Nieuw vervoer (Teaser!)

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
JWD

Re: Nieuw vervoer (Teaser!) (vraagje P8)

Bericht door JWD » 14 mar 2012, 16:10

@Joël D. Haha, geen probleem ik vind het juist geweldig om te zien hoe enthousiast er mee gedacht wordt op dit forum.
Zelfs de aanbevelingen voor witte velgen worden gewaardeerd :blink: .

:thnx:

flieger

Bericht door flieger » 14 mar 2012, 16:24

@JWD:
Welke kleur heb je in gedachte voor de wielen?

Op de eerste foto van Robin Hartog op de vorige pagina lijkt het wiel brons/goudkleurig. Dat past mijns inziens wel op een rode Ferrari en is historisch verantwoord.

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 14 mar 2012, 17:18

@Jordy,

Heb ik je toevallig gisteren in Zoeterwoude zien rijden? Kwam een rode F430 tegen daar iets met HG in het nummerbord geloof ik.

JWD

Bericht door JWD » 14 mar 2012, 18:16

Nutkees schreef:@Jordy,

Heb ik je toevallig gisteren in Zoeterwoude zien rijden? Kwam een rode F430 tegen daar iets met HG in het nummerbord geloof ik.
Was het maar zo'n feest, hij staat nu bij Munsterhuis en het kenteken is nog niet binnen, eind deze maand begin april ben ik pas te bewonderen :P.

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 14 mar 2012, 18:24

Aha, dan is het wel een 13 in dozijn auto zeg.... :kikker: :kikker:

Wel jammer dat je dan niet mee kan met de Autobahn run eind deze maand!!!!!

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 14 mar 2012, 19:58

Briljant JWD. Ben zeer benieuwd...

Thomasss
Auto: Bakfiets!

Bericht door Thomasss » 14 mar 2012, 21:59

Fantastisch om te gaan voor dergelijke velgen. Pas je ook de juiste verlaging toe om die stance te krijgen? Ik ben een paar weken terug nog bij Wheels Boutique geweest, je kijkt echt je ogen uit daar. Ontzettend gaaf.

jeust
Auto: Peugeot 205 1.9 CTI

Bericht door jeust » 14 mar 2012, 23:00

Hij had overigens wel 40pk minder op de rollerbank ( daar ging de test over ), kwam doordat deze euro 95 getankt had ipv 98.
Hoe zit dat dan in Amerika? Daar rijden ze max 91 dacht ik.

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 14 mar 2012, 23:12

Dat is een andere berekening.

JWD

Bericht door JWD » 15 mar 2012, 01:08

Hij gaat zeker nog een stuk omlaag, met het standaard 'schroefsetje' is dat een fluitje van een cent :).

Ondertussen heb ik ook DE auto voor RVV gevonden;
Afbeelding

Slechts 49k euro's met nog geen 24k km's, dus inruilen die beemer :)

P.s. ik heb geen aandelen in die zaak, kwam hem tegen op Autoscout :P

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 15 mar 2012, 08:04

zoals iemand zegt die ik ken in nl die ferrari rijdt: de auto aanschaffen kan iedereen wel met een beetje sparen. de auto rijdende houden is wat velen niet kunnen ;)

Eric-328

Bericht door Eric-328 » 15 mar 2012, 08:29

Jeroen K. schreef:zoals iemand zegt die ik ken in nl die ferrari rijdt: de auto aanschaffen kan iedereen wel met een beetje sparen. de auto rijdende houden is wat velen niet kunnen ;)
Volgens mij geldt hetzelfde voor een e46 M3 :blink:

Peric

Bericht door Peric » 15 mar 2012, 08:54

Denk dat zo'n streep of striping wel zou staan Jordy.
Én je wilt toch aandacht krijgen voor de velgen? Nou, dat lukt wel op zo'n manier.
Je bent tenslotte dealer van die velgen, dus beetje aandacht vestigen mag wel hoor..

Ongeacht wat mensen er van vinden, er wordt wél over geluld, of het nou positief of negatief is.
'Heb je die velgen gezien onder die F430, die met die rode rand?'. 'Ja, maar ik vind die rode rand niet zo mooi, ik ga 's kijken welke modellen of kleuren ze nog meer hebben'.

Succes met wachten..

M@rcel

Bericht door M@rcel » 15 mar 2012, 09:16

Peric schreef:Denk dat zo'n streep of striping wel zou staan Jordy.
Én je wilt toch aandacht krijgen voor de velgen? Nou, dat lukt wel op zo'n manier.
Je bent tenslotte dealer van die velgen, dus beetje aandacht vestigen mag wel hoor..

Ongeacht wat mensen er van vinden, er wordt wél over geluld, of het nou positief of negatief is.
'Heb je die velgen gezien onder die F430, die met die rode rand?'. 'Ja, maar ik vind die rode rand niet zo mooi, zal wel zo'n ontgroeide ricer zijn die z'n R34 velgen iets heeft aangepast'.

Succes met wachten..

+1

Joël D.
Auto: Alfa 155 / Z4 3.0

Bericht door Joël D. » 15 mar 2012, 09:24

JWD schreef:Hij gaat zeker nog een stuk omlaag, met het standaard 'schroefsetje' is dat een fluitje van een cent :).

