Nieuw vervoer (Teaser!)
- Dennis Cavallino
Re: Nieuw vervoer (Teaser!)
Dat zeg ik
-
- JWD
Ik had toch ergens geschreven dat ik maximaal 10 cilinders onder de kap wil....Dennis Cavallino schreef:Maar gefeliciteerd met je 599! Erg gaaf.
De 599 heeft....................

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Door die laatste foto denk ik toch meer dat het een 458 is, deze heeft dacht ik ook die typische bekleding met de rondjes erin....
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
zie hier

-
tja dat laatste intereseert me geen balJWD schreef:@Jeroen K. In principe doen we alles wat de klant wenst, of een chrome wrap voor ons nuchtere landje geschikt is hou ik in het midden.....

-
Was chrome niet verboden in Nederland, omdat het mensen kan verblinden i.c.m. de zon?
-
Een 458 lijkt me toch moeilijk, als hij hem eind deze maand krijgt, en er vanuit gaan dat ie hem deze week besteld heeft (aangezien ik denk dat ie wel eerder anders gepost zou hebben). Kan het in ieder geval geen nieuwe zijn, daar zit meer dan een jaar levertijd op.
Een 2e hands zou kunnen maar volgens mij zijn daar niet zoveel van binnen nederland? op gaspedaal vond ik er maar 7 namelijk... ik schat een california of een F430 ook.
Een 2e hands zou kunnen maar volgens mij zijn daar niet zoveel van binnen nederland? op gaspedaal vond ik er maar 7 namelijk... ik schat een california of een F430 ook.
lol slaat nergens op. hier is de zon sterker en heb je echt geen last van met chrome auto's, heb je dr wel last van moet je maar een zonnebril dragen daar zijn die dingen voor om verblinding tegen te gaan...KoenM schreef:Was chrome niet verboden in Nederland, omdat het mensen kan verblinden i.c.m. de zon?
- Geert.
Nee het is een ferrari 612 Scaglettig F1
!

- Peric
Ik heb geen idee wat voor auto het is, weet niet zoveel van exoten.
@ JeroenK, dan laat jij 'm toch lekker wrappen in chrome(om je te onderscheiden..
)
Dan zie je vanzelf hoelang het duurt voor je aangehouden wordt en het er ter plekke af moet halen. Maar dat maakt niet uit, want pappie betaald toch wel..
@ JeroenK, dan laat jij 'm toch lekker wrappen in chrome(om je te onderscheiden..

Dan zie je vanzelf hoelang het duurt voor je aangehouden wordt en het er ter plekke af moet halen. Maar dat maakt niet uit, want pappie betaald toch wel..
- Riceaux
Het is inderdaad niet verboden. Maar als je het doet moet je het wel melden bij het RDW.lol slaat nergens op. hier is de zon sterker en heb je echt geen last van met chrome auto's, heb je dr wel last van moet je maar een zonnebril dragen daar zijn die dingen voor om verblinding tegen te gaan...
En waren zouden anderen zich aan moeten passen als jij de veroorzaker van het probleem bent?
@Geert: Zit daar ook niet een V12 in?

- Dennis Cavallino
Ow ja, 612 lijkt er inderdaad meer op.
Is Macboy al bezweken?
Is Macboy al bezweken?
-
612 is ook een 12 cilinder, dus die valt af.
- Geert.
Geen idee! maar dan is het wellicht het interieur van een 612 ingebouwd in een 430, met 458 spiegels gebaseerd op een mr2 turbo ? :ninja:
-
Ik zet in op een F430!
-
lol grappig, de auto wordt door paps betaald omdat ik gewooon geen nieuwere auto wil. ik mocht geen oud ding kopen (bijv E36 M3 ofzo van 6k euro) maar maximaal 6 jaar oud, naja daar ga ik mijn eigen geld niet aan verbranden, dus heb mag ik auto uitzoeken tot ong 15K euro, wat ik verder met de auto doe moet ik zelf betalen, dus nee de wrap komt niet van pappie... jammer voor je weer de plank mis geslagenPeric schreef:Ik heb geen idee wat voor auto het is, weet niet zoveel van exoten.
@ JeroenK, dan laat jij 'm toch lekker wrappen in chrome(om je te onderscheiden..)

dat is waar, moet ik ook nog met de e36 doen, die staat nog op zwart maar is ondertussen al wit geweest en nu oranjeRiceaux schreef:Het is inderdaad niet verboden. Maar als je het doet moet je het wel melden bij het RDW.
En waren zouden anderen zich aan moeten passen als jij de veroorzaker van het probleem bent?

Maar terug on topic, kan anders nog wel een topic aangemaakt worden over wrappen in auto algemeen

-
zoals charlie sheen zou zeggen: EPIC WINNINGVLA schreef:F430 :
- Dennis Cavallino
Ow 't is maar een 430, nah dan vinnik 't nix eigeluk

- JWD
Zit ik dan met mijn teasers....
Ik had nog kunnen opperen dat de Daytona seats in meerdere Ferrari modellen gebruikt worden maar het juiste antwoord is nu zo vaak gegeven dat het niet leuk meer is.
Gelukkig hebben de vrouwen op het Libelle forum het nog niet geraden dus kan ik daar mijn nieuwe teasers plaatsen.
Nu is het afwachten geblazen, zover ik weet zijn alle voorgaande DFers die pretendeerden een paardje te hebben met de stille trom vertrokken dus wie weet sluit ik mij aan bij mijn illustere voorgangers!
Ik had nog kunnen opperen dat de Daytona seats in meerdere Ferrari modellen gebruikt worden maar het juiste antwoord is nu zo vaak gegeven dat het niet leuk meer is.
Gelukkig hebben de vrouwen op het Libelle forum het nog niet geraden dus kan ik daar mijn nieuwe teasers plaatsen.

Nu is het afwachten geblazen, zover ik weet zijn alle voorgaande DFers die pretendeerden een paardje te hebben met de stille trom vertrokken dus wie weet sluit ik mij aan bij mijn illustere voorgangers!
- Robertdj
Tsja, blijft toch crisis he.Dennis Cavallino schreef:Ow 't is maar een 430, nah dan vinnik 't nix eigeluk
-
In ieder geval gefeliciteerd met het paardje... voor mij nogsteeds de ultieme droom om een keer een F355 mijn auto te kunnen noemen *spaart nog steeds trouw door al sinds hij die auto voor het eerst gezien heeft*
wanneer word ie voorzien van een wrapje?
wanneer word ie voorzien van een wrapje?

Laatst gewijzigd door Jeroen K. op 06 mar 2012, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- Joy
Mooi hoor Jordy. Ben je getriggered door Ferrari's die bij jullie over de vloer komen of is de liefde elders ontstaan? En waarom specifiek een F430?
-
Gefeliciteerd 
Komt hij er als extra bij, of moet een van de andere auto's het veld ruimen?

Komt hij er als extra bij, of moet een van de andere auto's het veld ruimen?