Ik reed laatst nog even achter een E46, was geen M3, doch zag er super uit, de proporties e.d.
een nette zwart metallic E46 M3 (met de minder mooie M velgen) stond laatst nog bij Smudde buiten en ik dacht meteen weer van, ja das een fraaie auto/carros.
Bovendien zoals sommige ook al vertelden, het dash e.d. is ook erg fraai gevormd en mooi.
--van de E30 M3 vond ik destijds toen die uitkwam de impact enorm,
wat ook wat kwam door de DTM races e.d. het was echt iets stoers ivh tot de meer normale auto's en dan de power (voor destijds dan)
--van de E36 vond ik destijds de motor om van te dromen en het dash en stoelen redelijk oke, doch de carros kon me nooit echt overtuigen qua impact.
--van de E46 vond ik bijna het hele concept fraai/mooi, van carros tot motor (S54) tot dash/interieur, alleen dit type velgen vind ik niet mooi van de E46
mijn rijtje zou zijn:
1) E46
2) E30
3) E90/92
4) E36
--van de E90 M3 valt me hoofdzakelijk die V8 motor positief op
doch die zit in de verkeerde (lees te zware) carros.
natuurlijk valt elk type wat beter/mooier te maken en zijn er van vele types wel heel mooie exemplaren te vinden al dan niet verbouwt of met updates oid, doch met bovengenoemde doel ik meer op de basis uitvoeringen van de types,.