Is een R8 wat ?
- Dennis Cavallino
Re: Is een R8 wat ?
En je bent meteen lid van 't Lelijke-mannen-clubje! 

- Mathieu
Terwijl ik de M5 dan weer een mooie auto vind.RVV schreef:Ja de M5 is inderdaad ordinair, maar dat ontken ik verder ook niet. De R8 is niet ingetogen, en tegenover ingetogen staat ordinair imho.Ordinair? En dat zegt een ex-M5 rijder, haha
Als er één auto een ordinair imago heeft is het bij uitstek de M5 wel.Kijk volgende keer eens goed naar de mensen die in een R8 rijden tov een M5 rijder.
Ik veroordeel een ordinaire auto ook verder niet, ik heb er diverse gehad.. waaronder zelfs een oridinair gele Audi S3![]()
De term ordinair moet je ook in de context van het vergelijk met de 911 zien (basis 911 zonder spoiler pooha toestanden zoals bij een GT3). Dan vind een 911 veel ingetogener dan een R8. Verder schrijf ik dat ik de R8 een mooie auto vind, daar tegen over vind ik een M5 zoals ik hem heb gehad gewoon een lelijk ding.
- Dennis Cavallino
Ja maar jij bént ordinair Matthieu!
- Downforce Hans
Dennis Cavallino schreef:En je bent meteen lid van 't Lelijke-mannen-clubje!
Heb jij je lolbroek of je grapjas aan...........?
Maar ik begrijp het wel.......jij bent gewoon bang dat je de positie van erelid van dat clubje gaat verliezen aan David.
Wees niet bang, want naar mijn idee komt er voorlopig geen waardig opvolger voor jou.

Maar omdat je niet met een zinnige reden komt ga ik er maar vanuit dat je het met me eens bent.

- Apolo2
Volgens mij kun jij ook wel genieten van een mooie witte R8 met rode S-line (?) bies op de achterkantMathieu schreef:Terwijl ik de M5 dan weer een mooie auto vind.

- Mathieu
- Downforce Hans
Hee Mathieu.........geef jij die don Caravello eens een beuk als je hem weer eens ziet, je laat je toch niet weg zetten op zo`n manier........ :strong:Mathieu schreef:
- Dennis Cavallino
Over beuken gesproken.
Matthieu en ik waren ooit eens gevraagd om Yvan Muller in de Trophée Andros wegwijs te maken. Dany Snobeck had een oude Mercedes 190 16v aan ons uitgeleend om mee te oefenen, maar ik had bij BMW een experimentele E36 gevraagd. We kregen er twee. Dus Thieu wilde graag die Benz, omdat hij dat ordinaire wel bij hem vond passen. Muller en ik reden beide in een 318ti coupé.
Matthieu reed voorop in de 190. We reden ergens in de Alpen, op 2500 meter hoogte. De motoren deden niets voor elkaar onder, maar Thieu ging zo makkelijk dwars, dat Muller als rookie alle zeilen bij moest zetten. Ik reed achter hem om via de porto's instructies te geven en zat hem echt te pushen. Op een gegeven moment ging Thieu dwarser dan dwars en dat haalde Yvan uit zijn concentratie. Dus die vergat te remmen en knalde vol in de besneeuwde muur. Hij stuiterde terug op de baan en ik kon hem niet meer ontwijken, dus reed ik heel de kont van die Coupé in puin. Daarna reed Muller de snelste rondetijd en werd jaar in jaar uit kampioen.
En zo is de E36 Compact ontstaan.

