen.
Inderdaad. Ik zag laatst een CSL te koop staan en daar stond bij dat 'ie nooit op het circuit was gebruikt, alsof dat een aanbeveling is voor zo'n auto. En die GTS die nu te koop staat, met 270 km op de teller. Dat zijn vast geen 12 rondjes Ring geweest.Andre schreef:Wel mooi dat Gerwin en Philip dat ding gebruiken waarvoor ie gemaakt is en niet om geld mee te verdienen.
€ 169.000,- excl. BPM!! Niet niks.
Oh? geen idee eigenlijk, ik zal eens in de spiegel kijken. Als je er met je gewicht op leunt moet je aardig je best doen om 'm te vervormen en met 290 km/h doet ie misschien maar 100 kg? was dat op dottinger hohe of gewoon op de baan?EmielS60 schreef:Vraagje voor de experts; op de DF trackday viel mij op dat de spoiler hol stond bij hoge snelheid, maw..het midden lag duidelijk lager dan de uiteinden.
Is dat normaal? Kan geen kwaad? Het is me eerder niet opgevallen, vandaar de vraag..
oh leuk! en ook op NL platen? Vind het wel leuk om in contact te komen, weet jij wie/welke dealer/oid? (PB)?Thijs-v-d-H schreef:Er zijn inmiddels overigens vier originele Nederlandse GTS'en, een van de dealers in het Limburgse land heeft er recent een nieuwe (via de importeur) afgeleverd aan een klant.
Uit de windtunnelcijfertjes van Sport Auto kan blijken dat de vleugel bij 200 kmu zo'n 55kg doet. Bij 290 kmu is dat dan ca 115 kg en dan zal de vleugel wel ietwat kunnen doorbuigen.Gerwin Ring schreef:Oh? geen idee eigenlijk, ik zal eens in de spiegel kijken. Als je er met je gewicht op leunt moet je aardig je best doen om 'm te vervormen en met 290 km/h doet ie misschien maar 100 kg? was dat op dottinger hohe of gewoon op de baan?EmielS60 schreef:Vraagje voor de experts; op de DF trackday viel mij op dat de spoiler hol stond bij hoge snelheid, maw..het midden lag duidelijk lager dan de uiteinden.
Is dat normaal? Kan geen kwaad? Het is me eerder niet opgevallen, vandaar de vraag..
Was idd op Döttinger Höhe. Doe voorzichtig met achteruit kijken met 290 op de klok...Gerwin Ring schreef:Oh? geen idee eigenlijk, ik zal eens in de spiegel kijken. Als je er met je gewicht op leunt moet je aardig je best doen om 'm te vervormen en met 290 km/h doet ie misschien maar 100 kg? was dat op dottinger hohe of gewoon op de baan?EmielS60 schreef:Vraagje voor de experts; op de DF trackday viel mij op dat de spoiler hol stond bij hoge snelheid, maw..het midden lag duidelijk lager dan de uiteinden.
ik zal er eens op gaan zitten, klopt preciesRingmazda schreef:Uit de windtunnelcijfertjes van Sport Auto kan blijken dat de vleugel bij 200 kmu zo'n 55kg doet. Bij 290 kmu is dat dan ca 115 kg en dan zal de vleugel wel ietwat kunnen doorbuigen.Gerwin Ring schreef:Oh? geen idee eigenlijk, ik zal eens in de spiegel kijken. Als je er met je gewicht op leunt moet je aardig je best doen om 'm te vervormen en met 290 km/h doet ie misschien maar 100 kg? was dat op dottinger hohe of gewoon op de baan?EmielS60 schreef:Vraagje voor de experts; op de DF trackday viel mij op dat de spoiler hol stond bij hoge snelheid, maw..het midden lag duidelijk lager dan de uiteinden.
voelt door de splitter en vleugel op de gts gelukkig een stuk minder spannend dan in de csl om het gas er in de knik op te houden.EmielS60 schreef:Was idd op Döttinger Höhe. Doe voorzichtig met achteruit kijken met 290 op de klok...Gerwin Ring schreef:Oh? geen idee eigenlijk, ik zal eens in de spiegel kijken. Als je er met je gewicht op leunt moet je aardig je best doen om 'm te vervormen en met 290 km/h doet ie misschien maar 100 kg? was dat op dottinger hohe of gewoon op de baan?EmielS60 schreef:Vraagje voor de experts; op de DF trackday viel mij op dat de spoiler hol stond bij hoge snelheid, maw..het midden lag duidelijk lager dan de uiteinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten