Lotus Exige én Elise
- GTRene
Re: Lotus Exige én Elise
vind het wel wat hebben, zal ook een beetje aan de foto liggen denk? maakt hem iets stoerder of sinister
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
En hij is alweer verkocht.. dat ging snel..
http://www.pistonheads.com/sales/3672884.htm
http://www.pistonheads.com/sales/3672884.htm
- GTRene
zo dan, das rap gegaan...wat die zwarte velgen al dan niet doen met zo'n auto 

- GTRene
is dit nu een mat zwarte of mat groene...lijkt in elk geval heel gaaf zo op de foto...

http://foreverelaine.blogspot.com/2012/ ... 1XWE4e4n0Y
http://foreverelaine.blogspot.com/2012/ ... 1XWE4e4n0Y
- JP
± 750km rijden per jaar?
Lotus Exige - 05-'06 - 4665km - €38900,-.

autotrader.nl
of een...
Lotus Elise S3 SC - 07-'10 - 6747km - €49900,-.

Autoscout24.nl

Lotus Exige - 05-'06 - 4665km - €38900,-.
autotrader.nl
of een...
Lotus Elise S3 SC - 07-'10 - 6747km - €49900,-.
Autoscout24.nl

- GTRene
Ik had liever die Elise, laatste model en iets praktischer...
trouwens die Exige, ik weet helaas het kenteken niet meer maar kan maar zo zijn dat ik met die een testrit heb gemaakt destijds via Hessing destijds...
wilden ze mijn auto inruilen destijds die S54 M coupe en ik kon die Exige voor weinig kopen en kreeg ene goede inruil voor mijn kar....althans zo deden ze het voor toen ze mij belden op mijn te koop advertentie van de M coupe S54...
kreeg echt weinig terug en moest een top prijs voor die Exige betalen...haha wat een eikels, ze denken toch niet dat ik in zoiets trap, magoed, wel met dat ding gereden, stond nog maar een paar honderd km op toen, hebben ze een lange tijd te koop gehad.
trouwens die Exige, ik weet helaas het kenteken niet meer maar kan maar zo zijn dat ik met die een testrit heb gemaakt destijds via Hessing destijds...
wilden ze mijn auto inruilen destijds die S54 M coupe en ik kon die Exige voor weinig kopen en kreeg ene goede inruil voor mijn kar....althans zo deden ze het voor toen ze mij belden op mijn te koop advertentie van de M coupe S54...
kreeg echt weinig terug en moest een top prijs voor die Exige betalen...haha wat een eikels, ze denken toch niet dat ik in zoiets trap, magoed, wel met dat ding gereden, stond nog maar een paar honderd km op toen, hebben ze een lange tijd te koop gehad.
- JP
Zijn er mensen van DF die vrijdag gaan naar Lotus on Track te Spa? en/of weet iemand of je er ook (met een (heavyweight) binnen komt alleen om te kijken? Thanx!
- Joost
Volgens mij gaan Hans en Emiel naar Spa vrijdag.
Op Spa rijd je volgens mij normaal gesproken zo naar binnen (ook met een Golf!).
Veel plezier.
Op Spa rijd je volgens mij normaal gesproken zo naar binnen (ook met een Golf!).
Veel plezier.
Laatst gewijzigd door Joost op 13 mar 2012, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans R
Ik ga donderdag al! Ron is er ook met de Spyder, en Apollo ook
Zie je vrijdag JP
Zie je vrijdag JP
-
Ik ben er op Vrijdag om te kennismaken, kijken, zeveren, mee rijden etc. Ben lid van de bende maar verwacht dat pits wel open is zoals op Zolder voor ieder.
Auto is nog niet klaar dus laat vriendin rijden met der Volvo, altijd al prive chauffeuse willen hebben ipv zijn
Auto is nog niet klaar dus laat vriendin rijden met der Volvo, altijd al prive chauffeuse willen hebben ipv zijn

- JP
Ah kijk !!
dat wordt leuk ...

- Hans R
Ik heb je in de middag niet meer gezien JP? Je had nog een rondje mee kunnen rijden..
Om 14.30uur was de pret voor de 340 trouwens over, olie/smeer uit de aandrijfhoes op de uitlaat met een enorm rookpluim tot stilstand gekomen langs de baan, maar kon gelukkig rustig verder rijden, daarna maar geen risico voor de aandrijfas genomen en vroegtijdig naar huis gereden.
Maar was een top dagje, lekker gereden in mijn T-shirt op Spa
wat een heerlijk weer was het!
Om 14.30uur was de pret voor de 340 trouwens over, olie/smeer uit de aandrijfhoes op de uitlaat met een enorm rookpluim tot stilstand gekomen langs de baan, maar kon gelukkig rustig verder rijden, daarna maar geen risico voor de aandrijfas genomen en vroegtijdig naar huis gereden.
Maar was een top dagje, lekker gereden in mijn T-shirt op Spa
-
Was zeker prachtig weer, bedankt voor de ronde Hans. Zal volgende keer de dienst terug geven 
Was goed wat mensen van DF te leren kennen. Volgende keer wat meer rij tijd regelen in mijn eigen auto. Speaking off, eens verder gaan werken nu

