Nou....ik zit er helemaal klaar voor. Ventilator naast de tv, de mast staat al rechtop en de voeten in een teiltje water...laat die spannende verhalen maar komen... :sailing:KW schreef:'Pauw & Witteman' op maandag met Laura Dekker en Leon de Winter
Maandag 5 maart om 23.00 uur op Nederland 1 (vanavond dus!)
en 23:20 uur op BVN
In de dagelijkse late night-talkshow ‘Pauw & Witteman’ ontvangen Jeroen Pauw en Paul Witteman gasten uit alle hoeken van de samenleving. Met maandag:
(...)
Laura's zeilreis rondom de wereld
- JP
Re: Laura's zeilreis rondom de wereld
-
Wie is Laura?
- Snipe
Dit stond op de vorige pagina, zie ik nu pas:

Ze is in de 'waterfunzone' te vinden. Wat voor fun kun je precies beleven met die natte dweil en wat kost dat?
Ze is in de 'waterfunzone' te vinden. Wat voor fun kun je precies beleven met die natte dweil en wat kost dat?
- Snipe
Ik voel me trouwens wel een beetje bekocht. Speciaal Pauw en Witteman zitten te kijken omdat KW zei dat Leon de Winter zou komen - en wat denk je? Hij was er niet!!11!!!!1!
- Fernando
Kzie d´r tetten niet door die enorme trui, dan maar slapen.... 

- Downforce Hans
Ehhhh ik denk dat jij eerder voor natte dweil in aanmerking komt dan die Laura..........Snipe schreef:Dit stond op de vorige pagina, zie ik nu pas:
Ik heb iets meer respect voor iemand die de wereld rond heeft gezeild dan een praatjesmaker die een verhaaltje op zit te lezen in een bijrijders stoel.............
- Snipe

Die zeilreis vind ik een mooie prestatie. Of het verder helemaal verantwoord is en of het echt een goed idee is voor een tiener weet ik verder niet, daarvoor heb ik te weinig verstand van zeilen, maar het is goed gegaan dus dan hebben de tegenstanders natuurlijk sowieso ongelijk. Ik vind alleen dat het nu wel eens mooi is geweest met alle aandacht ervoor, hoewel ze daar zelf feitelijk niet eens heel veel aan kan doen natuurlijk.
-
Ik vond het een leuk "interview" met 'r. Toch goed gedaan van P&W om haar op de bank te hebben.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Die Hans weer :banging:
- Macboy
Downforce Hans schreef:Ehhhh ik denk dat jij eerder voor natte dweil in aanmerking komt dan die Laura..........Snipe schreef:Ze is in de 'waterfunzone' te vinden. Wat voor fun kun je precies beleven met die natte dweil en wat kost dat?
Ik heb iets meer respect voor iemand die de wereld rond heeft gezeild dan een praatjesmaker die een verhaaltje op zit te lezen in een bijrijders stoel.............

- KW
Klopt, en als je P&W gezien hebt werd dat ook weer goed duidelijk.Riceaux schreef:Ik dacht toch echt dat jij zei dat al die media-aandacht van Laura niet hoefde?
Jongste mens op aarde ooit die in dr eentje de wereld rondgezeild is.Rebel schreef:Wie is Laura?

Zie hier wat er allemaal in het zwembad van de WaterFunZone allemaal te doen is:Snipe schreef:Dit stond op de vorige pagina, zie ik nu pas:
http://www.hiswarai.nl/beursinfo/Pages/ ... Zone-.aspx
Een paar steekwoorden: waterskieen, zeilen, kanoen, waterbubble, surfen, wakeboarden, enz.
Ik ken het programma van P&W verder niet dus hoe en wat en wie er komt ook niet. Mijn tekst heb ik ook maar gecopy/paste dus als er daarna iets niet klopt is dat niet mijn schuld.Snipe schreef:Ik voel me trouwens wel een beetje bekocht. Speciaal Pauw en Witteman zitten te kijken omdat KW zei dat Leon de Winter zou komen - en wat denk je? Hij was er niet!!11!!!!1!
- Riceaux
Is ze met een mes op de keel daar heen vervoerd dan?Klopt, en als je P&W gezien hebt werd dat ook weer goed duidelijk.
- KW
Er is een enorm verschil, tussen zelf media opzoeken en door media ge(over)vraagd worden, dat men nog steeds niet wil begrijpen. Dat ze het niet opzoekt en er niet op zit te wachten wil niet meteen zeggen dat ze voor zoiets ook nee moet zeggen.
-
Ach zij heeft tenminste nog wat te vertellen omdat ze wat met d'r leven gedaan heeft.
Beter als al die BNers die zoveel mogelijk zendtijd zoeken, op zichzelf geilen en niets te vertellen hebben.
Beter als al die BNers die zoveel mogelijk zendtijd zoeken, op zichzelf geilen en niets te vertellen hebben.
- Riceaux
Is inderdaad het verschil tussen er open van genieten en er stiekem van genieten.Er is een enorm verschil, tussen zelf media opzoeken en door media ge(over)vraagd worden, dat men nog steeds niet wil begrijpen. Dat ze het niet opzoekt en er niet op zit te wachten wil niet meteen zeggen dat ze voor zoiets ook nee moet zeggen.