Zucht, wat blijft het toch een beauty
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Zucht, wat blijft het toch een beauty
http://auto.marktplaats.nl/bmw/81878031 ... M94s28dpYu
Kan me de proefrit bij de beier nog goed herinneren, wat een heerlijk karretje is het toch 8)
Kan me de proefrit bij de beier nog goed herinneren, wat een heerlijk karretje is het toch 8)
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Er zijn mooie compressor setjes voor hoor [img:29:15]http://www.speedcars.nl/forum/images/sm ... on_yes.gif[/img]
-
Die indruk had ik ook. Net wat teveel kleinigheden aan de auto die verholpen moeten worden. Als het alleen dat is dan is het wel een eerlijke gast. Misschien toch maar zo ongeveer alles laten maken en er een 2k bovenop doen, en wle een smetteloze bak aanbieden?Kasteel schreef:Nja, heb niet echt het idee dat dit het ex-liefhebbers exemplaar is waar je naar op zoek bent...
- Niels
- Auto: Prius+
Typisch geval van "running out of money" lijkt me. Ik vraag me vervolgens altijd af of er nog wat achterstallig onderhoud isHarrie schreef:Misschien toch maar zo ongeveer alles laten maken en er een 2k bovenop doen, en wle een smetteloze bak aanbieden?

- Joop
Ja, en kijk ik naar deze:
http://www.debeier.nl/asp/pagina.asp?su ... volgnr=181
dan is €8000,- toch nog best een groot gat. Dit ligt niet enkel aan het feit dat ie bij een dealer staat.
Maar aan de andere kant als er enkel voor ongeveer €2000,- aan verbeterd moet worden... En ach, je weet het nooit met die blikken dingen...
http://www.debeier.nl/asp/pagina.asp?su ... volgnr=181
dan is €8000,- toch nog best een groot gat. Dit ligt niet enkel aan het feit dat ie bij een dealer staat.
Maar aan de andere kant als er enkel voor ongeveer €2000,- aan verbeterd moet worden... En ach, je weet het nooit met die blikken dingen...
- GTRene
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
gewoon kopen dat ding en anders een uit duitsland halen in Dortmunt stond nog een hele mooie. In dezelfde kleur als de mijne en ook van een liefhebber geweest.
http://home.mobile.de/SID8YVyItYDzY6iZI ... 1214915637
Weet zeker dat er nog wel een leuk bedrag van de prijs afkan. Het is een porsche dealer en de bmw is de enige niet porsche die hij had staan.
Niet mee gereden, maar alles zag er goed uit en als ik mijn huidige niet van een liefhebber kon kopen was ik voor die gegaan..
En ja het zijn superwagens!!!!! en die van mij gaat niet meer weg.Komt nog wel een keer een twin-screw op en dan wordt het nog leuker.
http://home.mobile.de/SID8YVyItYDzY6iZI ... 1214915637
Weet zeker dat er nog wel een leuk bedrag van de prijs afkan. Het is een porsche dealer en de bmw is de enige niet porsche die hij had staan.
Niet mee gereden, maar alles zag er goed uit en als ik mijn huidige niet van een liefhebber kon kopen was ik voor die gegaan..
En ja het zijn superwagens!!!!! en die van mij gaat niet meer weg.Komt nog wel een keer een twin-screw op en dan wordt het nog leuker.
- GTRene
in Belgie staat ook nog 1 van een dame te koop, mooie zwarte voor maar 16.000,-euro...aaaaaaaa
trouwens daar komt nog wat rest BPM over en kenteken kosten, die NL auto heeft dat niet meer dus heel netteNL prijs, normaal betaal je nog steeds rond de vanaf 25.000,-euro voor een nette NL auto...
kopen kopen kopen zeldzaam en mooi gelijnd en straks net zo gewild als zeg een E30 M3
The M Coupe was not aimed at the mass market thus production was limited.
European left hand drive S50 engine: 2,178 built from 04/98 through 06/2000
European right hand drive S50 engine: 821 built from 08/98 through 06/2000
North America S52 engine: 2,180 built from 07/98 through 06/2000
European left hand drive S54 engine: 281 built from 02/2001 through 05/2002
European right hand drive S54 engine: 168 built from 02/2001 through 05/2002
North America S54 engine: 690 built from 02/2001 through 05/2002
trouwens daar komt nog wat rest BPM over en kenteken kosten, die NL auto heeft dat niet meer dus heel netteNL prijs, normaal betaal je nog steeds rond de vanaf 25.000,-euro voor een nette NL auto...
kopen kopen kopen zeldzaam en mooi gelijnd en straks net zo gewild als zeg een E30 M3
The M Coupe was not aimed at the mass market thus production was limited.
European left hand drive S50 engine: 2,178 built from 04/98 through 06/2000
European right hand drive S50 engine: 821 built from 08/98 through 06/2000
North America S52 engine: 2,180 built from 07/98 through 06/2000
European left hand drive S54 engine: 281 built from 02/2001 through 05/2002
European right hand drive S54 engine: 168 built from 02/2001 through 05/2002
North America S54 engine: 690 built from 02/2001 through 05/2002
- GTRene
yep, je haat hem of je vind hem mooi, ik haat hem omdat ik hem zo mooi vindCupra R schreef:M coupe of STI dan echt wel de M coupe want wat een vet ding is dat toch.