Matthieu en ik waren ooit eens gevraagd om Yvan Muller in de Trophée Andros wegwijs te maken. Dany Snobeck had een oude Mercedes 190 16v aan ons uitgeleend om mee te oefenen, maar ik had bij BMW een experimentele E36 gevraagd. We kregen er twee. Dus Thieu wilde graag die Benz, omdat hij dat ordinaire wel bij hem vond passen. Muller en ik reden beide in een 318ti coupé.
Matthieu reed voorop in de 190. We reden ergens in de Alpen, op 2500 meter hoogte. De motoren deden niets voor elkaar onder, maar Thieu ging zo makkelijk dwars, dat Muller als rookie alle zeilen bij moest zetten. Ik reed achter hem om via de porto's instructies te geven en zat hem echt te pushen. Op een gegeven moment ging Thieu dwarser dan dwars en dat haalde Yvan uit zijn concentratie. Dus die vergat te remmen en knalde vol in de besneeuwde muur. Hij stuiterde terug op de baan en ik kon hem niet meer ontwijken, dus reed ik heel de kont van die Coupé in puin. Daarna reed Muller de snelste rondetijd en werd jaar in jaar uit kampioen.
En zo is de E36 Compact ontstaan.
-
- Auto: M3P, 130i
Dus zo is jouw voorliefde ontstaan om onderstuurd de strontbult in te schieten!
Thanks for sharing Dennis!

- Dennis Cavallino
Dat was pure sabotage!indobesar schreef:Dus zo is jouw voorliefde ontstaan om onderstuurd de strontbult in te schieten!

- 2000USA
OT:
dat zijn de mooiere problemen om over na te denken!
Met de R8 heb ik zelf ook niet iets, te behoudend voor een 'super'car, en inderdaad: die ledjes...
Persoonlijk zou ik dan gaan voor de Maser, over de nieuwe versie hoor ik weinig gekke dingen, en een stijlvolle 'dikke' verschijning.
Anders een dikke sedan (snel ordi) of cabriolet of misschien juist wel heel dichtbij blijven, een comfortable 911 turbo?
dat zijn de mooiere problemen om over na te denken!
Met de R8 heb ik zelf ook niet iets, te behoudend voor een 'super'car, en inderdaad: die ledjes...
Persoonlijk zou ik dan gaan voor de Maser, over de nieuwe versie hoor ik weinig gekke dingen, en een stijlvolle 'dikke' verschijning.
Anders een dikke sedan (snel ordi) of cabriolet of misschien juist wel heel dichtbij blijven, een comfortable 911 turbo?
- Downforce Hans
@Dennis caravellino............
Misschien moet je eens met een raam open gaan slapen.....................
Van dat zuurstof tekort ga je heel gek dromen en zelfs denken dat het echt gebeurt is.
Ik heb namelijk van Tjeu vernomen dat jij eigenlijk bijrijder van die Muller zou zijn.
Onder valse voorwentselen zou hij aan jou gevraagd hebben daar de auto niet starte of je ff een duw kon geven.
Nadat je een duw had gegeven starte Muller de auto en speerde hij weg omdat hij geen zin had in een betweter op de stoel naast hem.
Muller was in 20 minuten beneden, en Tjeu vertelde me dat jij de proef in 6,5 uur, lopen heb afgelegd.
Toch wel een iets ander verhaal als dat jij het verteld.
Misschien moet je eens met een raam open gaan slapen.....................
Van dat zuurstof tekort ga je heel gek dromen en zelfs denken dat het echt gebeurt is.
Ik heb namelijk van Tjeu vernomen dat jij eigenlijk bijrijder van die Muller zou zijn.
Onder valse voorwentselen zou hij aan jou gevraagd hebben daar de auto niet starte of je ff een duw kon geven.
Nadat je een duw had gegeven starte Muller de auto en speerde hij weg omdat hij geen zin had in een betweter op de stoel naast hem.
Muller was in 20 minuten beneden, en Tjeu vertelde me dat jij de proef in 6,5 uur, lopen heb afgelegd.
Toch wel een iets ander verhaal als dat jij het verteld.
- Niels
- Auto: Prius+
LOL@Cav 

- GTRene
lol rectificatie story Hans 

- David R.
En een M3 track edition is dat wat. Heeft zo'n ding nu 420 of 450 pk ?
- GTRene
denk gewoon 420pk en ze zeggen dit erover qua anders>>