Ondertussen heb ik ook DE auto voor RVV gevonden;
http://media.autokopen.nl/vehiclephoto/ ... 00691b.jpg

Slechts 49k euro's met nog geen 24k km's, dus inruilen die beemer :)

P.s. ik heb geen aandelen in die zaak, kwam hem tegen op Autoscout :P
Helaas, geen 24k km, maar 24k miles. ;)

En de onderhoudshistorie is ook niet bekend.

Ohja, en toen we erheen gingen om hem te bekijken stond hij bij de poetser (terwijl we nog een mailtje hadden gestuurd!). Kan gebeuren, maar maak dan een nieuwe afspraak zou je zeggen. Helaas, dat moesten we zelf voorstellen.

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 15 mar 2012, 16:25

Eric-328 schreef:
Jeroen K. schreef:zoals iemand zegt die ik ken in nl die ferrari rijdt: de auto aanschaffen kan iedereen wel met een beetje sparen. de auto rijdende houden is wat velen niet kunnen ;)
Volgens mij geldt hetzelfde voor een e46 M3 :blink:
in nederland wel ja, met die achterlijke btw en achterlijke uurlonen... hier lukt mij dat als student makkelijk :)

Reind

Bericht door Reind » 15 mar 2012, 16:32

At Jeroen, Ja want in Q8 werkt iedereen voor niks :bag: Jij moet nog een hoop leren.

Mooie Ferrari trouwens, helemaal cool dat je hem op zo'n leeftijd al kan rijden. Ik dacht dat ik het redelijk deed maar je hebt altijd baas boven baas :kikker:

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 15 mar 2012, 16:41

Reind schreef:At Jeroen, Ja want in Q8 werkt iedereen voor niks :bag: Jij moet nog een hoop leren.

Mooie Ferrari trouwens, helemaal cool dat je hem op zo'n leeftijd al kan rijden. Ik dacht dat ik het redelijk deed maar je hebt altijd baas boven baas :kikker:
ja, want hier werken er filipijnen of indiers in die garages, die verdienen 500 euro per maand en dat is dan al een goed salaris voor die gasten, dus labor is uber goedkoop hier ;) uurloon hier bij een dealer is 4 a 5 euro per uur ;) zo te zien heb jij nog meer te leren ;)

Riceaux

Bericht door Riceaux » 15 mar 2012, 16:52

Jeroen K. schreef:
Reind schreef:At Jeroen, Ja want in Q8 werkt iedereen voor niks :bag: Jij moet nog een hoop leren.

ja, want hier werken er filipijnen of indiers in die garages, die verdienen 500 euro per maand en dat is dan al een goed salaris voor die gasten, dus labor is uber goedkoop hier ;) uurloon hier bij een dealer is 4 a 5 euro per uur ;) zo te zien heb jij nog meer te leren ;)
Here we go again. -.-'

@JWD: Gaaf dat je een F430 hebt aangeschaft! Je wagenpark bestaat dan uit een F430, M5 en M3? :wave:

Martijn M

Bericht door Martijn M » 15 mar 2012, 18:44

Jeroen K. schreef:

Tip: Volgende keer niet 1 oog dicht doen als de klop 12 uur slaat. Kom je wat minder kansloos over.

JWD

Bericht door JWD » 15 mar 2012, 23:14

Heren, heren, geen ruzie maken, this is a friendly place!

Ik heb zelf een tijdje in Dubai geresideerd en ik moet zeggen dat auto's en auto onderhoud redelijk cheap waren.
Een auto 'professioneel' met de hand laten wassen kost daar omgerekend 3 euro en dan zijn er 4 man mee bezig :).

De 456 vond ik alleen leuk voor het Rico kenteken, Ferrari's zonder historie zijn erg lastig, zeker op die leeftijd.

Wat betreft velgen ben ik er redelijk uit mede dankzij de bruikbare adviezen, nu nog de rest van de mods maar ik wil natuurlijk niet alles verklappen :P.

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 16 mar 2012, 10:41

JWD schreef:Een auto 'professioneel' met de hand laten wassen kost daar omgerekend 3 euro en dan zijn er 4 man mee bezig :).
dat is tegenwoordig hier wat duurder, toen wij hier heen kwamen was dat ook zo. nu is het ondertussen alweer 4 euro ervoor... wordt wel ongelofelijk duur zeg :kikker: (doe het ook maar 1x per maand, rest doe ik lekker zelf om de dag :) )

Spijkerhard
Auto: (nog steeds) Te veel.
Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3

Bericht door Spijkerhard » 21 mar 2012, 00:19

Wordt tijd om wat Philipijnen hier naar toe te halen... :blackeye:

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 22 mar 2012, 11:12

Spijkerhard schreef:Wordt tijd om wat Philipijnen hier naar toe te halen... :blackeye:
heeft nog geen zin, in nederland heb je minimum loon, dat heb je in dit soort landen niet, dat maakt het zo ongelofelijk goedkoop!

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 22 mar 2012, 11:22

Minimumloon geldt niet voor kinderen uit de buurt. LOL

Alleen leggen die vaak even de spons op straat... dus dan moet je weer onderhandelen met pa/ma over de schade. hehehehe

Plaats reactie