Ineens weet je het...
-
Re: Opeens weet je het...
Moet ik dan eens naar op zoek Dennis. Want voor zover ik weet heeft de nieuwe wagen bij mij geen isofix. Ben al een maand of 4 verder, maar dat gehannes met die gordel (had ook niet zo'n 'base') in de andere wagen begint irritant te worden.
- Dennis Cavallino
Ik had het juist al een paar maanden van tevoren in huis.
Geen gehannes voor Cav met dat soort dingen...

Geen gehannes voor Cav met dat soort dingen...
-
Ik heb ook twee van die dingen achterin de auto. Breng de ukken op maandag en dinsdag naar de oppas met auto van werk, waar het dus niet in zit, en dan weet je pas hoe handig het is. 2 maxi cosis in de gordel sjorren is niet fijn, zeker niet als het regent...
Btw, gefeliciteerd aan de topicstarter.
E46 touring gaat prima lijkt me, ruimte is handig maar de noodzaak is overschat. Wij hebben een E91 touring met een tweeling. Gaat makkelijk, alleen op vakantie moet er een box op het dak. Maarja, liever een paar dagen met een box rijden dan het hele jaar met een veel te grote auto.
Btw, gefeliciteerd aan de topicstarter.
E46 touring gaat prima lijkt me, ruimte is handig maar de noodzaak is overschat. Wij hebben een E91 touring met een tweeling. Gaat makkelijk, alleen op vakantie moet er een box op het dak. Maarja, liever een paar dagen met een box rijden dan het hele jaar met een veel te grote auto.
-
Re: Ineens weet je het...
Zo, we zijn weer een poosje verder en de "nieuwe" aanwinst staat inmiddels voor de deur. Wegens veranderingen betreft werk ben ik op zoek gegaan naar een diesel.
Het is een zwarte e46 330dA Touring geworden.. Ik ben er erg blij mee! En wat rijdt hij lekker zeg... Klein minpuntje vind ik de wielen, maar daar kan ik nog wel een poosje mee leven. Als de banden op zijn, koop ik gelijk een andere set velgen.

Het is een zwarte e46 330dA Touring geworden.. Ik ben er erg blij mee! En wat rijdt hij lekker zeg... Klein minpuntje vind ik de wielen, maar daar kan ik nog wel een poosje mee leven. Als de banden op zijn, koop ik gelijk een andere set velgen.
- Niels
- Auto: Prius+
Goede keuze, maak ff een eigen auto draadje aan 

-
Veel plezier met je E46. 

- GTRene
fraaie wagen, ziet er goed uit 

- Tim N
Ziet er goed uit 330d niet te versmaden heerlijke tor.
Wordt het een jochie of meisje?
Wordt het een jochie of meisje?