F1 2012
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Re: F1 2012
Persoonlijk denk ik dat dat hele HRT niet eens aan de start gaat staan dit seizoen. Het was niks, het is niks en het wordt helemaal niks meer nu ze 'super-survivor' Colin Kolles aan de kant hebben gezet. Met hem aan het roer win je de oorlog ook niet maar weet je wel dat je hoe dan ook aan de start komt, dat moet je hem wel nageven.
En Petrov... vermoed dat hij zijn roebels rechtstreeks vanuit het Kremlin krijgt. Die willen, met een GP in Sochi in het vooruitzicht, natuurlijk wel een landgenoot in het veld behouden.
En Petrov... vermoed dat hij zijn roebels rechtstreeks vanuit het Kremlin krijgt. Die willen, met een GP in Sochi in het vooruitzicht, natuurlijk wel een landgenoot in het veld behouden.
- Downforce Hans
Sorry, maar dromen zijn bedrog..........Dennis Cavallino schreef:Wel een mooie kans voor Giedo om dit jaar lekker in de luwte te werken aan de Caterham, met een team dat financieel een sprong voorwaarts kan maken. Als de auto dan steeds beter en sneller wordt, heeft Giedo volgend jaar wel een kans om vaste rijder te worden, met een auto die hij helemaal naar zijn hand heeft gezet.
</wishfull thinking>
-
Na jaren van desinteresse zal ik maar weer eens beginnen met het kijken naar F1. De sport is een prachtig merk rijker geworden. 
-
Je weet het hè. To finish first, you first have to finish 

-
OnlineLuco
Je kan beter met driesterren vreten op een auto wachten dan met een hamburger van de MacDutch schreef:Voorlopig is 't alleen maar driesterrenvreten dat de klokt slaat, want die auto is er nog steeds niet...

@Wouter, nogmaals, het hoeft niks te worden, maar vergeet niet dat het lachertje van het veld in het verleden (minardi) wel de opstap is geweest voor Webber en Alonso, dus ook zulke teams heb je nodig.
-
Ik vind Minardi in the old days toch een serieuzer team dan HRT. In elk opzicht.
-
OnlineLuco
Marco R. schreef:Ik vind Minardi in the old days toch een serieuzer team dan HRT. In elk opzicht.
Misschien qua opzet en ambitie ed serieuzer, maar toch ook by far de rode lantaarndrager, en toch konden die twee zich daar laten zien, dat kan bij HRT dus ook.
- Dutch
Maar in plaats daarvan geven ze hun auto aan een 40-jarige Spanjaard en een 35-jarige Indiër met nul groeipotentie.Luco schreef:Misschien qua opzet en ambitie ed serieuzer, maar toch ook by far de rode lantaarndrager, en toch konden die twee zich daar laten zien, dat kan bij HRT dus ook.
-
En op naar de eerste quali van '12 morgenochtend
. De wekker is gezet!

- Ar
- Auto: Prius
Die wekker had ik niet nodig. Was om 04.30 al wakker......
TV staat aan.
TV staat aan.

-
Mijn voorspellingen gebaseerd op quali
- Red Bull wordt geen WK coureur/constructeur
- McLaren wordt dat wel
- Lotus Renault en Mercedes gaan een mooi seizoen tegemoet met een snellere pace als Red Bull.
- Red Bull wordt geen WK coureur/constructeur
- McLaren wordt dat wel
- Lotus Renault en Mercedes gaan een mooi seizoen tegemoet met een snellere pace als Red Bull.
- RJay
Te kort dag. Echter, kans is groot dat mclaren constructeurs kampioen wordt, maar als Kimi geen pech heeft in quali zie ik die ook nog mooie dingen doen.
Schumi gaat dit jaar eindelijk weer podiums rijden.
Schumi gaat dit jaar eindelijk weer podiums rijden.
-
OnlineLuco
Dat hoop ik niet, geen lelijke kinnenbak op het podium aub
Die grosjean heeft mij zwaar verrast, Alonso had nooit weg moeten gaan bij renault