Aan de buitenkant onderscheidt de auto zich met Frozen Gray matte lak en zwarte M wielen met een diameter van 19 inch. Daarnaast is de auto voorzien van exterieurdelen in donker chroom, een zwarte grille en rode remklauwen. De splitter en de spiegelkappen zijn van koolstofvezel.
Verleggen we het vizier naar de binnenzijde, dan zien we leder in de kleur Novilo Schwarz met contrasterende rode stiksels. Het dashboard is voorzien van interieurlijsten met een ‘leder carbonstructuur’ met dezelfde contrasterende rood stiksels.
Ook de wegligging is aangescherpt, want de M3 Track Edition ligt 10 millimeter dichter bij het asfalt, een M Performance uitlaatdempersysteem, Elektrische schokdempers met racestand (EDC) en M Drive voor een optimale afstelling van de auto. De begrenzer van de topsnelheid is opgehoogd naar 280 kilometer per uur.
De sleutels van de BMW M3 Coupé Track Edition worden geleverd in een koolstofvezel BMW M Key Box, samen met twee exclusieve sleutelhangers. Bovendien is een rijtraining op de Nürburgring inbegrepen om de auto en zijn potentieel optimaal te kunnen beheersen.
Liefhebbers moeten er snel bij zijn, want BMW houdt de oplage beperkt tot tien stuks. De prijs van deze speciale M3 is 128.470 euro.
- Mathieu
http://www.telegraaf.nl/autovisie/video ... geNumber=5
420pk staat er in het filmpje van de Supertest.
420pk staat er in het filmpje van de Supertest.
- Hielke
Het is weer zo simpel als wat.
R8 is, net als alle Audi's 'sportieve' Audi's een wijvenauto. En ook nog een spuuglelijke.
Een nieuwe 991 of een ZO6. Ik ging voor de eerste in basisuitvoering maar zou ook goed met de nr. 2 kunnen leven.
R8 is dus niks.
R8 is, net als alle Audi's 'sportieve' Audi's een wijvenauto. En ook nog een spuuglelijke.
Een nieuwe 991 of een ZO6. Ik ging voor de eerste in basisuitvoering maar zou ook goed met de nr. 2 kunnen leven.
R8 is dus niks.
-
Dat iemand er ook maar over denkt een GT3 om te ruilen voor een M3 of wat anders......
Ik zou lekker de GT3 houden.
Ik zou lekker de GT3 houden.
- Mathieu
Ook mannen met mooie vrouwen gaan vreemd.
Waarschijnlijk hetzelfde met auto's. Je wilt eens iets anders.
-
OnlineTristan
Ik denk dat een R8 niet zoveel comfortabeler is als een GT3. Ik lees juist heel vaak dat de GT3 goed met slecht wegdek overweg kan. Zoek je echt meer comfort, dan moet je een R8 ook laten schieten en echt voor een GT gaan. Ook een M3 Track Edition zal niet veel meer comfort brengen dan de GT3 met zijn 19', verlaagd onderstel etc.
-
begrijpelijk, maar een 'M3'tje' zie ik als een serieuze downgrading.... En jij gaat toch ook geen lelijk wijf palen als je een topper tuis heb lopen?!Mathieu schreef:Ook mannen met mooie vrouwen gaan vreemd.
-
- GTRene
Tommy poste net deze nog, en ik dacht hey verrek...das wat voor David R , 560pk V10 Manhartge
en leuk prijsje
nog geen 60K

en leuk prijsje

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1Thommy schreef:Staat nog te koop...
VEHICLE DESCRIPTION
M3 Umbau mit M5 V10 Motor von Hartge / Manhart Racing, SMG Getriebe, Neue Kupplung, 20 Zoll M. Alufelegn, KW Clubsportfahrwerk, Manhart Sportauspuff, Navigation Professional mit TV , M Drive, CD Wechsler, Handy Bluetooth, Alarm, PDC, Skisack, Komfortzugang, Fernlichtassistent, Xenon, Tempomat, Lehnenverstellung, 2.Hand, Unfallfrei,Top Zustand Neupreis 140000 Euro.......

Laatst gewijzigd door GTRene op 23 mar 2012, 17:30, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Hielke schreef:Het is weer zo simpel als wat.
R8 is dus niks.
Voorlopig zou ik HEULL blij zijn als ik een R8 V10 voor de deur had...