En wat een opties kun je krijgen zeg voor zo'n ding...aaaaaaah kijk en huiver, hier de sectie engine conversion;
G-POWER Motorumbau GZ3 3.2
Basis sind alle 6 Zylinder Modelle - Sonderumbau auf M3 3,2l - 321PS
Umbau nur bei G-POWER direkt im Haupthaus
G-POWER Motorumbau GZ3 4,4
Basis sind alle 6 Zylinder Modelle - Sonderumbau auf V8 4,4l - 286PS
G-POWER Motorumbau GZ3 4.8
Basis sind alle 6 Zylinder Modelle - Sonderumbau auf V8 4,8l - 350PS
G-POWER Motorumbau GZ3 5.2
Basis sind alle 6 Zylinder Modelle - Sonderumbau auf (Basis 4,4l) V8 5,2l - 385PS
G-POWER Motorumbau GZ3 5.0
Basis sind alle 6 Zylinder Modelle - Sonderumbau auf M5 V8 5,0l - 470PS
G-POWER Motorumbau GZ3 5.0
Basis sind alle 6 Zylinder Modelle - Sonderumbau Basis M5 V10 5,0l - 530PS
te vinden op deze pagina van G-power een V10 aaaaaah;
http://www.g-power.de/736.html?&L=http% ... ex.html%3F
- Dutch
Da's precies goed uitgedrukt... Ik vind 'm eigenlijk helemaal niet "mooi" (in de zin zoals een TT "mooi" is), maar juist daarom is hij schitterend. De enige coupé waarin je niet als kapper rondrijdt, zeg maar.GTRene schreef:yep, je haat hem of je vind hem mooi, ik haat hem omdat ik hem zo mooi vindCupra R schreef:M coupe of STI dan echt wel de M coupe want wat een vet ding is dat toch.![]()

Voorlopig blijf ik ook nog maar een paar jaartjes dromen, maar hij staat zeker op mijn (erg korte) shortlist.
- Niels
Auto rijden is pure emotie blijkt maar weer eensGTRene schreef: En wat een opties kun je krijgen zeg voor zo'n ding...aaaaaaah kijk en huiver, hier de sectie engine conversion;
te vinden op deze pagina van G-power een V10 aaaaaah;

Zijn er ook ergens prijzen te vinden van de motor swap's?? Kan best interessant zijn om van een 2.8 naar een V8 te gaan natuurlijk

Of de enige BMW die je als niet BMW liefhebber daarom zou willen rijdenDutch schreef: Da's precies goed uitgedrukt... Ik vind 'm eigenlijk helemaal niet "mooi" (in de zin zoals een TT "mooi" is), maar juist daarom is hij schitterend. De enige coupé waarin je niet als kapper rondrijdt, zeg maar.![]()