Die grosjean heeft mij zwaar verrast, Alonso had nooit weg moeten gaan bij renault

- Petje
Erg leuk dat DF bij wil blijven met recent nieuws maar het is niet tof dat de "uitslag" al bovenaan het forum staat terwijl de meeste mensen vanmiddag pas de race kijken.
-
Tja, imo moet je dan helemaal niet op internet gaan surfen.Petje schreef:Erg leuk dat DF bij wil blijven met recent nieuws maar het is niet tof dat de "uitslag" al bovenaan het forum staat terwijl de meeste mensen vanmiddag pas de race kijken.
Vettel was trouwens 2e en Hamilton 3.

- daNpy
Wat is dat nou voor onzin.
Als je het nieuwsbericht aanklikt kun je het lezen, dat is logisch, maar de uitslag in de header van een forum zetten is idd wat voorbarig voor de mensen die de wedstrijd nog willen zien.
Volgens mij is hier al vaker een discussie over geweest.
Als je het nieuwsbericht aanklikt kun je het lezen, dat is logisch, maar de uitslag in de header van een forum zetten is idd wat voorbarig voor de mensen die de wedstrijd nog willen zien.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Nouja, de titel en de afbeelding zouden ook iets subtieler gekozen kunnen worden en vanmiddag desnoods aangepast kunnen worden.
Maargoed, was een gave race. Grosjean en maldonado waren lekker bezig. De Saubers gingen ook goed.
Op naar volgende week
Maargoed, was een gave race. Grosjean en maldonado waren lekker bezig. De Saubers gingen ook goed.
Op naar volgende week

-
Wekker zetten en live kijken, heb je al dat gezeur ook niet. Raikkonen heeft het leuk gedaan, op het laatst ook nog net wat puntjes erbij gehaald zo vlak voor de finish.
-
OnlineLuco
En die kinnenbak ook uitgevallen 

-
Vind jullie reacties BS. Als je een automagazine-site als DF opent, dan weet je dat de kans groot is dat je de uitslag meekrijgt. Of klaag je ook op Twitter dat mensen over F1 praten? Ook maar oproepen niet te tweeten tot de RTL7 herhaling voorbij is?daNpy schreef:Wat is dat nou voor onzin.
Of kijk de race live of neem niet het risico informatiebronnen te bezoeken waar de kans groot is dat de uitslag daar staat.
- daNpy
Ik heb geen twitter dus van dat soort berichten heb ik sowieso geen last 

-
OnlineLuco
+1000, gewoon live kijkenWouter81 schreef:Vind jullie reacties BS. Als je een automagazine-site als DF opent, dan weet je dat de kans groot is dat je de uitslag meekrijgt. Of klaag je ook op Twitter dat mensen over F1 praten? Ook maar oproepen niet te tweeten tot de RTL7 herhaling voorbij is?daNpy schreef:Wat is dat nou voor onzin.
Of kijk de race live of neem niet het risico informatiebronnen te bezoeken waar de kans groot is dat de uitslag daar staat.

- Snipe
Ik ga zo naar de Nürburgring, maar ik heb de race opgenomen. Dinsdagmiddag even kijken denk ik. Dus nu wil ik Het Internet, Studio Sport en de kranten vragen om er pas woensdag aandacht aan te bestedenWouter81 schreef:Vind jullie reacties BS. Als je een automagazine-site als DF opent, dan weet je dat de kans groot is dat je de uitslag meekrijgt. Of klaag je ook op Twitter dat mensen over F1 praten? Ook maar oproepen niet te tweeten tot de RTL7 herhaling voorbij is?

- daNpy
De uitslag in een header zetten is heel wat anders dan erover berichten IMO.Snipe schreef:
Ik ga zo naar de Nürburgring, maar ik heb de race opgenomen. Dinsdagmiddag even kijken denk ik. Dus nu wil ik Het Internet, Studio Sport en de kranten vragen om er pas woensdag aandacht aan te besteden