Was goed wat mensen van DF te leren kennen. Volgende keer wat meer rij tijd regelen in mijn eigen auto. Speaking off, eens verder gaan werken nu

- JP
Wat een lekker weertje was het ja...!!
Ja, Hans dat is balen. Rondjes meerijden wou ik je niet aandoen, al die ballast...
Ik had al expres de hel thuis vergeten. Wel gaaf de 340R.
Na de middag ben ik nog "even" naar de Ring gereden, daar was Pistenclub bezig met een trackday.
Ja, Hans dat is balen. Rondjes meerijden wou ik je niet aandoen, al die ballast...

Na de middag ben ik nog "even" naar de Ring gereden, daar was Pistenclub bezig met een trackday.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Precies.Emiel schreef:eens verder gaan werken nu
8 mei DF avondsessie voor straatwaggies op CPZ

-
JP : Ik was anders ook geen lightweight in een lightweight, eerste wat Hans zei toen ik instapte was : Wat weeg jij ?!?! 
Smiley : Twijfel of ik het via DF doe, enerzijds wel fun, anderszijds voor die prijs een hele dag met LOT.

Smiley : Twijfel of ik het via DF doe, enerzijds wel fun, anderszijds voor die prijs een hele dag met LOT.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Dan mag hans wel eens gaan stickeren.

@emiel; ja, je kunt je geld maar 1 keer uitgeven.
Er zijn alleen zo weinig lot dagen in de buurt.
- Apolo2
Zeg dat wel, het was geen pretje om jullie Eau Rouge op te moeten duwen om boven te komenEmiel schreef:JP : Ik was anders ook geen lightweight in een lightweight, eerste wat Hans zei toen ik instapte was : Wat weeg jij ?!?!

- Hans R
Ja LoT is echt weer prima bevallen! Noord Frankrijk is ook dichtbij Smiley, of een keer naar Silverstone dan nog ben je hetzelfde kwijt als bij een DF dag tegenwoordig..
-
Gelukkig heb ik geen pens en gewoon zware bottensmiley schreef:Dan mag hans wel eens gaan stickeren.

Er zijn weinig LOT dagen in de buurt, dat klopt wel. Maar LOT is wel bijzonder prettig om te rijden , althans de 2 keer dat ik ben komen kijken

Goede regels, iedereen geeft elkaar ruimte, geen haantjes gedrag of minimaal, etc.
Apolo2 schreef:Zeg dat wel, het was geen pretje om jullie Eau Rouge op te moeten duwen om boven te komenEmiel schreef:JP : Ik was anders ook geen lightweight in een lightweight, eerste wat Hans zei toen ik instapte was : Wat weeg jij ?!?!![]()

- Joost
Zijn er al foto´s van Spa?
Houd me even op de hoogte Hans wanneer je weer gaat rijden met LOT. Zou graag een keer meegaan.
Houd me even op de hoogte Hans wanneer je weer gaat rijden met LOT. Zou graag een keer meegaan.
-
Heb net wat mensen foto's gestuurd dus die komen vast wel 
maar voor de leuk ...

maar voor de leuk ...
- Hans R
Ik kan alleen de foto's niet openen Emiel, dus het duurt toch nog even 
Jij mag ze hier ook posten.
Die Nissan ging bijna in de slip aan het eind.. niet bij te houden voor die S1 Exige, was die met het Roverblok? Liep wel erg mooi..

Jij mag ze hier ook posten.
Die Nissan ging bijna in de slip aan het eind.. niet bij te houden voor die S1 Exige, was die met het Roverblok? Liep wel erg mooi..
-
Zo'n GTR loopt echt ontzettend hard......
Voor een auto met zo'n gewicht, niet normaal..
Dat ie daarna bandenproblemen krijgt is ook bijna niet te ontwijken volgens mij...
Voor een auto met zo'n gewicht, niet normaal..
Dat ie daarna bandenproblemen krijgt is ook bijna niet te ontwijken volgens mij...

-
Het zijn er teveel om allemaal hier te posten, moet ze ook verkleinen om te kunnen posten. Maar hier alvast 3 van Hans en 1 van mijn favoriete.