Kasteel, je hebt ook een PM

Erik dB schreef:Hij lijkt dan ook niet af te schrijvenHugo Bos schreef:Maar mijn ex oxford groene m3 was niet aan de straatstenen (en door de huidige eigenaar weer niet) kwijt te raken.
Geen idee of het een DFer betreft. maar stond inderdaad in Assen. wel leuk om mijn foto terug te zien,ErikS schreef:Ganzganzganz geil!
Is ook een DF'er? Was iig aanwezig @ assen, gezien de eerste foto!
Uit Italie? Of Duitsland? Ik kijk ook wel eens met een scheef oog over de grensThommy schreef:Weet iemand hier wat je moet aftikken bij de RWD als je een E46 M3 SMG uit 2002 invoert...?
mvg
Die grijze met het rooie kippelulleleer? Knap dingThommy schreef:Moet idd RDW zijn![]()
Heb er 1 op het oog uit Belgie...![]()
Yup, want die postte je 5 reacties hierboven ook alGTRene schreef:deze UK CSL ook gezien? wel RHD maar wat een plaatje voor 19.995,-gbp
Zwarte SMG, 19'' EVO, Movit 6 pistons en KW2Erik dB schreef:Die grijze met het rooie kippelulleleer? Knap dingThommy schreef:Moet idd RDW zijn![]()
)
Bekleding pas mooi bij m'n laarzen................Geert. schreef:Dat ziet er fraai uit Thommy !! .. dat worden nog een aantal zware nachten
Thommy schreef:Zwarte SMG, 19'' EVO, Movit 6 pistons en KW2Erik dB schreef:Die grijze met het rooie kippelulleleer? Knap dingThommy schreef:Moet idd RDW zijn![]()
)
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=ma4twkwg12q4
Leg uit. Want de standaard remmen van de E46 M3 zijn niet geweldig als je af en toe een trackday wil pakken. M3 is ook verre van licht dus ik zie de 6-pots ho-ijzers van Movit alleen maar als voordeel.BamiesGTA schreef:
Lekker doelloos die movits.. Alleen maar slecht voor het gewicht en totaal onnodig.
Standaard M3 schijven zijn prima. Andere remblokken en je kan prima af en toe een trackday pakken. Elke bbk voor een standaard M3 is overkill.Tristan schreef:Leg uit. Want de standaard remmen van de E46 M3 zijn niet geweldig als je af en toe een trackday wil pakken. M3 is ook verre van licht dus ik zie de 6-pots ho-ijzers van Movit alleen maar als voordeel.BamiesGTA schreef:
Lekker doelloos die movits.. Alleen maar slecht voor het gewicht en totaal onnodig.
BamiesGTA schreef:Standaard M3 schijven zijn prima. Andere remblokken en je kan prima af en toe een trackday pakken. Elke bbk voor een standaard M3 is overkill.Tristan schreef:Leg uit. Want de standaard remmen van de E46 M3 zijn niet geweldig als je af en toe een trackday wil pakken. M3 is ook verre van licht dus ik zie de 6-pots ho-ijzers van Movit alleen maar als voordeel.BamiesGTA schreef:
Wat doe je dan op een trackday? Op de parkeerplaats staan en kijken ofzo?BamiesGTA schreef:Standaard M3 schijven zijn prima. Andere remblokken en je kan prima af en toe een trackday pakken. Elke bbk voor een standaard M3 is overkill.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Hsp, Majestic-12 [Bot] en 8 gasten