- GTRene
[quote="Niels]
Zijn er ook ergens prijzen te vinden van de motor swap's?? Kan best interessant zijn om van een 2.8 naar een V8 te gaan natuurlijk
[/quote]
--------------------------------------------------------------------------------------
Inderdaad zelfs niet BMW liefhebbers zien hem als mooi zeg maar, en niet met de BMW stempel erop die sommigen als minder zien door een bepaald soort mensen dat daar ook mee rijd...
Persoonlijk vind ik het 1 van de mooiste BMW's die bMW ooit heeft geproduceerd...en een echt collecters item later, tjs die van mij nu al natuurlijk, maarja daar is er dan ook maar 1 van op de wereld :twisted: best strange eigenlijk want hij voelt zo als dagelijks bruikbaar maar ook wel speciaal lekkere brul hh.
Een engine swap door G-power van A tot Z all in met 6-bak volgens mij kost voor een moeilijke Z1 zo'n 23.000,-euro dat had ik al opgevraagd en voor een Z3 iets van 20.000,-euro maar dan heb je ook wat :twisted:
gewoon een mailtje sturen met je vraag naar hen en je krijgt met een paar dagen wat terug.

Of de enige BMW die je als niet BMW liefhebber daarom zou willen rijdenDutch schreef: Da's precies goed uitgedrukt... Ik vind 'm eigenlijk helemaal niet "mooi" (in de zin zoals een TT "mooi" is), maar juist daarom is hij schitterend. De enige coupé waarin je niet als kapper rondrijdt, zeg maar.![]()

--------------------------------------------------------------------------------------
Inderdaad zelfs niet BMW liefhebbers zien hem als mooi zeg maar, en niet met de BMW stempel erop die sommigen als minder zien door een bepaald soort mensen dat daar ook mee rijd...
Persoonlijk vind ik het 1 van de mooiste BMW's die bMW ooit heeft geproduceerd...en een echt collecters item later, tjs die van mij nu al natuurlijk, maarja daar is er dan ook maar 1 van op de wereld :twisted: best strange eigenlijk want hij voelt zo als dagelijks bruikbaar maar ook wel speciaal lekkere brul hh.
Een engine swap door G-power van A tot Z all in met 6-bak volgens mij kost voor een moeilijke Z1 zo'n 23.000,-euro dat had ik al opgevraagd en voor een Z3 iets van 20.000,-euro maar dan heb je ook wat :twisted:
gewoon een mailtje sturen met je vraag naar hen en je krijgt met een paar dagen wat terug.
- GTRene
Daar heb ik het met hen niet over gehad helaas, maar neem aan dat je dat weer mee kunt nemen, of zelfs in kunt ruilen aan hen? zo kunnen ze die S50 weer vernieuwen en weer in een andere klant auto zetten, denk dat dat zeker bespreekbaar is, dus inruil korting! weet dat het bij sommige tuners wel kan, ik zou dat eerst proberen en kijken wat je ervoor terug krijgt hoef je er ook niet mee te slepenFlatline schreef:en is het dan ook zo dat je de oude motor wel mag behouden? In dat geval kan je voor een S50 motor ook nog een leuke duit vangen, wat de prijs weer wat aantrekkelijker maakt...

- Niels
Ik zit niet in de BMW scene maar verkoop van een gebruikte 2.8 met laten we zeggen een ton op de klok zal toch niet de wereld meer opbrengen lijkt me?Flatline schreef:en is het dan ook zo dat je de oude motor wel mag behouden? In dat geval kan je voor een S50 motor ook nog een leuke duit vangen, wat de prijs weer wat aantrekkelijker maakt...
Hoe zit het met de tuning mogelijkheden van zo'n 2.8? Het verschil tussen een 2.8 en 3.0 vind ik gezien de 200cc echt aanzienlijk! Alleen 200cc doen echt geen 40pk

- GTRene
een S50 is toch een M3 motor, je hebt de S50-3.0 en de S50-3.2 beide zijn wel wat waard, en helemaal met kabelboom en computer en alles erbij:D
een 2.8 die leverd niet zo gek veel meer op, maar toch alles is meegenomen, in de schuur leggen kost ruimte en je kunt er niet veel mee, verkopen die handel :idea: tkost wat, maar dan heb je ook wat.
een 2.8 die leverd niet zo gek veel meer op, maar toch alles is meegenomen, in de schuur leggen kost ruimte en je kunt er niet veel mee, verkopen die handel :idea: tkost wat, maar dan heb je ook wat.