Me vader werd gisteren 50 jaar en dus Abraham. Me vader zijn droom merk is een lamborghini, en laat ik nou net een vriend hebben met onder andere 4 lamborghini (5e is onderweg welke een supertroffeo is). Dus ik had afgesproken dat hij de LP640-4 Roadster klaar zou zetten voor me vader om er een dag van te genieten. Helaas is dit niet goed gegaan en was de Kreissieg uitlaat update nog niet klaar voor de auto dus werd er een andere auto maar ff last minute van stal gehaald. De LP560-4!
De auto is spier wit met geblindeerde ruiten, zwarte 2008 model velgen en een zwart wit lederen interieur. 3 maanden oud met net 1000 km op de teller.
Auto reed gister avond toen ik hem naar huis reed (pa durfde dat niet met het uitgaans verkeer dus offerde ik me ervoor op natuurlijk :strong: ) Vanochtend op 7 uur hebben we samen de auto gestart, heb ik de eerst 10 km gereden en daarna het stuur over gegeven aan me vader, en toen gebeurde het. Onderweg terug naar huis schakelde de auto niet meer in de manual stand alleen nog in de automaat. Terug naar huis gereden auto even stil gezet en toen me broertje ermee naar zijn rugby training gebracht... daar kwam ik natuurlijk VEEL STE HARD aanzetten en werd er alweer het nodige commentaar gegeven van: sinds wanneer rij jij een lamborghini, en heb ik verschillende mensen ritjes moeten geven. Waaronder mijn oude School coördinator.
Nadat ik thuis was gekomen wou ik me zusje ermee naar haar wiskunde bijles brengen, en toen brak de hell los. De auto achteruit gereden en kwam niet meer in zijn vooruit versnelling. Mohammed laten komen (die in zijn ferrari 599 GTB aankwam zetten) die het zelf even ging proberen en ook niet lukte. Dus de lamborghini service gebelt die snel de auto kwamen helpen, de foutmelding werd gedelete en konden tijdelijk weer rijden. zo gezegd zo gedaan. en ging ik op pad met me oom (tijdelijk over ivm me vaders verjaardag). Dit ging toen weer goed en op een gegeven moment had de auto geen vermogen meer, was bezig met een groepje motor rijders te racen en in ene zakt hij in. Dat was het moment waarop we de lamborghini hadden laten afslepen (dit omdat we de auto morgen nodig hebben voor de opnames van een documentaire over arabische sport auto's waarin ik mee ga doen in 1 van mohammeds ferrari's).... dit was helaas nog vroeg op de dag om 11 AM

Helaas dus ook geen tijd gehad om goed foto's te maken dus voor nu alleen een foto van de auto bij de starbucks toen ik een kopje koffie ging drinken.