Zelfs de aanbevelingen voor witte velgen worden gewaardeerd

Was het maar zo'n feest, hij staat nu bij Munsterhuis en het kenteken is nog niet binnen, eind deze maand begin april ben ik pas te bewonderenNutkees schreef:@Jordy,
Heb ik je toevallig gisteren in Zoeterwoude zien rijden? Kwam een rode F430 tegen daar iets met HG in het nummerbord geloof ik.
Hoe zit dat dan in Amerika? Daar rijden ze max 91 dacht ik.Hij had overigens wel 40pk minder op de rollerbank ( daar ging de test over ), kwam doordat deze euro 95 getankt had ipv 98.
Volgens mij geldt hetzelfde voor een e46 M3Jeroen K. schreef:zoals iemand zegt die ik ken in nl die ferrari rijdt: de auto aanschaffen kan iedereen wel met een beetje sparen. de auto rijdende houden is wat velen niet kunnen
Peric schreef:Denk dat zo'n streep of striping wel zou staan Jordy.
Én je wilt toch aandacht krijgen voor de velgen? Nou, dat lukt wel op zo'n manier.
Je bent tenslotte dealer van die velgen, dus beetje aandacht vestigen mag wel hoor..
Ongeacht wat mensen er van vinden, er wordt wél over geluld, of het nou positief of negatief is.
'Heb je die velgen gezien onder die F430, die met die rode rand?'. 'Ja, maar ik vind die rode rand niet zo mooi, zal wel zo'n ontgroeide ricer zijn die z'n R34 velgen iets heeft aangepast'.
Succes met wachten..
Helaas, geen 24k km, maar 24k miles.JWD schreef:Hij gaat zeker nog een stuk omlaag, met het standaard 'schroefsetje' is dat een fluitje van een cent.
Ondertussen heb ik ook DE auto voor RVV gevonden;
http://media.autokopen.nl/vehiclephoto/ ... 00691b.jpg
Slechts 49k euro's met nog geen 24k km's, dus inruilen die beemer
P.s. ik heb geen aandelen in die zaak, kwam hem tegen op Autoscout
in nederland wel ja, met die achterlijke btw en achterlijke uurlonen... hier lukt mij dat als student makkelijkEric-328 schreef:Volgens mij geldt hetzelfde voor een e46 M3Jeroen K. schreef:zoals iemand zegt die ik ken in nl die ferrari rijdt: de auto aanschaffen kan iedereen wel met een beetje sparen. de auto rijdende houden is wat velen niet kunnen
ja, want hier werken er filipijnen of indiers in die garages, die verdienen 500 euro per maand en dat is dan al een goed salaris voor die gasten, dus labor is uber goedkoop hierReind schreef:At Jeroen, Ja want in Q8 werkt iedereen voor niksJij moet nog een hoop leren.
Mooie Ferrari trouwens, helemaal cool dat je hem op zo'n leeftijd al kan rijden. Ik dacht dat ik het redelijk deed maar je hebt altijd baas boven baas
Here we go again. -.-'Jeroen K. schreef:ja, want hier werken er filipijnen of indiers in die garages, die verdienen 500 euro per maand en dat is dan al een goed salaris voor die gasten, dus labor is uber goedkoop hierReind schreef:At Jeroen, Ja want in Q8 werkt iedereen voor niksJij moet nog een hoop leren.
Mooie Ferrari trouwens, helemaal cool dat je hem op zo'n leeftijd al kan rijden. Ik dacht dat ik het redelijk deed maar je hebt altijd baas boven baasuurloon hier bij een dealer is 4 a 5 euro per uur
zo te zien heb jij nog meer te leren
Tip: Volgende keer niet 1 oog dicht doen als de klop 12 uur slaat. Kom je wat minder kansloos over.Jeroen K. schreef:ja, want hier werken er filipijnen of indiers in die garages, die verdienen 500 euro per maand en dat is dan al een goed salaris voor die gasten, dus labor is uber goedkoop hierReind schreef:At Jeroen, Ja want in Q8 werkt iedereen voor niksJij moet nog een hoop leren.
Mooie Ferrari trouwens, helemaal cool dat je hem op zo'n leeftijd al kan rijden. Ik dacht dat ik het redelijk deed maar je hebt altijd baas boven baasuurloon hier bij een dealer is 4 a 5 euro per uur
zo te zien heb jij nog meer te leren
dat is tegenwoordig hier wat duurder, toen wij hier heen kwamen was dat ook zo. nu is het ondertussen alweer 4 euro ervoor... wordt wel ongelofelijk duur zegJWD schreef:Een auto 'professioneel' met de hand laten wassen kost daar omgerekend 3 euro en dan zijn er 4 man mee bezig.
heeft nog geen zin, in nederland heb je minimum loon, dat heb je in dit soort landen niet, dat maakt het zo ongelofelijk goedkoop!Spijkerhard schreef:Wordt tijd om wat Philipijnen hier naar toe te halen...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Fedmas, Majestic-12 [Bot], S-RS, Sabberjoch en 8 gasten