Dennis Cavallino schreef:Zou je niet veel liever naar Beiroet gaan nu René? Daar ben jij geweest in oorlogstijd, maar nu is 't er vredig en qua vrouwen dikke prima. Naar zo'n stad ga ik veel liever dan naar Dubai voor mijn lol. Denk ik...
We zouden destijds in Beiroet landen, doch de situatie was toen te gevaarlijk daar en zijn uitgeweken naar Tel aviv ofzo, Israel in elk geval en van daaruit per vrachtwagen de grens over naar Libanon...dus helaas Beiroet zelf niet van dichtbij gezien.
We zaten en bleven hoofdzakelijk in het zuiden van Libanon, wel veel kilometers gemaakt daar dat wel.
Beiroet was een prachtige stad, helaas veel bommen te voorduren gehad destijds, doch zal nu wel weer goed in bloei staan denk.
We zijn wel een paar keer in Israel ook geweest wat steden bekijken, maar weet er niet veel meer van
Alleen het zuiden van Libanon kan ik wel dromen...
Met in het zuiden de grens van Israel en in het Oosten de grens van Syria, van onze dakpost kon je die grens van Syria ook zien
gave tijd gehad

en ja wil ik best eens terug, achter post 7.2 (plaatsje Chamaa) ligt bv een vrij groot kruisvaders slot, destijds gewoon voor een ieder toegankelijk, het lag er bij als een oude bouwput ergens aan de rand van een stad zeg maar
alsof het niks voorstelde terwijl er schatten aan gegevens moest liggen denk...erg bijzonder.
volgens mij zie je hier nog een deel van dat kruisvaders slot...ziet er nu nog meer gehavend uit
http://www2.ohchr.org/english/bodies/hr ... 01_jpg.htm