Classic Remise* Düsseldorf

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

DF tour de classic Dusseldorf, ritje autobahn & classic car show, wie wil.

gezellie :-), autobahn DF en daarna classic cars bekijken met DF'rs
6
100%
nah...niks voor mij die oude zooi :-(
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 6

GTRene

Classic Remise* Düsseldorf

Bericht door GTRene » 22 mar 2012, 10:08

Gisteren kwam ik op Pistenheads onderstaand draadje tegen, ik dacht meteen "daar wil ik heen"
en ik kom de laatste jaren maar moeilijk men huisje uit, dat wil wat zeggen, al heeft dat ook wat te maken met money that makes the world go round :zwijntje:

afijn, onderstaande wil ik wel een keer meemaken en denk meer DF'rs,
dus ook maar een polletje erbij om eens te polsen hoeveel liefhebbers er zijn die het wel een keer leuk vinden daar met een stel DF'rs heen te gaan.

http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 3Bs+heaven

http://www.remise.de/Classic-Remise-Due ... ummary.php

der zit van alles bij, je kan er dus ook een hapje en een drankje doen en zelfs auto's kopen.

Afbeelding

afijn lees/kijk ff de boel op PH of op de website van Classic Remise zelf :df:

een bezoeker schrijft dit>>
Classic Remise is brilliant!

I am living in Cologne and I regularly visit this place as it is just a 30 min drive away. It's free to park and free to get in. The restaurant is good too.

All the cars that are on show and that you can walk around are for sale from dealers etc. All the cars kept in glass boxes are owned privately and are not for sale. They are stored there by the owners and have 24h access to their vehicle. I enquired about costs and it came in at around 270€ per month with a minimum of a 3 month contract.

Within the building they have workshops so if you are there in working hours you can see the classic cars being worked on. Ducati and Harley Davidson are based there too.

It is just 5 mins from the autobahn and well worth a visit.

steve smith

Re: Classic Remise* Düsseldorf

Bericht door steve smith » 22 mar 2012, 10:12

Dat was een onderdeel van Meilenwerk, ben er paar maandjes geleden nog ff gestopt. Mooi complex!

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 22 mar 2012, 10:23

Het is inderdaad het 'oude' Meilenwerk.

In 't weekend van 14 en 15 april is het leuk om te bezoeken, want dan is er de 'seizoensopening', met veel leuke dingen om te zien, zowel binnen als buiten (bezoekers die komen met fraai spul).

http://www.remise.de/Classic-Remise-Due ... t-2012.php

Tom Verhaaf

Bericht door Tom Verhaaf » 22 mar 2012, 10:42

Er is hier al eens eerder een topic over geweest.

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... f=8&t=3157

Inclusief een aantal foto's. :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 22 mar 2012, 12:42

ah thanks :thumbup:
vandaar, die naam Meilenwerk kwam je destijds nog wel eens tegen als je aparte auto's zocht, nu dus nwe naam en wellicht iets andere opzet of is alles gelijk gebleven :D

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 22 mar 2012, 13:20

Absoluut interessant en zou graag mee willen maar dan zal er wel iemand moeten zijn die geen bezwaar heeft tegen een passagier die een klein stukje van de A73 af woont want de Calibra zal nog wel even op zich laten wachten :)

Plaats reactie