Autorijschool vooral doorrijden...
- dvh
Re: Autorijschool vooral doorrijden...
Nou laat ik het anders zeggen. Ik laat het zo omdat de afspraak met de spuiter toch al staat.
Anders werd het gewoon betalen.. Hoe hoog ze ook springen.
Maar dat was het punt van mijn topic ook niet. Er gebeurd wat en je kan tegenwoordig gewoon gelijk een grote bek verwachten.. Wellicht naief !?.. Maar ik sta er toch van te kijken.
Anders werd het gewoon betalen.. Hoe hoog ze ook springen.
Maar dat was het punt van mijn topic ook niet. Er gebeurd wat en je kan tegenwoordig gewoon gelijk een grote bek verwachten.. Wellicht naief !?.. Maar ik sta er toch van te kijken.
-
Goede post. Asociaal gedrag dan wel ongewenst gedrag dan wel gedrag wat je stoort zal je snel aan uiterlijkheden koppelen.dvh schreef:@Ar.
Deze mevrouw plaatste zichzelf graag in een hokje door zichzelf buitenlander te noemen.
Ze zag er idd ook als een buitenlander uit.
Goed, ik val daar niet over. Ik ga in dit geval ervanuit dat het Nederlanders waren.
Ze spraken Nederlands, er zat een NL kenteken op de auto..
Dat die mevrouw zich niet als NL'er ziet, zegt meer over haar dan over mij.
De term theedoek, had ook een connie, kakmadam, of vul maar in, kunnen zijn.
Maar hier tip je gelijk weer een probleem van de NL samenleving aan.
Type ik hier theedoek, dan ben je gepikeerd.
Als ik over een trainingsbroek begin, raken er weer andere gepikeerd.
Ik maak nu een semi-grappige opmerking over haar uiterlijk, niet over haar nationaliteit of ras.
Als er een gothic in zat...Idemdito.
Hellaas zijn de ervaringen met theedoeken wat negatiever als met Gothics.. Maar ook daar kan ik niet aan doen.
Politie gaan heeft geen zin. Is een verzekeringskwestie. En zoals je leest ben ik de moeilijkste niet, dus laat ik het erbij. Jij noemt het zwak, ik noem het aardig.
Ik zal toegeven dat ook ik me daar schuldig aan maak en misschien wel ronduit racistisch ben wat dat betreft met sommige dingen ondanks (of misschien dankzij) mijn gemixte achtergrond.
Als ik zo een hoofddoek tegenkom kan ze van mij de volle laag krijgen al dan niet alleen in gedachten.
Het is gewoon asociaal gedrag en tja, dat ga je dan koppelen aan de hoofddoek. Dit uiteraard ook gebaseerd op eerdere ervaringen anders zou ik het als een incident zien.
Als ik voor het eerst een tulband tegenkom die zich asociaal gedraagt, zal ik dat niet meteen aan de tulband koppelen.
Je deelt mensen in hokjes in..
-
aanpakken die hap! als ze er niet aan toe willen geven alleen maar meer reden om ze ervoor aan te pakken (vind ik) als jij de tijd hebt om er wat mee te doen gewoon doen en hun tijd roven, hadden ze maar normaal moeten doen 

-
Inderdaad niet te druk om maken of er een leuke grap van maken (leuke advertentie in de krant met het nummer van meneer als uitdeuker ofzo
) ... Er is al gezeur genoeg op aarde..
en dat theedoek verhaal.. ik vind het allemaal maar lastig hoor... Negers zijn geen negers meer.. nog even en gele vla mag niet meer omdat de chinesen zich eraan storen..
Dat SUV verhaal is wel een optie trouwens hoor.. echter heb ik me bullbar nu al bij de poeder coater om dat er een grapjas op de parkeerplaats achteruit reed met zijn scenic

en dat theedoek verhaal.. ik vind het allemaal maar lastig hoor... Negers zijn geen negers meer.. nog even en gele vla mag niet meer omdat de chinesen zich eraan storen..
Dat SUV verhaal is wel een optie trouwens hoor.. echter heb ik me bullbar nu al bij de poeder coater om dat er een grapjas op de parkeerplaats achteruit reed met zijn scenic
- Archiebald
Ik had ook aangifte gedaan, zeker na zo'n reactie... Krijg dan maar lekker de **&&*. Nederlander, Goth of wat dan ook, als je je fatsoen niet kunt houden heb je juist de verkeerde aan me.
Als ze nou had gezegd, "ja meneer, ik beheers de hellingproef nog niet zo goed het spijt me zeer" dan boeit het verder niet zoveel meer...
Daarnaast kan ik maar 1 ding zeggen, tijd voor een dashboard camera!
http://www.spywebshop.be/helm-sport-cam ... d-cameras/
Als ze nou had gezegd, "ja meneer, ik beheers de hellingproef nog niet zo goed het spijt me zeer" dan boeit het verder niet zoveel meer...
Daarnaast kan ik maar 1 ding zeggen, tijd voor een dashboard camera!
http://www.spywebshop.be/helm-sport-cam ... d-cameras/
-
arnold naber schreef:...... echter heb ik me bullbar nu al bij de poeder coater om dat er een grapjas op de parkeerplaats achteruit reed met zijn scenic
Reuzehandig zo'n robuuste Bullbar!

- Luco
Superhandig 

-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Is aangeven bij het CBR niet nog een optie, misschien dat zij er iets mee kunnen als er meer klachten zijn.
- dvh
http://www.vkmag.com/magazine/braziliaa ... eersruzie/
Zo zie je maar, altijd oppassen met vrouwen in het verkeer
Zo zie je maar, altijd oppassen met vrouwen in het verkeer

- Niels
- Auto: Prius+
Ziek...........opsluiten die handel. Gewoon poging tot moord man 

- Luco
Volgens mij begint die motorrijder met trappen tegen haar auto, zouden ze bij mij ook niet moeten flikken, maar uiteindelijk heeft de auto de meeste schade.
-
Je bedoelt Marokkanen. En ja dat opgefokte k$%#$ gedrag begint in mijn ogen zeer vervelende vormen aan te nemen. Moet je eens voor de lol die gasten inhalen wanneer ze rustig rijden alsof ze 20 jonkos gerookt hebben. Dan MOETEN ze jou terug inhalen ook al is er trajectcontrole. En daarna rijden ze weer rustig met 75 ofzo op de TC. En uiteraard boos kijken he.Robin schreef:Nederland is 'n vrij land en op dit forum mag en kan hij in alle redelijkheid zijn beklag doen. Is niks mis mee. Net als dat de dame achter 't stuur zich om wat voor reden dan ook zich zo verongelijkt gedroeg, dat mag ook en dat is ook Nederland.Noem mij 'n kaaskop met melkflessenbenen. Tja. Maar de tendens is dat 't nooit kan liggen aan de allochtoon en dat is merkwaardig vind ik.
Overigens heb ik ook nog een paar andere akkefietjes gehad met dat "volk". Ik ken 3 individuele van elkaar losstaande gevallen van aanrijdingen waarbij ze hebben geprobeerd de schuld om te draaien. En ja de tegenpartij was "toevallig" iedere keer een Marrokaan.