Imago auto
-
Re: Imago auto
Mooie toko, Dat Roode Koper.
Moet er maar eens met een paar topkazen langsgaan! :strong:
Moet er maar eens met een paar topkazen langsgaan! :strong:
-
Ferdi, dus niet met de Spyder? Met welke auto ga je nu dan naar je opdrachtgevers?
Ben wel benieuwd, omdat ik ook nog op zoek ben naar de meest ideale auto waarmee ik alle opdrachten binnen sleep...
Ben wel benieuwd, omdat ik ook nog op zoek ben naar de meest ideale auto waarmee ik alle opdrachten binnen sleep...
-
Valt wel mee hoor, als ik ze tenminste op de kraakhelderheid van de toiletten mag afrekenen.....
- dvh
Een Up! schijnt het ook goed te doen !Rebel schreef:Ferdi, dus niet met de Spyder? Met welke auto ga je nu dan naar je opdrachtgevers?
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Auto downplayen..... het nieuwe ondernemen 

-
Lol. Maar eens buurten en kijken!M@rcel schreef:Valt wel mee hoor, als ik ze tenminste op de kraakhelderheid van de toiletten mag afrekenen.....
-
dvh schreef:Een Up! schijnt het ook goed te doen !Rebel schreef:Ferdi, dus niet met de Spyder? Met welke auto ga je nu dan naar je opdrachtgevers?
Volgens mij is een Up nog te veel van het goede. Ik heb begrepen dat Ferdi in een oude Panda de opdrachten binnen haalt. Deze invalshoek kan bovenstaande discussie een verfrissende wending geven. De magie van de Panda wordt door velen onderschat, en de leuze "in een Panda lach je iedereen uit" is blijkbaar nog steeds van toepassing.
-
Gevoelsmatig draai ik het altijd om...iedereen lacht je uit in een panda...
.

- Snipe
Welke van je 3346 posts bedoel je?SpyderFerdi schreef:Ik lees die post van mij nog eens door, maar ik begrijp er werkelijk geen RUK van. Wat wil ik nou eigenlijk zeggen dan?
![]()
- Sperdy
lol. Dat is uiteindelijk aan de lezer Perry, niet aan mij ...Snipe schreef:Welke van je 3346 posts bedoel je?SpyderFerdi schreef:Ik lees die post van mij nog eens door, maar ik begrijp er werkelijk geen RUK van. Wat wil ik nou eigenlijk zeggen dan?
![]()
By the way. De Boxster Spyder behoort dus tot de groep foute auto's, en terecht, maar ik zeg je: dat ding roept alleen maar sympathie op. Echt, iedereen vind 'm leuk en prachtig. Alles én iedereen gaapt je na en ik trek 100x meer aandacht in deze Boxster dan toen ik ooit een weekendje Porsche Turbo reed. Die Turbo zag niemand, deze Spyder des te meer. Komt waarschijnlijk omdat er maar 3

en
:shakeit:
- tomgtr
Bad hair day?
qte
Despite some inevitable stick for being a ‘poor man’s 911’, and for being a hair dresser’s car to boot, the Porsche Boxster is a truly magical piece of engineering. Its supple but responsive chassis, mid-engine configuration and vocal flat-six make it a genuine joy to drive.
unqte
qte
Despite some inevitable stick for being a ‘poor man’s 911’, and for being a hair dresser’s car to boot, the Porsche Boxster is a truly magical piece of engineering. Its supple but responsive chassis, mid-engine configuration and vocal flat-six make it a genuine joy to drive.
unqte