Nieuwe hype; de iPAD
-
Re: Nieuwe hype; de iPAD
ik heb gelukkig niks geupdate nog.
nergens last van!
nergens last van!
-
Ik mis Tapatalk voor Driving Fun.
-
Ik heb geen tapatalk maar ben wel benieuwd naar de toegevoegde gebruiksvriendelijkheid in deze. Snelheid is niet het sterkste punt van DF icm de iPad.
-
Df op ipad en iphone is gewoon waardeloos traag.
- Martin van der Zwaard
Thanks voor de tip Dennis. Werkt prima!Dennis Cavallino schreef:iCab mobile
- dvh
Heb nergens last van.
En 75% v/d tijd dat ik op DF zit gaat dat via mijn Iphone.
En 75% v/d tijd dat ik op DF zit gaat dat via mijn Iphone.
- Martin van der Zwaard
Op de telefoon ook nergens last van maar op de iPad wel.
-
Tapatalk is eigenlijk een must in combinatie met een Iphone en Ipad. Zoveel gebruiksvriendelijker.Ruben schreef:Ik heb geen tapatalk maar ben wel benieuwd naar de toegevoegde gebruiksvriendelijkheid in deze. Snelheid is niet het sterkste punt van DF icm de iPad.
-
Hoe zetten jullie DVD's op de iPad? Via iTunes moet je precies alles synchroniseren.
Ik ben nu Aiseesoft iPad converter aan het proberen.
Ik ben nu Aiseesoft iPad converter aan het proberen.
-
Erop zetten doe ik nooit maar kijken op de ipad wel, maar dan gebruik ik Air video. Stream je films vanaf je computer naar je ipad:
http://www.inmethod.com/air-video/
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ook op mijn Android tablet (Acer Iconia A500 met Android 3.2) is het niet best. Vooral reactie posten op het forum is ultratraag.allen schreef:Df op ipad en iphone is gewoon waardeloos traag.
Zou een mobiele versie van het forum (of evt. een app) zeker toejuichen.
-
Het aftellen is begonnen. 7 maart komt Apple met de Ipad 3 (retinascherm met hoge resolutie, 2048x1536 pixels, veel snellere processor en een grotere accu)
- dvh
Ben benieuwd of ik nu wel meerdere pagina's tegelijk open kan hebben zonder te herladen bij het swtichen.
-
^^^ Belangrijk punt!
Maar ik ben heel benieuwd, 7 maart al, das kort dag. Maar de specs klinken goed
Maar ik ben heel benieuwd, 7 maart al, das kort dag. Maar de specs klinken goed
- Robin Hartog
Ik heb echt nul komma nul problemen met het laden van DF op de iPhone? Zowel 3G als WiFi.Wouter81 schreef:Ook op mijn Android tablet (Acer Iconia A500 met Android 3.2) is het niet best. Vooral reactie posten op het forum is ultratraag.allen schreef:Df op ipad en iphone is gewoon waardeloos traag.
Zou een mobiele versie van het forum (of evt. een app) zeker toejuichen.
Ben zeer benieuwd naar de iPad 3!
- RVV
Klopt ik ook niet, net zo snel als mijn PC brouwser, zal wel aan de schrapers telefoon/wifi abootjes liggen, ook DF kijken
is een centenkwestie 

-
Ik zou er graag wat films opzetten wanneer ik in het buitenland ben. Dan kan ik helaas niet streamen.Tom schreef:Erop zetten doe ik nooit maar kijken op de ipad wel, maar dan gebruik ik Air video. Stream je films vanaf je computer naar je ipad:
-
@Jussi die optie kan ik wel aanvinken in de server software, het is echter nog in beta en ik heb het zelf nog niet getest.
Op mijn thuisnetwerk werkt het erg goed!
Op mijn thuisnetwerk werkt het erg goed!
- Kevin20v
Want? je kunt ook je airvideo poort open zetten naar buiten in je router, als ik in de VS ben kan ik ook gewoon films streamen naar m'n ipad. Zolang je maar verbonden bent met via wifi.Jussi schreef: Ik zou er graag wat films opzetten wanneer ik in het buitenland ben. Dan kan ik helaas niet streamen.

-
Vriend van m'n nichtje gaat 18 maart naar de VS, beetje oefenen met vliegtuigjes.. :vliegen:
Hij liet me weten dat hij daar gaat proberen een iPad 3 te bemachtigen, en vroeg mij of ik misschien ook interesse had?
Is het interessant om er eentje uit de VS aan te schaffen? prijs/menutaal/garantie etc?
Hij liet me weten dat hij daar gaat proberen een iPad 3 te bemachtigen, en vroeg mij of ik misschien ook interesse had?
Is het interessant om er eentje uit de VS aan te schaffen? prijs/menutaal/garantie etc?
- Robin Hartog
Scheelt zeker Marcel. 1$ is nu 0,76€. Als je hem Nederland binnenkrijgt zonder belasting hoeven te betalen (wat vrij makkelijk is) scheelt het dus behoorlijk.
Mijn ervaring is dat een iPad $379 daar kostte, en hier was 'ie €379. Scheelt dus best wel.
Menutaal is dan Engels, geen idee of je dat kan veranderen, maar moet geen probleem zijn toch? Garantie is wereldwijd als ik het goed heb. Over garantie: http://www.google.nl/webhp?sourceid=chr ... 40&bih=729 Zo te zien wel.

Mijn ervaring is dat een iPad $379 daar kostte, en hier was 'ie €379. Scheelt dus best wel.

Menutaal is dan Engels, geen idee of je dat kan veranderen, maar moet geen probleem zijn toch? Garantie is wereldwijd als ik het goed heb. Over garantie: http://www.google.nl/webhp?sourceid=chr ... 40&bih=729 Zo te zien wel.

- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Iedere iPad over de hele wereld is hetzelfde qua software. De talen zitten in ieder model. Een Amerikaanse kun je dus gewoon op Nederlands zetten. Mijn iPad 1 en iPad 2 zijn beide geïmporteerd uit de USA. Ook al heb ik ze gewoon op English staan, bevatten ze gewoon NL.
-
Dank heren, we laten er eentje meenemen.
-
Iedereen klaar voor de presentatie van de iPad 3 / iPad HD vanavond?
Ik kijk vooral uit naar het verbeterde beeldscherm en als kers op de taart nog de lancering van een Apple TV die wel kan spelen met 1080P.
Ik kijk vooral uit naar het verbeterde beeldscherm en als kers op de taart nog de lancering van een Apple TV die wel kan spelen met 1080P.

- RutgerK
Laatste speculatie is dat er misschien ook wel sprake is van een tactile scherm.
Hopelijk passen de covers van de iPad2 ook op de 3. Je weet maar nooit.
Hopelijk passen de covers van de iPad2 ook op de 3. Je weet maar nooit.